Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:36
Sanoin rintaliivejä tissikoteloiksi.
Äidiltäni kyselin että missä se reikä on mistä lapset tulee? Se sanoi että "se on piilossa", ja minä ihmettelin että missäköhän se sellainen oikein on...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:39
Minä olen joskus kadulla laulanut täysiä notta "MEITÄ MARSKIN SYNTTÄREILLÄ HUO*ABUSSISSA LASTATTIIN" (Noinkos se meni, minkä lie bändin biisi), mahtoivat porukkani sen jälkeen vaihtaa automusiikkia, kun kerran pienelläkin kupilla on noin tarkka korva.

Ja pakko kertoa; setäni oli pienenä säveltänyt äidilleen maanmainion äitienpäivälaulun, jonka hän esitti myös nyt, ~40 vuotta myöhemmin äitinsä syntymäpäivillä viime joulun tienoilla;
"Sökösökösöö; pikkulinnut laulaa
Ja suvituuli soi!"

..Lukkasten legendaarisia. :')
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2008 20:52

Lainaus: Ninni

"Kahtokaa pelkele, ilimielävä neekeli!"

Repesin..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2008 21:30
Ai niin, olen myös syönyt kakun päältä koristekirsikat...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 22.04.2008 21:39
Siskostani: Meillä on kääpiövillakoira. Kun systeri oli 5-vuotias ja eräs hänen viel nuorempi kaverinsa oli meillä kylässä, tää pieni poika ihmetteli että "miksi tuo koila seulaa meitä", systeri sitte fiksuna kertoi että "se on SEURAKOIRA".
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.04.2008 00:22
Meillä oli mummon joku möreä-ääninen tuttu muori käymässä kylässä, ja minulla oli hieman ongelmia sukupuolen tunnistamisen kanssa, ja kävelin olohuonetta edestakaisin. Enköhän mennyt räväyttämään, että "Ootko sinä mies vai nainen?"

Oli jokin toinenkin mielesää kun näitä lueskeli, mutten muista enää :P
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: vampyr
  • Lähetetty: 23.04.2008 08:57
No tässä ei kyllä ole mitään erityisen hauskaa, mutta mulle luettiin pienenä tosi paljon runoja, lähinnä Kirsi Kunnaksen lastenrunoja, ja se vaikutti muhun.
''Hot hot hatti, hoton tuli tatti''
Tuommoista sitten kuulemma aina potalla hoin, olin vasta oppinut puhumaan :'D

Ja sitten sanoin Isiä Ikiksi, vaikka osasin sanoa ässän, ja äiti oli Täikki. Mun täti oli sitten Mami :s
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2008 09:01
Siskoni sanoi vesimelonia mehupallooniksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 23.04.2008 09:59
Kai tähän voi myös muiden juttuja kertoa?

Jostain kumman syystä vanhin isosiskoni kutsui pienenä jäätelöä "täpliksi". Kukaan ei tiedä, mistä ihmeestä hän oli tuon sanan keksinyt, mutta kun hän sanoi "Anna täpliä!", se tarkoitti nimenomaan jäätelöä.

Eräs kaverini huusi pienenä aina kärpäsen nähdessään: "ANNA HÄPPÄKÄÄPÄ!!!" jolla hän siis tarkoitti kärpäslätkää.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 23.04.2008 11:35

Lainaus: Iiriva

Jostain kumman syystä vanhin isosiskoni kutsui pienenä jäätelöä "täpliksi".

Isäni sanoi lentokonetta pienenä "Linglaaliksi". Minä olen ollut pienestä pitäen kissaihiminen, sillä koirat saivat epiteetin "Kittavouvou."
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit