Gootti.net

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Dragula (Mister Halloween 2006)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.10.2006 08:28
Lainaus: Iiriva toivottavasti se ei ny tapa mua tästä hyvästä :O

Juma sä oot vainaa! :P xD
Kirjoittanut: Lidenn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Lidenn
  • Lähetetty: 15.10.2006 03:02
Unelmien mies..No kyllä se varmaan sellanen oma vampyyrimies olis.. Mustat, mieluiten pitkät hiukset, kauniit silmät, mustat vaatteet, saa käyttää meikkiä..Vaan silti se sisäinen puoli olis se tärkeämpi eli..Omalla tavallaan hassu, huumorintajunen, syvästi tunteva, rento, keskustelu mutta myös kuuntelutaitoinen. Uskollinen, läheisyydestä pitävä. Tyyppi jonka kanssa vois mennä ja seikkailla ympäri maailmaa, mutta jonka kanssa vois yhtä hyvin olla täydessä hiljaisuudessa tekemättä mitään ja vain nauttia yhdessäolosta. Tyyppi joka ymmärtäisi minua, ja joka päästäisi minut omaan (pään) sisäiseen maailmaansa, jotta voisin päästää hänet omaani. Ja ennenkaikkea ihminen, jonka seurassa tuntisin oloni hyväksi. Joka antaisi minun rakastaa itseään ja rakastaisi minua.
Liikaa vaadittu ?
Toki yhteiset mielenkiinnonkohteet ja arvot (tai kompromissit näistä) ovat myös tärkeitä, ne määrittävät arkea ja sitä miten kaikki sujuu, mutta ne tulisivat ilmi sitten tutustuessa, ja eikös tässä nyt vain pitänyt kuvailla unelmaansa..

Eli mikä se puhe siitä goottideittipalvelusta taas olikaan ?
Kirjoittanut: Hecate (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Hecate
  • Lähetetty: 16.10.2006 12:51
naimisissa olen juuri sellaisen miehen kanssa jonka haluan.
tarpeeksi erikoinen mutta silti ihan tavallinen.
eli vain ne muutamat pienet qwirkit sieltä löytyy ja tietty yhtälanen into metalliin, sekä ulkonäöllisesti juuri napsakka, todella laiha, syväsilmäinen, tumma...
(ja samat fetissit)
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • • Muokkasi: Shaft
  • Lähetetty: 16.10.2006 13:51
Oma puolikkaassani on minua paljon, mutta onneksi niin erilainen. Musiikki maku ei mun mielestä mikään tärkeä seikka edes ole, minulle ainakaan. Itse pidän sitä aika ahdasmielisenä tapana lokeroida toinen ihminen.

Hän on tavallaan juuri se mitä toisissa ihmisissä ja itsessäni ihannoin. Sanoo asiat suoraan, eikä kiertele. Osaa ja uskaltaa rakastaa itseään. Hänellä on vahvat mielipiteet ja korkea moraali. Narsistinen persoona. omaa samanlaisen kieron huumorintajun. (Ulkopuolinen jos kuuntelisi kun juttelemme luulisi että olemme riidoissa. Tykkäämme vi^^uilla toisillemme, huumorilla.)

Toisaaltaan olemme aivan erilaisia. Minä olen sosiaalinen, Hän on epäsosiaalisuuden huipentuma. Minä olen aktiivinen urheilija, Hän ei todellakaan. Minä olen hieman "hälläväliä" tyyppiä, Hän on tiukkapipo nipottaja. Erilaisuudet vain on niin hyvästä parisuhteessa, ne antaa särmää sille.

Näistä sitten vain syntyy sellainen sekametelisoppa mikä muovautuu oikein mukavaksi parisuhteeksi.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.10.2006 23:08
Kuten aiemmin sanoin, mun avomies ei pidä goottityylistä, mut kuiteski se muhun aikoinaan ihastu ja rakastu. Aina tulee riitaa jos meikkaan esim ihan valkoset kasvot ja mustaa huulipunaa se ei siedä. On se joutunu nää mun juttuni hyväksymään, koska mä en muutu KENENKÄÄN takia!!!! Sinä päivänä kun tavattiin ekan kerran, olin suht "tavallisissa kuteissa" liikkeellä, musta pitkä hame, musta pitsipaita ja ristiselkään asti mustapinkit rastat ponnarilla. Sit toisen kerran ku treffattiin, se tajus "mikä" mä todella oon. Pian 2 vuotta ollaan oltu yhdessä, ja jos se on sillä tuulella, niin se valittaa ku tälläydyn kylppäris about 5 tuntii, ja taas toisena päivänä vaik laittaisin kaikkein "gooteimmat releet ja meikit" päälle, se ei taas valitakkaan sanallakaan, sanoo mua maailman kauneimmaks ja sitä rataa. Se on huomannu, et turha mua on yrittää muuttaa. En mäkään yritä tehdä siitä goottia, sil on paljo mustii kuteita ja pitkät hiukset mitkä on mun minimi kriteerit. Nyt se kyl leikkas hiukset vähän yli olkapäiden, ennen ne oli ristiselkään asti. Musamaku meillä on kuin taivas ja Helvetti, EI SITTEN NIIN MITÄÄN YHTEISTÄ! Mut siitäkin ongelmasta ollaan selvitty, onhan meillä monta huonetta ja eri laitteita joilla sitä musaa voi soittaa niin ettei toinen kuule toisen soittamaa musaa
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 14:32
Miksi etsii mitään suurta. Mä en oikein jaksa uskoo siihen että joku kaunis
Gootti typy tipahtas suoraan syliin ja vielä huomais et se on samanlainen kun mä...prosenttuaaliset mahaksit siihen on varmaan huonommat kun lotos voitto. Toisaalta se vois olla aika friikkii jos tytsi ois luonteeltaan täysin samanlainen kun mä...ehkä snadisti sairasta. MUTTA on onni heille jolla onni on
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.11.2006 18:47
Oma goottinoidatar olis kiva löytää. Mä toivon että nainen olis älykäs keskustelija, eli se kauneus tai ulkoiset seikat ei vielä kanna pitkälle. Sit mun kanssa vaaditaan huumorintajua. Lisäks sen pitäis pitää kissoista.
Ei sen goottijumalattaren tarvis välttämättä harrastaa samoja asioita kun minä, mutta pitäisi heti tavatessa tuntua vetovoimaa. Sen kyllä huomaa. Hemmottelisin häntä hyvillä ruuilla, olen hyvä kokki.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:28
Oon aivan hulluna pitkähiuksisiin jätkiin. Nam Tyyliltään saa olla jotain hevarin, rokkarin ja gootin sekoitusta kunhan on synkistelijä tyyppii Musamaku sais olla suht samanlaista kun mulla. Tärkeintä on kuitenkin että hän on oma itsensä, hassun hauska ja hulluus on plussaa. Eipähän ainakaan tule tylsää.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • • Muokkasi: seidar
  • Lähetetty: 22.11.2006 19:41
Mielenkiintoinen aihe, monilla hyvin yhteneviä vastauksia.
Niin, ulkoinen komeushan tietysti on aina suotavaa. Minun heikkouteni ovat pitkät ja EHDOTTOMASTI hyvinhoidetut hiukset. Oikeastaan ei niiden edes niin pitkät tarvitse olla, kunhan ovat kunnossa.
Kasvojen pitää olla raamikkaat, ja kyllä kiitos mies saa myös näyttää mieheltä. Silmiin rakastutaan.
Sitten jos ajatellaan hieman pidemmällä tähtäimellä, pitää olla ymmärtäväinen, kiinnittää huomiota asioihin joita monet eivät edes huomaa. Rakastaa ja pitää huolta. Olla luottamuksen arvoinen.
Pidän itseäni suhteellisen vaikeana ihmisenä, joten siinä toisessakin pitäisi olla vastusta. Särmää.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2007 11:49
kalju, pitkä, leveähartiainen mutta silti hoikka mies pistää polvet veteliksi
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit