Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.11.2010 04:07

Lainaus: mlrd

Tietyn huumorin pitää säilyä tilanteesta riippumatta. Tässä on tullut huomattua että sitä tarvitaan juuri oikeassa kohdassa enemmän kuin riittävästi. Niin että epätoivoinen vitutus kääntyy nauruksi.

Parhaiten sen osaa pukea sanoiksi kumppani, jos hyvä tuuri käy.

Tilanteesta riippumatta. Nuo oli turhan isoja sanoja. Jossain kohdassa se tulee omalle kohdalle, ehkä siinä voi hetken nauraa mutta vähän sen jälkeen itkee.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.11.2010 17:16
Se toivekumppani olisi samankaltainen kiinnostusten kohteiden ja luonteen kanssa. Esimerkiksi liian sosiaaliset, päälle käyvät ihmiset opettavat minulle uusia puolia elämästä ja itsestäni, mutta ahdistun sellaisten ihmisten kanssa hyvin nopeasti, joten en usko että vastakohdat tässä tapauksessa täydentäisivät toisiaan. Etenkin kun olen liian mukava ja myöntymisenhaluinen kavereiden kanssa, niin se voi johtaa siihen että tuollaiset menevät ja yli-innokkaat kaverit painostavat minua olemaan samanlainen, eivätkä suostu ymmärtämään minun luonnettani eivätkä sitä, etten edes halua olla samanlainen kuin he. Ja se johtaa minun vähättelyyn ja aliarviointiin, mikä taas raivostuttaa minua. Olen hiljainen mietiskelijä ja tarkkailija. Kaikissa tilanteissa ei tarvitse puhua, mutta osaan paskanjauhamisen jalontaidon myös Että tasan samanlaiset sosiaaliset taidot(?) ei kumppanilla tarvitsisi olla, mutta jos kumppani on liian menevä, niin voi olla ettei se toimisi.
Ja jos ei ole mitään yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja intohimoja, niin en sitten tiedä mistä juttelisi. Ja jos toisella ei ole mitään unelmaa tms. isoa ja tärkeää tavoitetta tai toivetta elämässään (tai useampia sellaisia), niin tuntuu vähän siltä että itse on menossa johonkin tiettyyn suuntaan, mutta toinen on pysähtynyt paikoilleen, eikä mikään näytä kiinnostavan tarpeeksi. Toiselta puuttuisi sitten se kipinä, joka saa aikaan todella palavia keskusteluja tai väittelyitä, jos ei ole mitään asioita joihin tämä suhtautuisi intohimoisesti. Taiteellisuus jollain tasolla (maalaus, musiikki tms.) on aika tärkeä juttu, ja olisi hyvä jos kumppanilla olisi taiteellinen.

Ulkonäkö-mieltymykset onkin sitten iso kysymysmerkki. Mistäs minä tiedän kuka kiinnostaa, ennen kuin näen henkilön ja puhun tämän kanssa. Se on kuitenkin se kokonaisvaikutelma mikä on se tärkein asia. Kaikki eroavaisuudet tulee hyväksytyksi, mutta en ehkä ihan sellaista eroavaisuutta sulattaisi, että nainen tykkäisi satuttaa muita huvin vuoksi. Empaattinen kumppani on aika tärkeä (muttei itsestäänselvyys tässä maailmassa). En kuitenkaan alkaisi määräilemään mitä paheita toisella saisi tai ei saisi olla. Vaikkapa se tupakointi: itse poltan satunnaisesti, mutta olen valmis lopettamaan senkin tavan milloin haluan, en kuitenkaan vaatisi sitä samaa kumppaniltani.

Tietty vähän hulluutta ja kokeilemisen halua sinne sekaan, niin ois aika hyvä pakkaus käsissä. On vähän sekoja juttuja joita ois hauska tehdä jonkun kanssa (kuten vaikka kirmailla alasti jossain kesäniityllä kuutamonvalossa ) Mutta vielä mukavampaa olisi olla vaan kotona jonkun vierellä juttelemassa kaikesta maan ja taivaan väliltä... Tän koko pätkän olisi voinut kirjoittaa ehkä lyhyemminkin jossa olisi tiivistettynä noi tärkeimmät, mutta menkööt nyt.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.12.2010 22:36
ite miettiny et mitä jos pysyis sinkkuna vaa.
Kirjoittanut: Sleipnir (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.12.2010 20:46
Ehkäpä tuo mun avokki on se täydellisin,pienine ja isoine ''vikoineen'' :3 Tollainen välkky höpelö,ärsyttävän ihana. Silittää mut yleensä uneen,kun tietää miten paljon se auttaa mua nukahtamaan. Antaa mun käyttää sen pelitiliä WoWissa omalla hahmolla harjoitteluun.
Välittää ja tukee. Rakastan tota mun omaa hevimörköä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit