Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 22.04.2008 13:44
Jos tälläinen jo on, niin tämän saa poistaa.. tai pistää lukkoon tai mitä ikinä teettekin silloin..

ELikkäs.. Hauskoja asioita mitä olette pienenä sanoneet ja millaisessa tilanteessa?

esim. Vanhempani kertoivat, että kun olimme olleet pihalla lenkillä.. (minä olin pyörällä.. he kävelivät..) Niin vieressämme oli oja ja menimme loivaa alamäkeä.. Pyöräni alkoi kallistua ojaan päin ja huusin, että "ompa saatanan kova sivutuuli!" olin silloin ehkä 4-5 vuotias. Äidiltä olin tuon kirosanan kuullut, mutta KUKAAN ei tiedä, että mistä olin tuon sivutuuli-sanan kuullut..

Näin täälläpän..

Muoks. Tapahtuma hetkellä ei tuullut..
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:21
Kun olin 4-vuotias, luin lääketieteellisiä opuksia. Eräänä päivänä katselin itseäni peilin ääressä hyvin pitkään, ja kysyin viimein äidiltä: "Äiti, onko minulla kilpirauhastautisen tuijottava katse?" ...Niin nuori, niin luulotautinen. On se ihme ettei minusta tullut lääkäriä kuitenkin.

Olimme menossa äidinäitini luokse, ja kysyin äiteeltä, josko pitäisi viedä kukkia. Äiti sanoi, että "Ei me voida, kun immi on allerginen." Perillä sitten möläytin tietty immille että "Immi, ootko sä vähän alkeellinen?" Johon tämä nauroi, että "En mä nyt niin alkeellinen ole, vaikka vanha olenkin."

Tämä ei sinänsä ole niinkään sanominen, kuin tekeminen, mutta kuitenkin. Meillä oli kahdenlaisia duplo-palikoita, joista toiset eivät sopineet yhteen, ei sitten millään sovittamalla. No, istuin rauhallisesti väkräämässä olohuoneen lattialla niiden kirottujen muovikalikoiden kanssa, ja sitten nousin ylös, kävelin vessaan, suljin oven, jonka jälkeen kuuluu kauheata turhautumisen kiljuntaa, raivonrääkymistä ja pomppimista. Sitten tulen vaitonaisena ulos ja istun takaisin alas jatkamaan.

Nämä olivat näitä "äiti ja iskä tunkevat nyrkin suuhunsa etteivät naura liian kovaa" -tilanteita.
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:44

Lainaus: Heetteri

Nämä olivat näitä "äiti ja iskä tunkevat nyrkin suuhunsa etteivät naura liian kovaa" -tilanteita.

Meillä näitä on jatkuvasti .. Onko yllätys jos sanon, että minä olen lähes poikkeuksetta se naurunkohde..?
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:51

Lainaus: Death Angel

Meillä näitä on jatkuvasti

Ja meillä. Minkä sille voi jos möläyttelee jotain huvittavaa huomaamattaan..?

Ei tule nyt mieleen mitään, mitä minä olisin pienenä sanonut, mutta pikkusiskoni sanoi m-kirjaimia "poppe-popeiksi". Oli siinä aina miettimistä, mikä hitto on poppe-poppe.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:52
Itselle tuli pari juttua ainakin mieleen. Äitini opiskeli aikuisiällä ja olin sitten mummon vahdittavana. Silloin oli talvi ja noin -20 astetta pakkasta. Minä halusin itse päättää vaatteistani ja puin sitten topin ja shortsit. Kun äiti sitten tuli hakemaan hän päivitteli vaatteitani, mutta tokaisin hänelle: "Etkö sinä tiedä etteivät taiteilijat koskaan pukeudu?"

Toinen juttu: Mietin aika paljon pienenä, mikä minusta tulisi isona. Kerran sanoin äidille, että haluaisin ryhtyä maanviljelijäksi. Äiti ei ideastani innostunut vaan murahti "Vain mun kuolleen ruumiini yli!". Minä fiksuna tyttönä selitän tapahtumasta mummolleni: "Vasta sitten kun äitimme kuolleena lattialla makaa ja me olemme astuneet hänen ylitseen, vasta sitten saamme ryhtyä maanviljelijöiksi."
Ja tosiaan, minä puhuin kuulemma kirjakieltä pienenä. Olisiko Muumeilla mitään vaikutusta asiaan..? :D

Ai niin, vielä yksi. Isoveljeni kerran otti minut kyytiin kun hän ajeli mopollaan. Istuin hänen edessään ja päässäni oli lippalakki. No eihän se tietenkään pysynyt päässäni. Selitin sitten äidille kotona: "Saatanan pitkähuuli vei minun ainokaisen lippilakkini!!"

Lainaus: Heetteri

ja kysyin viimein äidiltä: "Äiti, onko minulla kilpirauhastautisen tuijottava katse?"

Hihhih, helluista :D
  • Lähetetty: 22.04.2008 14:57

Lainaus: Evelyn

"Saatanan pitkähuuli vei minun ainokaisen lippilakkini!!"

Repesin.. Teidän juttunne ovat kaikki todella hyviä.. Lisää, lisää!!
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 22.04.2008 16:29
Tää nyt ei ole sattunut mulle, mutta eräs hoitolapsi oli hauska. Olin siis vuosia sitten TET:ssä äitini luona, joka oli perhepäivähoitaja. Laitoin siinä sitten muksuille ruokaa, kun äiti meni nukuttamaan yhtä vaippaikäistä ja isommat jäivät minun kanssani keittiöön. Yksi pojista sanoi kohta että "tarjoilija, anna mehua". Annoin mehua ja sitten toinen kohta sanoa "hei, pitch, annappa jo sitä ruokaa". Alkujärkytyksen jälkeen yritin olla nauramatta ja tietenkin sanoin, että ei noin saa sanoa ja kysyin, mistä hän oli sellaisia sanoja oppinut johon poika sitten tokaisi "no, äiti sano eilen mäkkärissä niin, kun me ei saatu meijän ruokia".
Toinen hauska juttu liittyy jälleen hoitolapsiin ja jälleen syömiseen, kun yritin yhtä pikkuista houkutella syömään, kun tämä ei ollut mitään syönyt koko päivänä. Sanoin että "Tuuppa Kalle ottamaan leipää, tässä on oikein hyvää kinkkua päällä", niin tämä pikkuinen tuli viereeni ja taputti takamustani ja tokaisi "Sannalla on kinkut housussa". Ei siinä voinut muuta kuin nauraa
Niin ja minä luulin lapsena, että minulla on hampaat homeessa, kun suussani oli maistunut aamulla paha maku
Kirjoittanut: Jayne Dahmer (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 16:33
Jayne 4v:

"Minulla ei ole tissejä. Äidillä on tissit. Huomenna mennään kauppaan ja ostetaan minulle tissit."
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:02
Hahaha

No joo.. En nyt tiedä kuinka hauska juttu tämäkin on
"Äitillä on iso paita sen takia koska sillä on niiiiiin suuret tissit!"

Silloinen kaveri kysyi että miksi mun äitillä on aina niin isoja paitoja päällä niin minäpä nerokkaana vastasin.. 7-vuotias olin.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:17
Totesin kauniisti:
"Ruohonleikkuri on v*tun värinen" Porukat sai ainakin hyvät naurut..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit