Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

nimet

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.02.2009 12:43
Johanna täälläkin. Ärsyttää kun sanotaan Jossuksi, ei ei ja ei! Nanna mielummin, kun on sillä nimellä pikkuisesta asti puhuteltu. Tack.
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.02.2009 14:45
Tunnen aika paljon Johanna nimisiä ihmisiä, ja kaikki HALUAVAT että heitä sanotaan jossuksi. Oma nimeni on Jori, ja jos joku keksii siihen jonkin hyvän lempinimen niin saa vihjasta. Oon vähän väsyny jortsu-kortsuun...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 02.02.2009 15:12

Lainaus: warheart

Oma nimeni on Jori, ja jos joku keksii siihen jonkin hyvän lempinimen niin saa vihjasta.

Miksi pitäisi olla lempinimi? Itse käytän lempinimiä vain niiden kohdalla, joiden nimi on pitkä, eli Johanna vääntyy Jossuksi taikka Joseksi (kun luokassa on kaksi Johannaa, on pakko erotella) ja Anna-Maria Anskuksi, ettei tulisi seurueeseen kahta Annaa. Mutta Henna, Jenna, Ville, Matti tai muu hyvin suuhun istuva nimi saa olla sellaisenaan. Paitsi jos se jostain syystä "vahingossa" vääntyy, ja Atesta tuleekin Putte. Eli minulle ainakin Jori saa olla Jori, en näe mitään syytä väkisin keksiä lempinimeä.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2009 15:14
Ei lempinimiä voi keksiä! Ne syntyvät sattumalta, eivät minään aivoriihen tuloksena.
  • Lähetetty: 02.02.2009 15:21

Lainaus: BronzeRain

Atesta tuleekin Putte

Mun kotsan ryhmässä on Atte jota myös kutsutaan puteksi. Taitaa olla aika yleinen lempinimi...

Lainaus: Piiskansiima

Ei lempinimiä voi keksiä! Ne syntyvät sattumalta

Oon huomannu kyllä tonkin. Mutta kun inhottaa tuo jortsukortsu, niin oon koittanu keksiä jotain...
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2009 16:14
Olen Nina eli Ninni ja sit mulla on vielä toinenkin nimi, mutta ei sitä vedetä tähän nyt.
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2009 16:40

Lainaus: warheart

jos joku keksii siihen jonkin hyvän lempinimen niin saa vihjasta

Miten olis Jonttu
  • Lähetetty: 02.02.2009 17:17

Lainaus: Pumpkin

Miten olis Jonttu

Kiitoksia parempi ku tuo vanha
Kirjoittanut: Iddie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 02.02.2009 18:50
Olen Ira, mutta jokunen vuosi sitten väänsimme kaverini kanssa siitä itselleni nimimerkin Iddi (joka on taipunut mm. täksi Iddieksi) ja silläkin nimellä kutsutaan. Eli Ira tai Iddi, miten vaan haluatte, netissä olen tottunut olemaan Iddi.
  • Lähetetty: 02.02.2009 18:58
Nettinickini keksin kun vän vängällä piti miettiä joku hyvä, ja sitten keksin tämän. Ihan hyvä mun mielestä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit