Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Dineara (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.04.2010 17:10
Mulla ei oikein ole mitään tietynlaista mies- tai naisihannetta, ei sitä koskaan voi tietää, minkälainen ihminen sytyttää. Sinkkuilussa on ehdottomasti puolensa, mutta vaihteeksi vois olla kiva kokeilla jotain muutakin.

Totta kai siis mun unelmamies on sellanen pitkä ja solakka hyväkroppainen mustassa nahkatakissa kulkeva mustat pitkät hiukset omaava komistus, joka soittaa bändissä ja on gootti. Unelmanainen on kaunis kuin nukke, omistaa hyvät tissit ja takapuolen, pukeutuu pitsiin ja röyhelöön, ja omaa mustat pitkät hiukset.

Ei siis näin. Kyseiset ominaisuudet eivät tietenkään ole poissuljettuja, mutta en niitä myöskään edellytä Oikeasti toivoisin tulevan kumppanini olevan sukupuoleen katsomatta enemmän tai vähemmän gentleman tai lady. Huumorintaju on välttämätön, samoin suvaitsevaisuus ja avara maailmankatsomus. Tyhmiä ihmisiä on maailmassa liikaa, ja toivonkin tulevalta kumppaniltani kykyä pohtia ja keskustella, ja kykyä olla ottamatta kaikkea itsestäänselvyytenä. Älykkyys plussaa. Samankaltaiset kiinnostuksenkohteet ja musiikkimaku ovat aina positiivisia lisiä, mutteivät välttämättömiä, samoin kuin tummanpuhuva pukeutuminen. Sekin kertoo jo ihmisestä jotain, ja näin ollen meillä olisi edes jotain yhteistä.
Itse olen luonteeltani aika rauhallinen (mikä ei suinkaan tarkoita tylsää), ja sitä toivon kumppaniltakin - en yksinkertaisesti jaksa katsoa hirveän pitkään ihmistä, joka pomppii seinille koko ajan. Mikäli ikinä uskallan suhteeseen sitoutua odotan myös tulevalta kumppaniltani luotettavuutta, kykyä pitää huolta itsestään ja antaa toiselle välimatkaa tarvittaessa. Mitä tästä kaikesta voi päätellä? Yleensä kai ihmiset hakevat samankaltaisia ihmisiä, ja niin se on munkin kohdalla, kaikki listatut ominaisuudet löytyvät myös itsestäni. En mä kuitenkaan liikoja vaadi, nää nyt kaikki on vaan ihanteellisia ominaisuuksia, vaan mistäs sitä ikinä tietää, minkälaisen ihmisen kanssa ne kemiat kohtaakaan...
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.04.2010 18:40
No yleensä kiinnitän ihmisessä kuin ihmisessä huomion ns "muokattaviin" ulkonäkö-osioihin (ryhti, yleinen hygienia, purenta, tukkatyyli, siistit kynnenaluset...) ja silmien väriin. Oih, ruskeat silmät... miksei minulla ole sellaisia? Tai jos on pokkaa pitää radikaalin värisiä/ muotoisia piilareita niin yes... Myös luonne tärkeä... ja en voisi kuvitella olevani yhdessä jonkun kanssa, joka ei olisi musikaalinen.

No nuo ovat sellaisia yleispäteviä... Pojissa kaipaisin kuuntelua ja maltillisuutta ja edes jonkinlaisia käytöstapoja, tytöissä enemmänkin nättiä tyttömäisyyttä, hameita, huulipunaa, lyhyttä vartta, sellaista muutenkin romantikko-tyyliä...

Huoh, valitettavasti on vaikea löytää unelmiensa paria.
  • Lähetetty: 18.04.2010 20:22

Lainaus: aNightingale

No niin on... Olis niin paljon helpompaa jos ne ihan oikeesti kävelis kadulla vastaan ja tulis juttelemaan, kun ei ne kaikki (minä mukaan lukien) oikein osaa sitä itse tehdä. Pitäis varmaan perustaa joku semmoinen goottitreffipalvelu, sillä saattais jopa olla kysyntää...
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2010 20:59

Lainaus: Dineara

Pitäis varmaan perustaa joku semmoinen goottitreffipalvelu, sillä saattais jopa olla kysyntää...

Eikös tuollasia taida ollakkin, ja täältä goottinetistähän sitä voi löytää niitä ihanne kumppaneitaan.
  • Lähetetty: 18.04.2010 21:45

Lainaus: Fenrisulfur

Eikös tuollasia taida ollakkin

On, muttei käsittääkseni ensimmäistäkään suomalaisille suunnattua - vähän tuntuu turhalta hakea goottivastinettaan toiselta puolelta maapalloa. Ja voi täältä toki löytää, en sitä kiellä, jos vaan osaa etsiä oikealla tavalla ja lähestyä oikeita ihmisiä... Ei tää mikään deittisaitti kuitenkaan ole, niin ei voi pahemmin kirjoitella mitään "parempi puolisko hakusessa, ota yhteyttä, jos kiinnostuit" -juttuja, pahalla silmällä muuten katsovat yksinäistä ihmistä...
Kirjoittanut: Fenrisulfur (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2010 22:20

Lainaus: Dineara

parempi puolisko hakusessa, ota yhteyttä, jos kiinnostuit" -juttuja, pahalla silmällä muuten katsovat yksinäistä ihmistä...

Kyllä voi kirjoitella, tehkää sille ketju tai sitten sen voi ilmoittaa "etsitään ystävää ketjussa".
Pahaa silmän suojaksi vain nostaa 2 sormea...Niinkuin siinä kirjassa...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 19.04.2010 00:33

Huoh. Tuntuu olevan vaikeeta löytää MINKÄÄNLAISTA kumppania... Ja asiaa ei paranna yhtään se, että kun miettii miten menisi iskemään tai miten joku muu voisi iskeä, niin se ajatus tuntuu mahdottoman tyhmältä. Että "no ompas nätti tyttö/poika, menempä iskemään" , mut entäs jos ulkonäkö ei ole vahvin puoli ja sattuu vielä sen päälle olemaan vähän kotihiiri ja epäsosiaalinen niin mites siinä sitten kukaan tutustuu ja rakastuu kun ei ulkonäkö tätä mahdollisuutta suo. Kun tämä yhtälö ratkaistaan, niin taitaa tulos olla se, että ikuinen sinkku musta tulee.
Kirjoittanut: aNightingale (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2010 20:48

Lainaus: darkAngel

miten menisi iskemään tai miten joku muu voisi iskeä, niin se ajatus tuntuu mahdottoman tyhmältä

Juu, kaveria on helppo olla mutta jos ei tiedä yhtään, miten pitäisi sille seuraavalle seurusteluasteelle edetä... Tuntee itsensä pösilöksi.

entäs jos ulkonäkö ei ole vahvin puoli ja sattuu vielä sen päälle olemaan vähän kotihiiri ja epäsosiaalinen niin mites siinä sitten kukaan tutustuu ja rakastuu kun ei ulkonäkö tätä mahdollisuutta suo

Näinhän... Sitä vain mennään hyvännäköisien tyyppien luo ja ne hiirulaiset katselevat vierestä kun sokeripalat viedään.

Itselläni ei siis ole minkäänlaista kokemusta seurustelusta mutta näkemyksiä sitäkin enemmän.
Kyllä se jonkinlaisen parin löytäminen olisi sekin ihan hieno kokemus... Vaikka välit katkeaisivatkin nopeasti.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.04.2010 09:31

Näinhän... Sitä vain mennään hyvännäköisien tyyppien luo ja ne hiirulaiset katselevat vierestä kun sokeripalat viedään.

Niimpä. Ja sitten on vaan jumissa itsensä kanssa ja ikisinkkuna hyvinkin helposti.

Itselläni ei siis ole minkäänlaista kokemusta seurustelusta mutta näkemyksiä sitäkin enemmän.
Kyllä se jonkinlaisen parin löytäminen olisi sekin ihan hieno kokemus...

Sama vika. Se, että sen ensimmäisen kerran loytäisi itselleen kumppanin, lievittäisi vähän sitä kelpaamattomuuden tunnetta ja ehkä sitten seuraavan kerran olisi helpompaa. Taidan olla hyvää vauhtia tulossa katkeraksi.
Kirjoittanut: Polyunsaturated Doll Blood (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.04.2010 14:36

kotihiiri ja epäsosiaalinen

En tiedä sitten oliko ulkonäöllä mitään tekemistä mutta olen itse kumpaakin yllä mainituista ja mua on isketty kirjastossa Kyllä ne iskijät paikkansa löytää...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit