Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 20.04.2008 19:57
Mulle ideaalinen seurustelukumppani tarkoittaa ihmistä jonka kanssa voi puhua mistä tahansa, joka on rehellinen, romanttinen (muttei imelä vikisiä) , ja joka hyväksyy mut sellaisena oikukkaana *****päänä kuin olen (toisaalta toisen ihmisen vuoksi voi aina muuttua) ja on uskollinen, eikä mikään pelimies. Pitkät hiukset, kauniit silmät ja kiva tyyli ovat aina plussaa.

Olenkylläkin nyt seurustellut erään herran kanssa melkein 2 vuotta. Hän ei tietenkään täytä kaikkia ideaalisia kriteerejä, mutta kelpaa mulle hyvin sellaisena kuin on
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.04.2008 11:37
Sellaisen, joka hyväksyisi minut sellaisena kuin on, eikä liehakoisi muita.
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Dead_Touch
  • Lähetetty: 24.04.2008 02:35
toivoisin että joskus löytyis joku joka huolis tällääsen haluttomaksi tulleen rinnattoman muutaman liika kilon omaavan 152cm pitkän neitosen tässä mahdotonta odotellessa päätin luopua "vaatimuksista" koska niillä ei saavuta mitään jos tuo toive joskus toteutuu niin olsin ehkä onnellinen
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2008 09:00
Hmm.. mulla on varmaan liikaa kriteereitä x) noh ensinnäkin poikaystävän pitäis olla pitempi kuin minä (mieluiten joku 175-190cm)tai no.. kunhan on pitempi, ku 163cm x). Luotettava, hyväksyy mut sellasena ku oon ja kestää sen, et uudet asiat on mulle todella vaiketa ja ujoilen. Haluisin poikaystävän pukeutuvan samanolosesti ja kuuntelevan jotain samoja bändejä (et voi mennä keikoille yhdessä jne.) Sit semmone iso juttu on varmaan hiukset x) niiden pitäis olla ainakin olkapäille, mutta värillä ei niin väliä (parhaat on varmaan musta, blondi tai shokkiväri)nii ja irokeesi ja rastatkin käy .
hmm.. mitähän muuta keksin. Niin tottakai sen ihmisen pitää rakastaa mua (mutta se on varmaan aika itsestään selvää) Tuntuu vaan, että tollanen unelmien prinssi elää jossain kaukana. Tästä kaupungista ei löydy sellaista.. tai en ole ainakaan vielä törmännyt.
Ainiin! Lisään Olisi mahtavaa, jos poikaystävä olis kasvissyöjä.. tai edes semivegetaristi ja osais tehdä hyvää ruokaa x) ja meikkaava poika olis
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2008 10:26
mihin muuten goottideitti-palvelu on unohtunut x)
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2008 13:34
juuri nyt minulla on ihana mies :3 jaksaa kohtauksiani ja rauhoittaa, antaa olla mikä olen, on opettanut värkkäämään autojen kanssa, antaa olla rauhassa jos haluan.
eihän se mikään hevimies ole, tollanen pieni amispoika, vaan eipä sillä väliä
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Unholysacrament
  • Lähetetty: 05.05.2008 13:43
Sellanen ois kiva kenen kanssa menee noi tavat ja ajatukset yhteen. Ei se ihan huippu juttu ole, kun itse en juo enkä polta , niin sitten jos naiseni polttaa ja juo paljon niin ei kivaa
nyt vaikka näin esimerkiksi.. Mutta se nyt kuitenkin on sellainen asia että sen kanssa pystyy elään.

Mutta minun mielenlaadullani tuollaiset toiveet ovat vain toive ajattelua
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 05.05.2008 16:33
Tulin täs miettineeksi että ihannemies olisi joku 1700-1800 luvulta kotoisin oleva romanttinen aristokraatti herrasmies .. Rakennan aikakoneen ja haen siis sellaisen kun niitä ei pahemmin enää nykypäivinä löydy 8D
Kirjoittanut: moonvampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:18
Miun poikakaveri on mua pikkasen pitempi. Ei onneks mikään pitkä Hän on huolehtivainen,kuuntelevainen,yhtä pervo ja sekopäinen kun minä..tai ei ihan niin paljon mutta melkein. Hän ei ole samantyylinen kuin minä. Tai siis hän kyllä pitää goottivaatteista ja kuuntelee raskasta musiikkia, mutta ei pukeudu niin erikoisesti ku mie x) Mutta kaikin puolin hän on juuri se prinssini, jota olen odottanut
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:23

Lainaus: MissAnnThrope

ihannemies olisi joku 1700-1800 luvulta kotoisin oleva romanttinen aristokraatti herrasmies .. Rakennan aikakoneen ja haen siis sellaisen

Hae sitten minullekin jookos!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 61 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit