Gootti.net

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2010 12:46

Lainaus: Kuutar

Samantyylisen ihmisen kanssa voi mielestäni parhaiten olla omaitsensä.
myös samanlaiset viikonlopunviettotavat (kuten viihtyykö baarissa/keikoilla) ovat mielestäni vaan plussaa.

Oon samaa mieltä! Mut mul on vaan semmonen ongelma, et satun näkemään kaikki kuumimmat goottipojat tyttöystäviensä kanssa!
..ja siitä aiheutuva epätoivo vie itsetunnon kauas maan alle, ja ei sen jälkeen huvita enää yhtään kattookkaa miehiin, kun tulee niin alemmuuden tunne.

Mut jos mul olis poikaystävä, niin se olis semmonen pitkähiuksinen, kiltti ja söpö, mut ei kuiteskaa mikään liian kiltti. Luotettava, musikaalinen, ns. "selvä ihminen" (eli siis ei oo semmonen mikä vaan sanoo koko aja "emmä tiiä...ehkä juu...katotaa sitte" ja sit ku kysyy ni ei mitään vastausta...), uskollinen. Ja tietty mun oma mies joka tykkää musta Ehdokkaita?!?!?!?
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2010 19:14

Lainaus: Kuutar

ulkonäön peruusteella vaan tekee jonkunlaisia johtopäätöksiä siitä, aikooko ihmiseen tutustua paremmin.

Todellaki! Yleensä jo katseesta/silmistä näkee et miten ihminen haluu tutustuu toisiin jne... Ja senhän huomaa et jos talvel pitää tyyliin hotpantsei ja verkkosukkiksii ni voi ihmiset vähän kattoo et onks toi tosissaan (ei siis mitenkään haukkumalla ketään, toi vaan esimerkki).
Sorry offtopic :/
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2010 21:20

Lainaus: ArkkiLuopioX

Koska olen jo 28 vuotta onnistunut muumioitumaan, niin jorisen omia ajatuksiani tänne...

Arkkiluopion sanat olisivat voineet tulla suoraan omasta suustani. Näin kuudennen vuosipäivän kynnyksellä tuntuu hyvältä sanoa, että olemme "kasvaneet aikuisiksi" yhdessä, ja toivon, että kasvamme vastaisuudessakin samaan suuntaan. Henkisesti kasvoimme yhteen hyvin varhaisessa vaiheessa, vaikka fyysistä etäisyyttä suhteessa on ollut niin satoja kuin tuhansiakin kilometrejä. Uskallan luottaa kumppaniini sataprosenttisesti ja uskon, että mikään kovin pieni kränä ei saa enää suhdetta kaatumaan. Rakastan häntä valtavasti, hän on paras ystäväni ja tärkeintä maailmassa.

Huokaisen helpotuksesta, että emme ole edenneet liian nopeasti missään vaiheessa, vaan olemme eläneet nuoruuttamme ja pitäneet hauskaa, niin voi tehdä myös parisuhteessa. Muutimme yhteen kahden vuoden seurustelun jälkeen, mutta sekään ei estänyt, baareiluja, reissaamista niin yhdessä kuin erikseen, vaihto-opiskeluja ulkomailla eikä työharjoitteluja eri kaupungeissa. Kihloissa emme ole vieläkään, saati naimisissa, ehkä nyt vähitellen nekin voisivat tulla kysymykseen Sen sijaan ajatus rääkyvistä kakaroista puistattaa edelleen.

Puolisoni on nostanut minussa vuosien saatossa esiin hyviä puoliani, ja pahimpien puolieni inhottavimmat särmät ovat tasoittuneet osittain aikuistumisen johdosta, mutta suurelta osalta myös hänen ansiostaan. En voisi kuvitella elämää ilman häntä, ja toivon, että tiemme eivät erkane ennen kuin toisesta henki pakenee
Kirjoittanut: VariSami (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2010 15:03
Hmmm, viimeisin suhteeni oli joka suhteessa täydelliseen vastakohtaani: naiiviin, lukihäiriöiseen ja tavishenkiseen blondiin. Polaarisuutemme ylettyi jokaiseen esille tulleeseen ideologiseen mielipiteeseenkin: hän oli altruisti (vaikkei olisi kyllä tiennyt, mitä se merkitsee) ja minä egoisti, hänelle eläimet olivat ihmisiä tärkeämpiä ja minulla päinvastoin, ja niin edelleen. Kuitenkin olimme yhdessä kutakuinkin kahdeksan kuukautta, mikä on pisin suhteeni tähän mennessä. Pitkällä tähtäimellä lyhyt, kyllä, mutta tähän mennessä pisin.
Mitä tästä kaikesta opin? No, ainakin kypsyin mielestäni jonkin verran usellakin tasolla, mutta tärkeintä lienee: tämänkaltainen suhde ei toimisi kohdallani pitkän päälle.
Toisin sanoen olisi hyvä, että parini olisi edes jossain määrin samankaltainen kanssani. Ensisijaisesti ehkä ennemminkin egoisti kuin altruisti - joskin edellisessä suhteessa altruismi sai naivistisia piirteitä, jotka tekiät siitä erityisen kestämätöntä. Kenties siis liioittelen asian merkitystä nyt. Ottaen huomioon nörttiharrastukseni, suopeus niitä kohtaan on milteipä välttämätöntä. Itse ei tosin tarvitse harrastaa, vaikka se tarjoaisikin lisää puheenaiheita, eikä olisi siis haitaksi.
Kuten tälläkin foorumilla on otettu esille, gootteudessä on kyse pitkälti estetiikasta. En kenties ole goottimaisin henkilö (jos niin voi edes sanoa), mitä löytyy, mutta kieltämättä esteettisyys on minulle tärkeää. Toisin sanoen olen hieman pinnallinen, ja en yksinkertaisesti voisi edes kuvitella seurustelevani tytön, jonka naama saa minut yökkimään henkisesti tai kirjaimellisesti, kanssa. Ainakaan enää (yksi edellisistä näytti kuvissa paljon paremmalta kuin livenä). Pääpaino on ehdottomasti kasvoilla. Itse asiassa ruumiinrakenne ei ole puoliksikaan niin olennainen, koska mielestäni vain ääripäämallit eli vakavasti ylipainoinen ja anorektinen ovat käytännössä poikkeuksetta rumia. Vaikka siis pyrin pitämään oman painoni ihannepainon alarajoilla, voin kyllä kuvitella seurustelevani pyylevän henkilön kanssa.

Muuta... No, kaukosuhteisiin en aio enää ryhtyä. Niistä on tarpeeksi huonoja kokemuksia. Kaipaan kuitenkin ainakin hieman fyysistäkin läheisyyttä. Lisäksi olisi hienoa, jos molemmilla olisi samankaltainen huumorintaju. Osa sitä olisi myös jonkinasteinen älykkyys, koska vitsini ovat yleensä kuivakan lisäksi monisyisiä ja siksi kokonaisuuksina vaikeaselkoisia.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.08.2010 00:20
Kuka vain pitää samasta asioista ja on mukava, ei pyri käyttämään poikaystäväänsä hyväksi juoksuttamalla tekemään asioita oman pillinsä mukaan tai muuten vain.
Kirjoittanut: UndyingDreams (Mister Halloween 2008)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.08.2010 21:24
Minulla on täydellinen tyttöystävä

Kovin samanhenkinen mutta kuitenkin mukavan erilainen. Sellainen jonka kanssa saa aina pientä ristiriitaa aikaiseksi, muttei koskaan kunnollista tappelua

Meillä on aika samanlainen sisustusmaku, leffamaku myös osittain. Musiikkimaku on ihan sopivan samanlainen, tosin tämä eräs on enemmän gootti/industrial -metalliin päin kun taas minä enemmän sinne perinteisen goottirockin puolelle kallistun, kaiken trancen ja muun ohessa.

Tyyliltään täydellinen, sellainen erittäin tyylikäs ja harkitusti pukeutuva goottiprinsessa, aina todella hienosti laittautunut, vaatteet sopii yhteen täydellisesti ja kaikkea. Kuitenkin voi lähteä spontaanisti käymään huolto-asemalla ilman meikkiä.

Ja sit se on kans sellainen ihana puolitemperamenttinen kissanpentu, jota pitää aina hoivata ja joka jatkuvasti haluaa kaikkea materiaa, olematta kuitenkaan materialisti. Ja sellainen joka osaa mököttää vain 30 sekuntia kerrallaan kunnes se heti leppyy
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2010 23:18

Lainaus: ArkkiLuopioX

jos haluaa mahdollisimman mutkattoman ja toimivan perheen, niin silloin kannattaa olla varsin erillaiset puolisot.
Toisaalta, jos haluaa löytää sen sielunkumppanin, niin silloin pitää rakastaa itsessä lähes kaikkea, koska toisessa tulee esiin tai heijastuu helposti ne omat virheet ja epäkohdat.

Omalta kohdaltani tuo on ainakin totta, molemmat empiirisesti testattu ja todettu. Varmaan on sitten vain valittava. Minä valitsin jälkimmäisen, enkä toistaiseksi ole katunut. Sitä paitsi, tekee tosi hyvää omalle "virheettömälle" itselle välillä huomata, että ei oikeastaan ärsyynnykään toisen puutteista vaan omistaan...

Minulle on kokemus opettanut yhtenä tärkeänä kriteerinä itsenäisyyden. Tarkoittaa kolmea asiaa. Ekaksi sitä, että osaa ja haluaa päättää ja vastata itse asioistaan, eikä sälytä vastuuta elämästään toiselle tai roiku toisen varassa. Toiseksi sitä, että tietää kuka on, ja pystyy antamaan toistenkin olla mitä ovat, potematta sen suurempaa tarvetta arvostella tai tuomita toisia. Kolmanneksi sitä, että molemmat pystyvät pysymään edelleen erillisinä ihmisinä, jotka ovat yhdessä mutta eivät yksi.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.09.2010 01:08
Tietyn huumorin pitää säilyä tilanteesta riippumatta. Tässä on tullut huomattua että sitä tarvitaan juuri oikeassa kohdassa enemmän kuin riittävästi. Niin että epätoivoinen vitutus kääntyy nauruksi.

Parhaiten sen osaa pukea sanoiksi kumppani, jos hyvä tuuri käy.
Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.09.2010 11:45
Välillä mietin olen naiivi tai liian vaativa halutessani mieltymysten menevän samaan suuntaan. Jos ajattelen vaikkapa elokuvien tai kirjallisuuden tärkeyttä elämässäni, en voisi kuvitellakaan seurustelevani ihmisen kanssa, joka ei voisi jakaa samoja intohimoja. Keskustelut ja kanssakäymiset jäisivät mielestäni todella valjuiksi.

Alleviivaan myös aina arvo- ja aatemaailmaa. Muutamat on hyllytetty sen takia, että kannattavat kokoomusta. Saattaa kuulostaa typerältä, mutta arvoristiriidat kasautuvat niin suuriksi tällaisissa tilanteissa, etten ole valmis jakamaan elämääni sellaisen ihmisen kanssa, joka ei pysty sitoutumaan samanlaisiin eettisiin arvoihin. Mistä jatkumona: en ikinä voisi seurustella muiden kuin kasvissyöjien kanssa. Jos haluan välttää oman ruumiini muuttumista viattomien hautausmaaksi, en halua mitään riistettyjen raatojen löyhkältä maistuvaa suudellakaan.

Syvällisyys ja vaatimattomuus ovat myös määreitä, jotka mielelläni liittän unelmakumppaniini. Tietynlainen rauhallisuus olisi myös positiivinen piirre omassa mielialojen vaihteluiden viidakossa. Hiusten pituudesta en niin välitä, mutta siisteydestä pukeutumisessa sitäkin enemmän.
Kirjoittanut: Shadow Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.10.2010 21:52
Täydellinen olisi sellainen, joka:
- Hyväksyy minut omana itsenäni, eikä ole rasisti muitakaan kohtaan
- On
-Mukava
- Hauska
- Nätti
- Hänen täytyy olla luotettava
- Mieluusti lyhyempi kuin minä, olen 170cm pitkä, muttei tämä ole vaatimus, tosin paljon yli 175 pitkät ovat jo liian pitkiä minulle...
- Hänellä on aikaa minulle
- Ei polta tai juo
- Kiinnostuksen kohteita edes joitakin samoja
- Pitää hellyyden osoituksista, kuten halit jms.

En tosin saisi olla näin vaativa kun ei vielä minkäänlaista naishenkilöä ole kohdalle sattunut...Vaikken tosin ole kuin 15 v :P
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit