Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2006 16:39
Seurusteletteko,ja jos niin millaisen ihmisen kanssa? Onko hän samanhenkinen? Mitä teillä on yhteistä?

Tai mitä piirteitä/harrastuksia toivoisit tulevan elämänkumppanisi omaavan?
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2006 17:57
No minä nyt noista piirteistä aloitan, elikkä pitkähiuksiset miehet ovat vain jotenkin charmikkaita ulkonäkönsä puolesta. Niihin lankeaa heti, sille vain ei voi mitään! Samoin kasvojen piirteet vaikuttavat hirmusti, kyllähän ensin toki pitää tutustua itse persoonaan, mutta välillä sitä arvostelee ulkomuodon avulla. Myönnän sen.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.09.2006 18:45
Seurustelen ihanan tytön kanssa, olemme saman henkisiä. Molemmat pidämme mustasta sametista ja mustasta kajalista näin yleistetysti. Olemme molemmat luonteeltamme herkkiä ja rauhallisia, pidämme todella paljon luonnosta ja molemmat ovat taiteellisia, tosin kumpikin hiukan eritavoin.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2006 20:46
hmm hmm... minä en osaa sanoa yhtään koska itse yleensä haluan tutustua ihmiseen ja sitten jatkaa siitä pidemmälle jos nyt jotakin pitäs sanoa niin piirteistä minäkin aloittaisin *pinnallista ehkä*
pitäs olet pitkä miekkonen koska olen itse hyvin pitkä (174cm)
sitten hän voisi olla omapersoonallinen itsensä ja hänellä voisi olla kiva nenä
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2006 21:18
joudun ehkä mainitsemaan itseni pinnalliseksi, mutta kiinnitän huomiota enemmän pitkähiuksisiin miehiin, sen asian kun muistan omastakin poikaystävästäni kun ihan ekan kerran hänet näin.
ulkonäön peruusteella vaan tekee jonkunlaisia johtopäätöksiä siitä, aikooko ihmiseen tutustua paremmin.

meitä yhdistää samantyylinen musiikkimaku ja pukeutumistyyli ainakin mustan värin suhteen (olen kovin yrittäny saada melko tavallisiin mustiin vaatteisiin pukeutuvaa poikaystävääni innostumaan goottikauppojen luomuksista, mutta tulokset ovat vielä melko rajalliset...)
Samantyylisen ihmisen kanssa voi mielestäni parhaiten olla omaitsensä.
myös samanlaiset viikonlopunviettotavat (kuten viihtyykö baarissa/keikoilla) ovat mielestäni vaan plussaa.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2006 21:44
Olen liian itsenäinen koko hommaan. Sekä kyyninen ja hankala, mieluummin yksin siis.
Kirjoittanut: Veronica (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.09.2006 12:21
Ainoa yhteinen piirre meissä on musiikkimaku ja se että olemme hulluina toisiimme. Ja että molemmat kohtaavat maailman mieluummin humaltuneessa olotilassa. Hän on blondi, minä tumma. Minä olen suvaitsevainen, hän ei voi sietää erilaisia. Hän on skeptikko, minä taikauskovainen.
Mutta mikään toisissamme ei haittaa, joten olen hyvin tyytyväinen suhteeseen.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2006 14:42
En seurustele mutta tahtoisin, liian kauan olen ollut yksin...

Mulle kelpais sellainen söpö, mukava ja fiksu goottityttö jonka kaa ois kemiat kohdallaan.

Mites ois, perustetaan tänne Goottideittipalvelu ?
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.09.2006 15:46
Noo, en oo seurustellu ikinä, mutta irtosuhteita on ollu. Seurustelu saa alkaa sitten ku Se Oikea osuu kohdalle.
Ja Se Oikeahan on joku pitkätukkanen, huumorintajunen, hupaisa, fiksu ja hassunhauska, vihreesti ajatteleva goottijätkä. Paremman puutteessa ihan "tavallinenki" kundi käy. Kunhan noi kaikki muut ominaisuudet löytyy. Ei sen pakko oo mikään gootti olla, kunhan ei sentään poppia diggaile!

Mä oon siis tälläerää vapaa, ja ihan valmis tutustumaan uusiin miehiin, jos vaikka löytäisinki jonkun, jonka kanssa pelaa hyvin... ^^
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2006 16:29
Mie oon seurustellu viimeset 2v.2kk ton Dragula-herran kanssa ^^ ja 17 v. tunnettu ;D höm höm... on meissä aika paljon eroja, mut yhtäläisyyksiiki... hää on meistä se sosiaalisempi ja avoimempi, mie oon tälläne hiljanen ja vetäytyvä. harmittavan harvoin vaa nähään... :/

Ja jos nyt pitäis sanoo, mitä piirteitä viel haluis kyseiseen kumppaniin, ni kait mä huomaavaisuutta hieman lisää kaipaisin, en muuta (vaadinkohan liikaa? O_o) silti oon ihan tyytyväinen suhteeseen. mie lakattan titä ^^ <3

toivottavasti se ei ny tapa mua tästä hyvästä :O
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit