Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Loomy (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Loomy
  • Lähetetty: 24.11.2010 09:55

Lainaus: Miss_Reaper

Itse muistan pienenä höpisseeni jotain "pusupatsaasta". Se oli siis keksimäni elävä, näkymätön miesalastonpatsas, joka saattoi yllättäen ilmestyä ihmisten viereen ja pussata heitä, kuten nimestä voi päätellä. Muistan joskus huutaneeni mummolleni: "Varo, pusupatsas on sun vieressä!"

Tuolle tuli naurettua.

Minä olin noin 3-vuotiaana todennut äidilleni: "Sitten kun sä oot vauva, niin mä hoidan sua."
Luulin tosissani, että kun minä olisin aikuinen ja äitini vanhus, osat vaihtuisivat ja äitini muuttuisi vauvaksi, minä äidiksi.

Suunnilleen saman ikäisenä, eräänä päivänä äitini ja isosiskoni olivat käyneet Itäkeskuksessa shoppailemassa. Mä sitten kysyin illalla, että "Oliko hauskaa siellä Italiassa?" Mutsilla kesti hetki ymmärtää, että mulla meni Itikset ja Italiat sekaisin.

Olin varmaan 5-vuotias ja siskoni siis muutaman vuoden vanhempi. Katsoimme Huomenta Suomea, jossa oli tietysti Lauri Karhuvaara. Rupesimme yksissä tuumin miettimään, miten kamalaa olisi, jos Karhuvaara olisi meidän isä. Minä sitten kauhistuneena juoksin kysymään vanhemmiltani: "Ei kai Lauri Karhuvaara ole mun isä?!"

Tulikin tuosta vielä mieleen, että olin joskus ihan pikkukakarana tosi suuri Pekka Pouta-fani. Aina aamuisin, jos Pekka oli säätiedotuksessa, ryntäsin herättämään äitini huutaen, että "Tuu kattoo! Pekka Pouta!"

Ollessani ehkä 6-vuotias, enollani oli tapana käyttää nuuskaa. Näin kerran nuuskapurkin ja sitten sen "ruiskun", jolla sitä nuuskaa työnnetään huulen alle.
Minä: "Käytätkö sä huumeita?"
Eno: "En tietenkään käytä, se on vaan nuuskaa."
Minä: "Miksi sä käytät huumeita?"
Tuolle jaksetaan vieläkin nauraa suvun kesken.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.11.2010 12:41

Lainaus: Loomy

Ollessani ehkä 6-vuotias, enollani oli tapana käyttää nuuskaa. Näin kerran nuuskapurkin ja sitten sen "ruiskun", jolla sitä nuuskaa työnnetään huulen alle.
Minä: "Käytätkö sä huumeita?"
Eno: "En tietenkään käytä, se on vaan nuuskaa."
Minä: "Miksi sä käytät huumeita?"

Minä luulin enojani rikollisiksi kun näin heidän pöytälaatikossaan kiinalaisen (se ilotulite). Ajattelin että kamalan on pieni dynamiittipötköksi, mutta ei se mikään muukaan voi olla ja dynamiittia ei puolestaan voi olla muilla kuin rikollisilla
Kirjoittanut: Verity (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2011 21:02
Olin muksuna ihan älyttömän kateellinen muille perheenjäsenille, koska kaikki muut saivat lähes päivittäin kirjeitä, yleensä siis laskuja, mutta minäpäs en sitä ymmärtänyt... Ratkaisu ongelmaani oli luonnollisestikin liittyä Pollux-heppakerhoon vaikka en edes hevosista erityisemmin välittänytkään! Kerholta tuli kuukausittain paketillinen roinaa hiuspinneistä aina hevosen muotoiseen juomapulloon asti.
Paradoksaalisesti tuosta huvistahan sitten tuli vanhemmille aina yksi lasku lisää.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.05.2011 13:19
Minäkin olin varsin suulas tapaus pikkutyttönä.
Minusta lehmät olivat kauhean jänniä ja olin sitten miettinyt, että on äitilehmiä, isälehmiä ja lapsilehmiä. Äiti oli siihen korjannut, että ei ole isälehmiä, kun lehmien isät on sonneja. Tästä viisastuneena sitten bussissa aloitin kovaäänisesti keskustelun isän kanssa:
- Hei, isäsonni!
Isä sitten siihen, että jessus sentään, mistä sä nyt tollasta ja minä sitten vastasin:
- No olethan sinä sonni, kun äiti kerran sanoi!
Isää oli kuulemma hieman nolottanut.

Toinen tapaus sitten tapahtui kerran metroasemalla. Isä oli menossa ennen metron tuloa ostamaan tupakkaa kioskilta ja takaisin tullessaan äiti kysyi, että no, saitko kamelia (isä siis polttaa Camel-tupakkaa)?
Isä vastasi, ettei saanut, mutta nätti nainen oli kioskilla myymässä. Minäs se sitten fiksuna tyttönä möläytin:
- No, saitko edes naista?

Kerran taas sitten kotitalomme päätyä (asuimme siis kerrostalossa) oli joku fiksusenkyösti käynyt töhrimässä ja minä sitten siitä inspiroituneena kirjoittelin omaa nimeäni punaisella puuvärikynällä nukkekotini ulkoseinään. Äiti sitten huomatessaan kysyi, että miksi olen sotkenut sillä tavalla nukkekotiani ja minä sitten olin viattomana vastannut:
- En se minä ollut, se oli se nuoriso!
Ilmeisesti joku oli sanonut nuorison töhrineen talon seiniä, joten sälytin syyn nukkekodin töhrimisestä nuorison niskaan...
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.06.2011 03:07
Tänään tuli kahvipöydässä juteltua lapsuusajoista ja siinä sitten kuulin isovanhemmiltani, että olin joskus toooodella pienenä leikkinyt nukeilla siinä niiden olohuoneessa, vanhaisä siinä sitten jotain kyseli niistä nukeista (en muista mitä) ja minä sitten kommentoin asiaa tylysti "Ajattelisit joskus omilla aivoillas" niinkuin mikäkin teini vaikka ikää ei paljoa tainnut vielä olla
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2011 09:40
TaruinenAave : Kiitos aamun nauruista. Menipä sitten teetkin samalla väärään kurkkuun.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.06.2011 19:40
Vähän offia, mutta kuitenkin...

Lainaus: TaruinenAave

Kerran taas sitten kotitalomme päätyä (asuimme siis kerrostalossa) oli joku fiksusenkyösti käynyt töhrimässä ja minä sitten siitä inspiroituneena kirjoittelin omaa nimeäni punaisella puuvärikynällä nukkekotini ulkoseinään.

Haa! Kuulostipas tutulta! Minä se pienenä reippaana tyttönä vein äitini huulipunan. Asuttiin kaksikerroksisessa 'rinnerivitalossa', ts. rinteeseen rakennettu ja rivitalon päästä näkyy kolmionmallinen kaistale betoniseinää lautaseinän alapuolella, junou. Kun kerta olin pieni ja reipas, tietenkin kävin siihen tien puoleisen seinän signeeraamassa; "<insert random tytönnimi> v-4". Tuolloin todellakin kaikkiin piirustuksiinikin kirjoitin joko V-4 (olettaen että olin neljä) tai sitten viisivuotiaana "5-v vuotta" :'D...

Olin myös hyvin kohtelias; isoveli opetti minut sanomaan "pää poikki ja komeroon". Sitä sitten ahkerasti toistelin kaikille. Siskoni myös muistaa elävästi sen kerran, kun olin juurikin jotain neljän tai viiden, marssin hänen huoneeseensa kun oli siellä ystäviensä kanssa ja totesin jollekkin veljeni kaverille "heitä homo voltti".

Jälkimmäistä en kyllä osaa uskoa itsekään vaikka se totta on, olin nimittäin erittäin kiltti lapsi . Kuunnellut varmaan vähän liikaa vanhempien sisarusten juttuja...
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2011 20:13
Ayu 4 v matkusti äitinsä kanssa bussilla kaupunkiin. Vanhemmillani on tapana nauttia toisinaan matala-alkoholista ykkösolutta ja minä olin sitten jostain saanut päähäni yhdistää olut janoon ja normi janojuomaksi. Noh, bussissa minulle tuli sitten jano, ja päätin kuuluttaa kovaan ääneen että "kaljaa, kaljaa"! Äitini oli kuulemma hitusen nolo ja pompattiin pois ennen aikojamme heti seuraavalla pysäkillä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.06.2011 10:14

Lainaus: Ayuku

Noh, bussissa minulle tuli sitten jano, ja päätin kuuluttaa kovaan ääneen että "kaljaa, kaljaa"!

Hahaha
Miksen minä muista mitään hassuja asioita? Näitä tosin on aika hulppeaa lueskella, joten menee se näinkin.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.06.2011 21:38
Nyt juuri ei tule mieleen vaikka paljonhan noita juttuja ois, mutta ihan pienenä kun multa kysyttiin mun nimeä niin en sanonut Laura vaan
...

Hälä...... ei mitään aavistusta mistä tuonkin oon silloin keksinyt!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!