Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 22:12
Tää ei oo kyl sellane mille repiäis mutta kerranpa sannoin näin. Olin siis lentokentällä ja sielä kattelin niit konneita. Sitte sannoin et ''Mää rupian isona temppulentäjäksi.'' Äiti muistaa sen vieläki. Kans haluisin armeijaan. Iskäki aika vasta sitte tuli mun huoneeseen vissii tyhyjentämmää akvaariioo, en muista. Sitte se sano et pittää oppia puhumaan issoon ääneen. Ei pääse armeijaan jos ei puhu kuuluvasti.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2012 15:12
En tiennyt mitä rakastelu tarkoittaa, mutta yhdistin sen pussailemiseen yms yms. Kerran sitten olin pienenä menossa saunaan isäpuoleni ja äitini kanssa, mutta minua ärsytti näiden kiehnääminen joten totesin ärtyisästi:
"ette sitten rakastele siellä lauteilla."
muistan äitini ilmeen vieläkin.

Vielä kun vanhempani olivat yhdessä, minä ja äitini olimme bussimatkalla kotiin. Rupesin sitten kilttinä tyttönä juttelemaan edessä istuvien mummojen kanssa. Äidin hymy hyytyi kun minä selostin pirteästi: "Kotona meillä minä juon maitoa, isä juo vissyä ja äiti juo viinaa." (tarkoitin viiniä. Mistälie tuonkin keksinyt, äiti käytti hyvin vähän alkoholia.)

Sitten kerran isä näytti minulle jonkun hauskahkon videon youtubesta, missä eräs vanhus näyttää keskaria. En tiennyt mitä se tarkoittaa, joten kysyin ja sainkin selityksen. Loppupäivän heiluin molemmat keskisormet pystyssä, myös julkisilla paikoilla.

Viimeinen hauska juttu tapahtui kun olin jo koulussa. En tiennyt mitä so what tarkoittaa, mutta käytin sitä silti olettaen sen tarkoittavan jotain tyyliin "ihanko totta?". Ystäväni penaali tipahti lattialle ja hänen kamansa levisivät ympäri luokkaa ja hän normaalisti suuttui. Hän puhisi että "vitsi kun ärsyttävää" ja minä siihen että "so what?" ystävä ärsyyntyi vähän. Pian hän huomasi että joku oli rikkonut vähän käsityöprojektia jota hän oli tehnyt luokkansa kanssa. Ja kun kaverit sitä siinä päivittelemään minä ihmettelen että "so what?" ystäväni suuttui ihan sikana. Vähänkö noloa.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.04.2012 23:34
Itse olen noin 3-4-vuotiaana tullut herättyäni kysymään äidiltä miten viimeöisissä tansseissa meni. Äitipä tähän sanoi ettei hyvin, kun kukaan ei hakenut edes tanssimaan. No minäpä siinä sitten fiksuna möläyttänyt hetken mietittyäni,
"No se johtuu valmaan siitä, että sul on suulet hampaat, lyppyi naamas, ja vihleet silmät!", kuulemma äitiä hieman nauratti. En kyllä tie mistä oon päätellyt, et vihreet silmät liittyy juttuun...

Onhan sitä vähän kaikkea tullut puhuttua, mutta silloin kun pitäisi niin eipä tuu oikeastaan mitään mieleen X'3
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2012 23:10
En tuntenut senttejä enkä metrejä, muistin vain että pituuteni sisälsi numeron kolme. Niinpä sanoin olevani kolme metriä pitkä.
Kirjoittanut: Cruithne (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.04.2012 23:51
Kun vielä pikkutyttö olin, olimme kesällä perheeni kanssa kyläilemässä jossain tuttujen luona. Heillä oli pihalla viinimarjapensaita. Minä sitten juoksentelin pensaissa ja huutelin "Viiniä, viiniä!" Pienenä se on aloitettava..

Kerran taas oltiin koko perhe kaupassa. Vanhemmat siinä miettivät ääneen, että mitäs sitä pitikään ostaa. Päätin vähän avittaa ja kailotin suureen ääneen, että "Äitille kaljaa!!"
Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2012 21:31
Tarhassa meille lapsille yritettiin kertoa Jumalasta ja opettaa että kuoleman jälkeen pääsee taivaaseen. Tarhatädit vakuuttelivat että taivaassa kaikki on hyvin ja siellä voi taas nähdä kaikki rakkaat ihmiset jnejne. Noh, minä sitten fiksuna tyttönä kysyin että mikseivät ihmiset sitten kuole tahallaan jos siellä taivaassa on niin kivaa? Seurauksena soitto kotiin ja puolen tunnin puhuttelu ettei tuollaista saa sanoa
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2012 21:48
Siinä se taas nähtiin että totuus kuuluu lasten suusta ja "viisailla" aikuisilla on aukkoja logiikassaan.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.06.2012 06:44
Mun toinen nimi on Adalmiina. joskus pienenä aina käskin kaikkia kutsua kokonimellä ja sitten siihen toisen nimen perään piti aina lisätä PRINSESSA. Kummisetä sanoo vieläkin adalmiinaprinsessaksi -.-
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2012 15:34
Itselläni ja kavereillani (jotka olivat kummatkin jätkiä ja joiden kanssa leikin ihan 1 luokkaan asti)
Oli jonkinnäköinen tyyppi jonka nimi oli Pipseli. Aina kun vanhemmat kysyivät, että mikä se on aloimme vain nauraa hillittömästi.
Eipä tainnut meilläkään olla hajua mikä se sitten oli X3
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2012 10:09
Muistuipa näitä lueskellessa mieleeni muutamia serkkujeni lausahtamia viisauksia.
Anna (nimi muutettu)-serkkuni n. 2 vuotiaana, jos sitäkään:
HUIKKA HEMUA TAAVITAAN!" (suom. huikka mehua tarvitaan.)

Eräs toinen serkkuni oli suunnilleen neljän vanha, kun heidän äitinsä odotti heille uutta pikkusiskoa ja vatsa oli paisunut jo melkoisen kokoiseksi. Kerran sitten menivät talossa putket tukkoon, ja tuttu putkimies kutsuttiin paikalle. Mies oli harvinaisen lihava, varsinkin mahastaan, ja älykkäästi neljä vee kailotti: "Äiti kato, tuoki setä saa kohta vauvan!" Äiti siinä hyssyttelemään että eikä saa, niin poika toteaa närkästyneenä: "No miksi se sitten on noin kauhean lihava?!"
Samankaltainen kohtaus kauppajonossa, kyseessä sama serkku:
"Äiti, kato tota myyjää, miksi se on noin lihava?" "Eero (nimi muutettu), ei tuollaista saa sanoa!" "No miksei saa, kun se on!?" Keskustelua seurasi itkupotkuraivari.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit