Gootti.net

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2011 19:20
Tätä en kyllä itse ole lohkaissut, mutta kuulin tänään töissä ja oli vähän pokassa pitelemistä.

Asiakkaan muksulla oli pieni lelukissa, joka oli myymäläkierroksen aikana useaan otteeseen käynyt kaupan lattiallakin. Naisen maksaessa ostoksiaan lapsi ilmoitti iloisena "Kissa menee nyt pesulle!" ja tunki lelun suuhunsa. En voinut olla toteamatta: "Voi kissaa.."
Kirjoittanut: Seikra (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.07.2011 21:05

Lainaus: Verity

"Kissa menee nyt pesulle!" ja tunki lelun suuhunsa.

Repesin

Joo no mua sanottiin pienenä Sakaksi tai Sakuksi. Siitä sitte pienennä, kun en kai ilmaisemmin osannut vielä S:ää nii väänsin itestäni Kakan ja tätä sitte toistelin niin piitkää kunnes itsepäisyys antoi periksi Ilmeisemmin tajusin miksi olin itseäni kutsunut.
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.07.2011 02:52
Traktori meni ohi ja piti sitä moottorin rähinää.. Niin sanoin kersana mutsille et ''toi raktori sanoo homohomohomo''
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • Lähetetty: 10.07.2011 20:59

Lainaus: Dagonist

Traktori meni ohi ja piti sitä moottorin rähinää.. Niin sanoin kersana mutsille et ''toi raktori sanoo homohomohomo''

*repeämys*

En ole itse sanonut tätä, mutta kaverini kyllä ja tuli juuri mieleen. Ala-asteella olin itse kolmannella luokalla ja kaverini olivat tokalla. Elettiin juuri sitä vaihetta, kun he ottivat selvää kirjaston kirjoista, mitä seksi tarkoittaa ja sitten höpisivät siitä. Minä ja eräs näistä kavereistani jäimme hieman noista jutuista ulkopuolelle emmekä tietäneet oikein kyseisen sanan merkitystä. Kerran sitten välitunnilla kaverini taitteli lennokin, heitti sen ilmaan ja huusi: "Tää on seksii!" Muut olivat vähän että "Hyi, mitä sä nyt tuommoista huudat".
Kirjoittanut: illegalll (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2011 23:45

Lainaus: Tuulentytar

Ja se loru oikeesti oli joku mila masa sara kosa kanne lorum lom barba dossa tillin tallin tilulilulaa'

Tuli mieleen se muumien noidan loistu, oisko ollu se?

Mitäköhän kaikkea mie oon sanonu.. Ainakin vauvvakirjasta luin, jotta tykkäsin lapsena hirmuisesti laulaa, mutta sanat kuulemma oli vähän mitä sattuu. Siellä oli mainittu yks esimerkki: "Pii pii pikkuinen lintu... nurmikolla pakottaa".

Olin kuulemma myös jollain koko viikonlopun kestäneellä pappalareissulla laulanut ihan jatkuvalla syötöllä tupakkirullaa. Täti ja eno olivat sitten sanoneet äitille, että "opeta tolle ens kerraksi joku muukin laulu".

Lonkatti = lompakko
Sankotti = sammakko
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.07.2011 09:42
Tämä ei ole omasta suustani, mutta kun aamukahvilla olin tutulla niin siellä eräs "pikkuinen" ( tais olla kuuden vuoden jo ) totesi että "Tiskirätti"! ja tarkoitti tietty, että pihalla pomppi västäräkki.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.08.2011 19:22
Joskus alle kouluikäisenä olin leikkinyt leikkitelineessä yläasteikäisen isosiskoni ja serkkuni vahtimana, ja hokenut itsekseni; "Sex, sex, sex, sex!" Tähän isosiskoni sitten rääkäisi nolona: "Mea! Etkö tiedä, mitä tuo tarkoittaa?!" johon minä: "No tiiän! Sex on ruotsiksi kuusi!" Sisko oli sen jälkeen hiljaa...
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2011 23:54
Tänään nauroin vedet silmissä pikkusisarusteni takia.

Olin lähdössä kotiin pikkuveljen syntymäpäiviltä, ja pikkusisko R(12v.) tuli halaamaan minua, taputtaen minua samalla takapuolelle.

Minä: "Älähän sinä nyt minun peppua läpyttele. Tuolla tavallako ne pojat sinua koulussa taputtelee?"
R: "Eikä taputtele! Mutta Lassi(miesystäväni) varmaan taputtelee sinua?"
*hetken hiljaisuus*
R:"Eikun.. eihän se voi kun sehän on kasvissyöjä!"

Repesin totaalisesti.

Samainen pikkusisko tuli innoissaan selittämään, miten hänen rintansa ovat kasvaneet.
Pikkuveli E(8v.) kommentoi: "Ei ne siitä mihinkään kasva, ne jää tuollaisiksi!"
R: "Kasvaapas. Sinun pippelipä pysyy aina tuollaisena!"
E totisena: "Niin pysyykin, en minä haluakaan että se kasvaa!"
*Minä ja pikkusisko revetään nauraa hekottamaan*
E katsoo meitä hölmistyneenä: "Mitä te siinä nauratte?"
(R: "Sitten kun sinä olet isin kokoinen, niin sinulla on silloinkin tuollainen katkarapu!" )

Lapset on ihania!
Kirjoittanut: Xavi3ri (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.09.2011 16:19
itse sanoin pienenä perhosia aina pervosiksi. Kun olimme sitten kerran puistossa kävelemässä näin jonkun hippipariskunnan makoilevan siinä nurmikola. Sen miehen takamuksen päälle oli laskeutunut perhonen ja minä fiksuna tyttönä menin koputtamaan miestä olelle ja kysyin, että miksi sinulla pervonen pers**ssä?

Äitini oli äkkiä mutissut jotain anteeksi pyyntöjä ja raahannut minut saman tien autoon.
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 18:19
Iha joskus pikkusena sanoin yhen hauskan jutun jolle repeen vielläki.
Elikkä mummolan lattiassa oli jostai syystä sellanen halkeama en muista miks. Nii mä sanoin et: "Lattiaan on tapahtunu reikä!" Hahhah! xD
Ja sit toinen juttu: Kerran mun täti kysy isältä minkä merkkinen auto meil on nii osasin tarkkaan sanoo sen tiedot mä vaa huusin kaikki sen merkit ja polttoaineet ja kaikki. xD
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit