Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Millaisen kumppanin kanssa olette / haluaisitte olla?

Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2009 03:28
syystä ja toisesta, haluan entiseni takaisin.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.07.2009 20:11
Unelmamieheni ei saisi olla minua paljonkaan pidempi (olen 162 senttiä pitkä).
Ihan tavis saisi olla, ulkonäkö kohdillaan ja mielellään lyhyet hiukset.
Lisäksi hänen pitäisi hyväksyä tällainen omituinen otus, rakastaa ehdoitta, tukea ja lohduttaa jos on kurjaa ja vastavuoroisesti olla iloinen puolestani.
Olisi hyvä jos hänellä olisi samoja ajatuksia ja mielipiteitä (samanlainen musiikkimaku plussaa) mutta hänen kanssaan pystyisi positiivisella tavalla väittelemään asioista.
Kunnon huumorintaju olisi ehdottoman välttämätön, tosikon kanssa en jaksaisi

Jaah, tuskin tuollaista ikinä vastaan tallustaa...tai tallustaa mutta menee ohi x)
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.07.2009 21:25
NIIN Tosiaankin,MISSÄ Viipyy gootti deittipalvelu??
Sille olis kysyntää?"!
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.07.2009 17:30
Sellaisen kaljun taviksen (paitti nyt sillä on siili kun hiustenleikkuukone hukkui muutossa >:/). Unelmani onkin puettaa hänet remelihousuihin ja kaikkiin kivoihin kireisiin mustiin kauluspaitoihin. Mutta en valita niitä farkkuja ja hihattomia t-paitojakaan >8D.

Meissä ei ole oikein muuta kuin leffamaku samaa. Ja pelimaussa on yhteneväisyyksiä. Se kuuntelee yleensä paskaa konemusaa (kuuntelis ees hyvää prkl) ja jotain pirun suomiräppiä alkanut kuluttaa nyt tässä parin kuukauden aikana. Kun kuuntelee suomalaista niin kuuntelis eettes niitä hyviä eikä jotain Avainta ja muita -.-'... Ja Cheek, painajaisieni täyttymys. Ei muuten kuulu meidän autostereoista, taistelen vaikka kuolemaan jos niikseen tulee

Mutta silti, olen sentään onnistunut yhdessä maailmanvalloitustavoitteessani. Miehen naismaku muuttunut niin ettei enää tavisblondit kuulemma hetkauta x'DD (kylmiä väreitä kun tällä hetkellä itsellä blondi hiuspehko ja ainoastaan ne inhoamani perusvaatteet menee enää päälle :'<< Pitää kai kaivaa jätesäkki päälleen tunteakseen itsensä erityiseksi... Mut sen verran rautaa naamassa niin ei ahdista liikaa.)

Ja voi kun tuollainen deittipalvelu olisi joskus jossain alternate-ulottuvuudessa ollut. Ei kai tässä pikkuhiljaa perheellisenä toivon mukaan ainakaan sellaista tule tarvitsemaan, mutta... Kyllä sille kai kysyntää olisi Sellai ystävienvälityspalvelu ois kuul.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 14.03.2010 23:29

Lainaus: Ziggy Stardust

Seurusteletteko,ja jos niin millaisen ihmisen kanssa? Onko hän samanhenkinen? Mitä teillä on yhteistä?

Tai mitä piirteitä/harrastuksia toivoisit tulevan elämänkumppanisi omaavan?

Minulla ja poikaystävälläni on vähän erilaisempi tarina, sillä tapasimme armeijassa. Olimme tosin ihan eri koulutushaaroissa, vaikkakin samassa yksikössä, joten emme haitanneet toistemme palvelusta. Hän palveli sotilaspoliisi-kokelaana ja mie miehistössä sotilaskuljettajana ja pasikuskina. Näinpä vain sitten vapaa-aikojen kautta klikkasi ja hupsista hei.

Olemme seurustelleet kohta 6 kk. Aloimme seurustella herran 20-vuotissyntymäpäivänä, kun molemmilla oli armeijaa n. 3,5 kk jäljellä. Saimme kuitenkin pidettyä jutun aika hyvin salaisuuteena. Miehekkeeni on aivan erilainen kuin aiemmat poikaystäväni, ja se on pelkästään plussaa! Hän on hauska, huomaavainen, osaa kokata, on erittäin urheilullinen... Edellisilläni oli kaikilla enemmän tai vähemmän pitkät, mustat hiukset, nykyisellä taas ihan lyhyet ja vaaleat, ja itseasiassa pidän nyt hänen hiuksistaan paljon enemmän. Samanhenkisyyttä löytyy monessa suhteessa, vaikkei hän mikään goottiin päin olekaan. Äh, eihän sitä nyt oikein osaa edes selittää ilman, että menisi ällöksi siirapiksi, joten purrrrr vaan.

Totesimme muuten tänään molemmat, että olemme seurustelleet kohta sen 6 kk, muttemme ikinä edes kinanneet! Notta onkohan tämä nyt sitten hyvä merkki vai tuleeko jossain vaiheessa sitten oikein super-tappelu...
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.03.2010 00:10
Itse seurustelen pian neljättä vuotta nykyisen avopuolisoni kanssa, joten pitkään tässä on jaksettu roikkuakin. Suhteen alussa olimme kummatkin melko nuoria, joten silloin meitä yhdisti melko erilaiset asiat kuin nykyään. Olemme niistä ajoista luonnollisesti kasvaneet, mutta onneksi samaan suuntaan ja keskusteluyhteys on säilynyt alusta asti ihanteellisena. Nimittäin ei ole ainuttakaan asiaa, mistä en miehelle uskaltaisi kertoa, olivat ne sitten kuinka arkaluontoisia/kipeitä asioita tahansa.

Silloisen harrastuksen kautta tosiaan tavattiin ja huumorintaju natsasi meillä välittömästi. Ajatusmaailma oli myös yllättävän samanlainen ja luonteiden puolesta täydennetään hyvin toisiamme. Mies on jalat maassa tyyppi, joka sillä omalla järkähtämättömällä tasapainollaan saa pidettyä minun kaltaisen ailahtelevan sekä impulsiivisen olion hyvin kurissa. Noin ulkoisesti ei olla saman tyylisiä, vaikka mies aina mustaan pukeutuukin (mikä johtuu vain siitä, että hän ei viitsi miettiä pukeutumistaan, musta t-paita ja mustat housut on niin helppo vetää päälle eikä tarvitse miettiä miten mätsää), mutta ei se menoa hidasta. Musiikkimaku kuitenkin kohtaa ja se on tärkeämpää (:

Kyllähän sitä välillä toivoisi ukon olevan vähän enemmän aikaansaapa ja jämäkämpi. On valitettavan "enminätiedäpäätäsinä" ihminen ja koska olen melko dominoiva ihminen, huomaan usein järjesteleväni ukon elämää hänen puolestaan. Itse hän ei tosin pistä sitä pahakseen, on vain tyytyväinen että on joku tekee hänen puolestaan asiat, on nimittäin laiska kuin mikä. On tässä paljon myös rauhoittunut vuosien varrella ja mies on saanut houkuteltua minusta paljon uusia sekä positiivisia puolia esiin. Kyllä sanoisin, että ollaan melko toimiva paketti ja oikeastaan harmittaa välillä, koska löysin sen vastaavan dominonappulani näin aikaisessa vaiheessa elämääni, kun välillä haluaisi elää sitä villiä sinkkuelämää
Kirjoittanut: Mary Death (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.03.2010 19:12
Avaramielinen, huumorintajuinen, kärsivällinen, kohtelias herrasmies, utelias elämää ja erilaisia asioita kohtaan, suoraselkäinen, mielummin useammin kuin harvemmin suunsa avaava, luotettava....mitään erityisiä ulkonäkö kriteerejä ei ole, kunhan on tyytyväinen sellaisena kuin on ja hyväksyy myös minut (koska muuttua en aio kenenkään vuoksi). Silmiinpistävä tyyli voi herättää mielenkiinnon mutta pinta ei aina vastaa sisältöä, joten ensin tutkitaan, sitten hutkitaan ja ehkä otetaan omaksi Koskaan ei tiedä mikä jossakin ihmisessä pysäyttää, voi olla vaatteet, äänensävy, miten kohtelee muita tai musiikkimaku.
Kirjoittanut: raato (Jäsen)
  • • Muokkasi: raato
  • Lähetetty: 19.03.2010 19:29
Komeista, lihaksikkaista, pitkistä, parrakkaista ja pitkähiuksisista miehistä pidän. Mutta oikeasti sillä ulkonäöllä ei ole väliä, lähes kaikki mieheni ovat olleet minua lyhyempiä (olen 174cm pitkä). Tärkeintä on urheilullisuus, sillä pidän itsekin mm. saleilusta, uimisesta ja lenkkeilystä joten mies on kiva saada mukaan. Musiikkimaku on ehkä jopa tärkein kriteeri. Ei tarvitse kaikista samoista bändeistä pitää, kunhan on jotain samaa... Ja tietty mukava luonne. Kyllä sen tietää milloin "kemiat" kohtaa.

Silti pitää myöntää että keikoilla tulee helposti kuolailtua hyvännäköisten miesten perään, viimeksi Behemothin basistin. Huh, semmonen järkäle (siis tosi pitkän näköinen, saisin käyttää korkokenkiä ilman että olisin pidempi) ja tooosi lihaksikas...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2010 22:07
Nykyisen ukkoni kanssa olen ollut yksissä semmoiset reilu 2 vuotta. Aika sukulaissieluja ollaan, maailmankatsomus ja ajatukset kohtaa. Minä olen meistä se eläinrakkaampi ja sotkija. Mikäs tässä on ollessa kun poikkis on Elvis look-a-like, eli pertanan komea jätkä. Toki joskus olen miettinyt että miltähän heppu näyttäisi pitkässä tukassa ja pukinparrassa, nykyinen look kelpaa minulle tosin ihan mainiosti. Musiikkimaussa on herralla paikoin toivomisen varaa (ainakin minun mielestä), mutta eipä tässä olla täydellisiä puolin eikä toisin.
Pointsit kullalleni nahkahousujen ostosta! Sopii hälle oikein hyvin, nam. Ja totta kai tatuoinneista, ne ovat yksi yhteisistä mielenkiinnon kohteistamme.
Kirjoittanut: Lucilla A (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.04.2010 02:50
Minun miesihanteeni on aina ollut sellainen herkkä ja hento runopoika, jonka kanssa voisin puhua suosikkiaiheistani kirjallisuudesta ja filosofiasta...

Mutta nyt olen kolmatta vuotta yhdessä ja menossa naimisiin, suurikokoisen, singaporen kiinalaisen skeittarin ja hevarin kanssa. Tutustuimme yliopistomme kansainvälisten opiskelijoiden tapahtumassa ja aloimme jutella, koska olimme kummatkin pukeutuneet mustiin. Sittemmin aloimme katsella yhdessä kauhuelokuvia, käydä museokierroksilla ja käydä yhdessä ruokaostoksilla ja pyykkäämässä. Siitä se sitten alkoi...

Olemme hyvin erilaisia, mies sosiaalinen ja impulsiivinen eikä ollenkaan kiinnostunut kirjoista ja filosofiasta. Minä taas epäsosiaalinen lukutoukka. Mutta toisaalta jaamme nolon elokuvamaun, keräämme Star Wars-roinaa ja tykkäämme museoista ja luontoretkistä.

Minä en ole Mister Perfect-tyyppiä, koska itse olen kaukana täydellisestä. Olen hankala luonne, jonka kanssa jokainen mies ei tulisi toimeen. (Todennäkoisesti tulisin kaikista huonoiten toimeen niiden herkkien runopoikien kanssa). Olen parisuhteen kanssa realistinen, en etsi elämääni mitään suunnatonta tunteiden paloa ja jalat-alta rakkautta, vaan rutiineita ja mukavaa yhdessäoloa. Mies on kohtelias, huolehtiva, kokkaa loistavaa kiinalaista ruokaa ja on tyomoraaliltaan hyvin ahkera. Ulkonäon puolesta pidän hänen silmistään, hymystään ja luontaisista vampyyrimaisista hampaista
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit