Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 02.05.2008 01:26

Lainaus: TheSecret

"Älä tee hölmön touhua! Älä yrjötä minua!"

Lol! Fiksu likka.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.05.2008 08:07
Siskoni on pienenä sanonut:
"Piu piu!"
Johon sitten isä kysynyt: "Mitä teet?"
Ja sisko vastannut:"Mä piukuttelen."
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2008 09:48
Mulla oli pienenä tapana imuroida sanoja ja sanontoja telkkarista... kysäisin sitten vastaantulevalta naiselta pontevasti "onkohan teillä veroasiat kunnossa?"

Isältäni taasen tiedustelin yksi aamu, että "mahdatteko olla paikkakuntalaisia?"... tässä kohtaa joutui isäkin miettimään, että onkohan bändin keikkatahti liian kova...
Kirjoittanut: Harajuku (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:40
No tämä on yksi niistä monista, mutta kerran syntymäpäivilläni kun olin jotain 3-4vuotias, huudan rappusilta veljelleni: "Tuu syömään tai me tapetaan sut!"
Kuka tunnistaa lastenelokuvan?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.05.2008 23:51
Tänään oli kyllä ihana lapsi kaupassa

Ikää oli neidillä ehkä 3-4 vuotta. Yleensähän tuon ikäiset sanovat suoraan mitä haluaisivat, mutta tämäpä neiti ei:

Tyttö: (ja ihan oikeasti hän puhui kirjakielellä) Äiti, minulla on asiaa. Äiti, minulla on asiaa.
Äiti: No, mitä asiaa?
Tyttö: Minä haluaisin kalapuikkoja.

Jotenkin ihan yli-ihana, kun on tottunut niihin karkkihyllyllä kiljuviin räkäkoneisiin :'D
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2008 00:02

Lainaus: Iiriva

Tyttö: Minä haluaisin kalapuikkoja.

Aww
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.05.2008 20:15

Lainaus: Melia

Isältäni taasen tiedustelin yksi aamu, että "mahdatteko olla paikkakuntalaisia?"... tässä kohtaa joutui isäkin miettimään, että onkohan bändin keikkatahti liian kova...

*nauraa*
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2008 20:31
ketsuppi=petsu-aine
Ruoassa oleva mauste=roskia
tokmanni=tokimaine
Joskus olin pentuna kaupassa raahannu talutusnarussa pientä pehmokoiraa ja selostanut kaupan tädille miten se kävi jauho-hyllyn nurkalla pissillä.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2008 20:45
Jostain syystä en pienenä tajunnut sanan "R-kioski" ideaa enkä ilmeisesti tiennyt miten se kirjoitetaan, joten sanoin sitä Ärkioskiksi. Siis niinkuin "Ärki-oski" eikä "Är-kioski".

Sitten nougatjäätelöä sanottiin roskajäätelöksi, koska siinä on niitä murusia. Eli roskia. Tämä ei kylläkään tainnut olla pelkästään oma keksintöni, sillä muutkin tuntemani lapset ilmeisesti sanoivat sitä roskajäätelöksi. Ehkä se oli jokin yleinen termi?
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.05.2008 18:52

Lainaus: SinofSatan

ketsuppi=petsu-aine

o.o Meillä ketsuppia on sanottu kepsutiksi..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!