Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: nimet

• Vastaa
mä haluaisin olla sara <33 se on niiin ihana nimi<33 tai sit peppi mut onneks peppi on mun toinen nimi<33

Prkl haluun huulilävärin ;><3

• Vastaa
Lainaus: Gothic13 mä haluaisin olla sara <33 se on niiin ihana nimi<33

Khihii, mä oon sara
  • Vastaa
Lainaus: blackie Khihii, mä oon sara

Se on nätti nimi kyl.

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Muokkasi: predatoress
  • Vastaa
Haha, vanhemmillani on ollut rankasti huumoria mukana, kun ovat antaneet tälle otukselle nimen Satu Sofia on mielestäni kaunis nimi ^_^
  • Vastaa
Lainaus: predatoress Haha, vanhemmillani on ollut rankasti huumoria mukana, kun ovat antaneet tälle otukselle nimen Satu

Mut Satuhan on ihan kaunis ja goottimainenkin nimi. Se viittaa vähän sellaiseen tarunomaiseen.

pimeys=hulluus

• Vastaa
Oikea nimeni on Jenny, mutta ystävät kutsuvat Meffuksi(=lyhennys nimestä Mephistopheles).
  • Vastaa
Lainaus: poison
Mut Satuhan on ihan kaunis ja goottimainenkin nimi. Se viittaa vähän sellaiseen tarunomaiseen.

Tänks, onhan se romanttinen nimi, mutta kun itse olen enemmän pelottava kuin ihastuttava, joten tiedä häntä...
  • Vastaa
mun nimi on suvi

suvi turpeinen

• Vastaa
Mie olen Eini enkä yhtään tykkää nimestäni.
  • Vastaa
Lainaus: poison Mut Satuhan on ihan kaunis ja goottimainenkin nimi. Se viittaa vähän sellaiseen tarunomaiseen.

Jos satu on goottimaisesti hieno, Mea on sitten varmaan lähinnä joku epämääräinen otus, joka ryömii keskiyöllä kiven alta esiin.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!