Gootti.net

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.06.2013 17:47
Mummolan pihassa autosta astuessa:"Tämä on pieni askel yhdelle karhulle mutta suuri harppaus metsämme historiassa!"
Joo, Nalle Puh on ihan kunkku vieläkin. En voinut olla enempää kuin 4 vee? Lapsinero.

7 vee Ina ottaa pikkuruisen annoksen koulun ruokalassa. Opettaja lässyttää:"Sinäkö pärjäät tuommoisella HIIREN ANNOKSELLA?"
"Minä olisin mieluummin myskikenguru kuin hiiri. Myskikenguru on inhimillisempi." <- Niitä myskikenguruja on oikeasti! Ja ne varmaan syövät paljon lähemmä saman määrän kuin minä silloin kuin hiiri.
Nyt mä viimeinkin varmistin että te tiedätte miten sekaisin mä olen aina mun pienessä päässäni ollut.
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.06.2013 20:31
Ehkä yleisin mitä pienenä höpötin oli "kyllä mä tiedän mutta en muista" ku yritti olla jo iso poika
Kirjoittanut: ixydor (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.07.2013 02:55
En itse sanonut mutta kerran olin mökillä siellä oli minun sisko ja sen pojat. Kun kuunneltiin FooFighters - Pretender. Siskoni poika tokaisee kovaan ääneen ''Nyt saa riittää tämä... tämä... LAULU!!'' Ja juoksee pois huoneesta höpöttäen omiansa. Hän on 2 vuotias
Ja minulla oli pienenä ''Näkymätön kaveri'' joka aina oli tehnyt kaikki pahat jutut mun puolesta. Esim kerran kun olin katkaissut puhelin johdon saksilla Sanoin että ''En se minä ollut vaan Näkymätön kaveri. Mä yritin kyllä estää sitä mutta se ei totellut''
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit