Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:23
Mulla oli pikku kakarana yks vakio juttu minkä kerroin jokaiselle joka vastaan tuli. Eräänkin kerran sain serkkuni lopettaan rääkymisen sen jutun avulla, kun olin ensin lyönyt häntä halolla päähän. Juttu on tosi tyhmä ja meni näin:
"Kun mää menin kerran isin kans mehtähän nii isi meni kuselle ja sitte mää menin kahtohon isin pippeliä nii se oli nääääiiiin pitkä ja nääääiiin leviä!" (tuota kokoa kuvaillessani hyppelin aina kädet levällään parisen metriä sinne tänne jotta se koko tuli varmasti kaikille selväksi )
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:38
Hmmm... Mitään erityisen hauskoja juttuja en itse muista, vaikka niitä varmasti onkin.

Isosisko tosin on saanut nauhoitettua kasetille vaikka mitä Eräältäkin voi kuulla, kuinka pikkusiskoni huutaa minulle: "älä laavi! Pönttöpää!" ja mie vain käkättelen. Kasetille on myös saatu hetki, jolloin minun on pitänyt kutsua muu perhe syömään, jolloin olen vain haahuillun pitkin taloa hyräillen: "Syööömäääään, syö-mä-määän, syööööööööööööö-mä-hääään..."

Ei ihme, että olen yhä edelleenkin aikamoinen höpöttelijä hilipitintiitiäiseksi.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 17:42

Lainaus: Iiriva

yööömäääään, syö-mä-määän, syööööööööööööö-mä-hääään

toi on söpöä : DD
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.04.2008 18:09
Hirveästi en muista kersana möläytelleeni mitään erikoisempaa mutta porukoilta kuulin sellasta että kun joskus aikoinaan oltiin oltu kävelyllä kaupungilla isän kanssa, ja ohitsemme oli kävellyt tummaihoinen mies, niin olin silimät pyöriänä kysynyt isältä että "isi miks toi mies oli niiiiiiin likanen?"

Kersana sitä möläytteleekin vaikka ja mitä...
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 22.04.2008 18:10
En muista paljoa mutta meillä oli sellanen juttu et iskä käski sanoo taikasanan et autotalli aukes(oli siis semmoi sähkönen avain tms). Niin on saatu nauhalle sellanen ku mun piti se loru lausuu. Ni alotin 'pienen pieni veturi' sit iskä sanoo et ei se loru noin mee ni väitin vastaa 'menee se noin'.
Ja se loru oikeesti oli joku mila masa sara kosa kanne lorum lom barba dossa tillin tallin tilulilulaa'
On kans jotain sanoja mitä oon sanonu ihan hassusti mut en muista yhtään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.04.2008 18:35
Neuvolassa jossain x-vuotistarkastuksessa minun piti tehdä erilaisia juttuja, kuten piirtää ympyrä, pomppia yhdellä jalalla jne. En kuitenkaan suostunut tekemään seuraavaa tehtävää ennen kuin neuvolantäti oli tehnyt tempun myös. Äiti oli meinannut tikahtua, muttei fiksuna ihmisenä kuitenkaan komentanut minua päästämään neuvolantätiä palkähästä. Piiska 6, neuvolantäti 0. Pisteet kyllä tasoittuivat eräällä toisella käynnillä, kun ilmoitin osaavani lukea (opin tämän jalon taidon nelivuotiaana) mutta neuvolantäti ei uskonut joten suutuin enkä sitten lukenut.

Olen kuulemma myös kaupassa leluja halutessani todennut, että ei minulle tarvitse niitä kaikkia oikeasti ostaa, kunhan vain haaveilen!
Kirjoittanut: Black angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.04.2008 18:47
kuulin tämän mummoltani pari vuotta sitten että kun oli kaksi vuotis syntymäpäiväni,hän oli koristellut kakun kiivillä ja minä kuulema totesin tähän nähdessäni sen että "kuukkua peekele!"
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:15
Minä olen kutsunut vasaraa haikkaimeksi ja saunavastaa selänläpyttimeksi, niinkuin olen jo jossain muussa viestiketjussa kertonut. Pikkusiskoni taas varoitti noin kolmevuotiaana aina ennen suuttumistaan tulevasta kiukuttelusta panemalla kädet puuskaan, vääntämällä kasvoilleen oikein murjottavan ilmeen, polkemalla jalkaa kovasti lattiaan ja sanomalla : "Nyt minä SUUTUN."

Pidemmistä hauskoista jutuista muistan tähän hätään vain erään kauppareissun kun näin ensimäistä kertaa mustaihoisen ihmisen. Äitini oli juuri pakkaamassa minua autoon, kun oikein reilusti musta afrikkalaissyntyinen mies käveli ohi. Minä jähmetyin ihmetyksissäni katsomaan häntä, jolloin äiti kysyi mitä oikein jäin auton oven väliin tupeksimaan.

Minähän tietysti pienen tytön ihmetyksellä vastasin: "Jäin katsomaan tuota MUSTAA MIESTÄ." Äiti tietysti hyssytteli minut äkkiä hiljaiseksi jotta mies ei olisi kuullut. Vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkin tämä tapahtuma nolottaa minua suuresti, vaikka eihän siinä periaatteessa mitään pahaa olekkaan. En vain haluaisi muistella omia lapsuuden toilailujani.
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:21
Mummo haki mua kerran päiväkodista, ja ihmetteli kun muut kakarat jo ryntäs ovesta mut mua ei näkyny. Kun se tuli yläkertaan, olin onnettoman näkösenä mopin varressa, tehtävänä pestä koko 2-kerroksisen päiväkodin lattiat. Olin ilmoittanu suureen ääneen päiväunitunnin alkaessa, että: "Nyt ei nukuta vaan sylijetään pitkin lattioita että Pia-täti josta en tykkää ja joka on ruma suuttuu, ja sitte leikitään kylymä-pyllyä" Olin sit alkanu syljeskeleen sieltä yläpedistä ja muut oli yhtyny hommaan, ja se mun ihme leikki oli ollu seuraavanlainen: olin käskeny muita kakaroita laskeen housunsa kinttuihin ja sit tunkemaan peppunsa ulos ikkunasta..... Rangaistuksena Pia-täti pesetti kaikki lattiat, ja homma kesti aika hemmetin kauan...
  • Lähetetty: 22.04.2008 19:32

Lainaus: Sarwen

Minähän tietysti pienen tytön ihmetyksellä vastasin: "Jäin katsomaan tuota MUSTAA MIESTÄ."

Voi kun olisin minäkin sanonu vaan noin, mutta faija kun opetti kaikenlaista kieltä, niin sanoin aika törkeesti vastaavassa tilanteessa:
Oli itsenäisyyspäivän eläkeläisten myyjäiset Kokkolan Ykspihlajan työväentalolla, ja siellä istu musta mies hernesoppaa syömässä. Olin mutsin sylissä kun yhtäkkiä osoitin miestä huutaen: "Kahtokaa pelkele, ilimielävä neekeli!" En mä tätä ite muista, mut mutsi sen oli heti kirjottanu sellaseen "vauva-kirjaan" minkä yleensä kummitäti antaa ristiäislahjaks.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit