Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: segopää (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.06.2012 16:46
Juuh.. tässä ois ny yks: olin opettelemassa pyöräilee ja ku mä kaaduin huusin ihan täyttä "MUSTA EI IKINÄ TUU POSTILJOONIA".. Eli tää postimies juttu tuli siitä että mummo oli sanonut että nyt kesäsin voi postimiehet tuuua postin pyörällä, mä sitte sanoin että ku oon iso meen kesällä pyörällä postiin töihi! onhan minusta pitänyt tulla mm. lääkäri, ötökkätutkija, hullu sekopääBD
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.06.2012 12:51
pienenä minä sanoin esim. Lavuaria alavuoreksi ja rautalanka vääntyi suussani lautarangaksi. Lisäksi taisin pitää pienenä erityisesti raejuustosta. Sitä tuli sanottua rajuksi, raimuksi ja raijuustoksi on se senverran vaikea sana
Kirjoittanut: xenablood (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: xenablood
  • Lähetetty: 02.07.2012 11:50
Enpä näköjään ollut tänne vielä kommentoinu...

No joo, tämmänen tuli ainakin mieleen: Olin jotai 7-8 v. Äitini oli kertonu mulle että kuinka se 11.vuotiaana kävi nykytanssissa ja siellä tanssittiin Michael Jacksonin Thrillerin tahtiin. Olin kuulemma luullut, että Michael Jackson oli ollut siellä tanssimassa, ja muut tanssi samaa tahtiin ku Michael XD

Ja sit olin saanu jostain sellasen käsityksen, et Michael Jackson oli tosi köyhästä perheestä, ja ne muutti viimesillä rahoillaan Keniasta amerikkaan. Luulin et ne oli niin köyhii, et niillä ei ollut ees sukunimeä, ja sit Michael otti sen isän etunimen sukunimekseen, jotta siitä voi tulla kuuluisa.... XDXD

Ja sit kans luulin et sillä on joku bakteerisairaus sen siin oikees kädes, jossa se aina piti sitä valkosta käsinettä. Ja sit ku Michael Jackson kuoli, googlasin sen nenäkuvia XD
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.07.2012 11:01
xenablood: ai että minkä hajoamisen sä aiheutit täällä päin x'DD

omia kuuluisia lauseita, mistä vanhemmat jaksaa vieläkin muistuttaa, on "Lentokoneet voivat laskeutu MYÖS lentokentälle." ja sitten kun olin joskus pienenä uimassa ja joku kysy onko märkää vettä huusin "EIKU IHAN KUIVAA!" ja sitten kun se on videolla, niin meen siinä videossa sitten vielä ilmeisesti "kuiva"pesemään sitä pyyhettä...
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2012 01:29
Hmm. Tykkäänpäs tänne nyt kokoajan kirjotella x3

Tuli tuossa vain mieleen, että olen innoissani noin 5- vuotiaana piirtänyt kuvia joissa ihmisiltä katkaistaan pää... Eli ovat giljotiinissa. Toki piirrustuksessa on ollut tyyliin tikku-ukkoja. Muistan vain kerran miten serkkuni (siis oli jo aikuinen silloin) pyysi minua piirtämään jonkin kuvan missä hänkin olisi. Pidin vielä tästä serkustani tosi paljon, mutta piirsimpäs hänet giljotiiniin ja menin näyttämään kuvan. Hän kehui ensiksi kuvaa hyvin upeaksi ja pyysi minua sitten esittämään tarkemmin mitä siinä oli. Tuli kyllä syvä hiljaisuu minun selittäessäni ylpeänä piirrustuksestani juurtajaksaen, kuinka serkultani lähtisi pää... En tainnut ihan silloin vielä ymmärtää jutun vakavuutta.
Ihanne lapsi olen varmasti ollut
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:48
Muistan, kun ihan pieneä joskus kesällä laitoin sukset jalkaan ja menin hiihtämään takapihani nurmikolle. Sanoin vielä äidille: " En mä kyllä ymmärrä, että miks kesällä ei vois hiihtää. Ihan hyvin tässä luistaa! Tosin ei oo latuja, mutta kyllä mä pärjään!" xD
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.07.2012 23:56
Bloody Monster: Aw, sulosta
Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.07.2012 01:16
no ite en oo sanonut paljon mitään pienenä koska opin puhumaan vasta 4 vuotiaana.
mut alon puhuu yhtäkkiä etten niinkun yleensä lauseeseen tulloo sanoja lissää.

syöminen on mulle tärkeä,joten semmosen huvittavan jutun muistan että me oltiin tätini kanssa Helsingissä torilla.
olin sillon 4-vuotias.
mut semmosen että mun täti söi lihapiirakkaa mun nenän essä ja mä vaan katon vierestä.
monet on ihmetellyt että miten voi muistaa tommosen kun en muista paljoa noista ajoista.
mut siltä Hesan reissulta muista myös sen että täti anto elävän kalan mulle ämpäriin ja mä nostin sen metrin korkealle ja heitin maahan.....sen pituinen sen kalan tarina...............

no kun mun serkku oppi puhuu niin se ei ilmeisesti tiennyt että miten posti kulukoo niin se kysy" meneekö posti suoraan putkia pitkin sen saajan taloon?"
hahahaha aika hupasa

no hiuksiani on moni pikkulapsi ihastellut.
kuten kerran yks sano mulle "sä oot niin kuin meren-neito tai prinsessa"
hhahahhah tosi sulosta
tai sitten joku pikkulapsi vetäsöö äitinsä hihasta ja sanoo isoon ääneen "hei äiti,kato tuolla on nukke"

no tässä oli muutama.
Kirjoittanut: SinKid (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.05.2013 00:02
voivoivoivoiii mitkä Naurut oon tänään saanut näitä lukiessani!! Ja tulihan sitä itellekki mieleen muutamia juttuja.

olisinko ollut n.2-vuotias kun aloin puhumaan. Aina kun illalla mentiin kotiin vanhempieni työpaikka oli toisaalla ja kuljin aina heidän mukanaan joka paikassa. No hississä tapanani oli hiljaa kuiskata isälle: tahtoo hampuja tahtoo hampuja! Tarkoittaen tahtoo ranskalaisia, sana vissiin tullut hampurilaisesta mutta tarkoitti ranskalaisia.

Joskus vähän vanhempana, olin oppinut ensimmäiisä englanninkielisiä lausahduksia, oltiin jossain lomalla ravintolassa, missä oli iso lastenleikkipaikka liukumäkineen kaikkineen. Siellä sitten kailotin aina ennen mäen laskua "See you later Alli-Katorrrrr RAAAWWRR". Ainakin vanhemmat tiesi missä olen.

No nyt just ei tuu mitään yyber hauskaa mieleen muuta. pitäis vissiin porukoilta kysellä vähän että mitäs oon puuhaillut
Kirjoittanut: black cat (Nimetön)
  • • Muokkasi: black cat
  • Lähetetty: 15.05.2013 20:34
Olin joku 3wee, eikä äiti ollut vielä tajunnu miten nopeesti lapset oppii, kirosanojakin.
Mä olin kuullut ku äiti sano, voi paska, ku sillä oli puonnu lautanen lattialle. Minä sitten esitin loistavia puhetaitojani huutelemmalla kaupungilla juoksiessani voi P*SKA voi P*SKA voi P*SKA . Oli siinä sitte äidillä kestämistä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit