Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Dragonfly
  • Lähetetty: 10.09.2010 17:28
Äiti kertoi tämän:
Oltiin veljen kanssa saatu joululahaksi sellaiset laserpyssyt, joista lähti kaikennäköisiä ääniä.
Minä ja veljeni olimme menneet nukkumaan, kun isäni alkoi tutkimaan ja vinguttelemaan pyssyjä olohuoneen sohvalla. Olin herännyt isän äänekkääseen "ampumiseen", kävellyt alakertaan ja tomerasti tokaissut: " Nyt isi lopeta! Täällä yritetään nukkua! Pistä heti se pyssy pois, sitäpaitsi se on minun, osta oma!" Olin tällöin 5-vuotias.

Veljeni taasen sanoi seuraavaa:
Veli oli laittanut äidin aurinkolasit päähän ja leikki yksikseen olohuoneessa. Minä muistan istuneeni keittiössä, samalla kun äiti teki ruokaa. Yhtäkkiä veljeni loikki keittiöön kuin mikäkin sätkyn saanut supersankari ja huusi "TÄÄLTÄ TULEE HOMO-MIES!" Äiti siinä sitten pyöritteli silmiään ällistyneen näköisenä ja puri huultaan ettei purskahtaisi nauruun. Veljeni oli 3 tai 4-vuotias.

Ja serkkuni:
"pitää syödä paljon banaania, niin kasvaa iso apina" 3v.
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2010 19:41
"Minulla on tuomiopäivän hommii!!", julisti meikäläinen kun muuan kasaripiirretyssä oli pahisgorilla todennut että hänellä on tuomiopäivän pommi.

Edit: Onnistuin myös joskus bongaamaan auton ikkunasta varsin edustavan näköisen neidin paksussa turkiksessaan. Kommentoin näkyä isäukolle ja toiselle autossa olleelle tyypille toteamalla että "kova kone".
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 10.09.2010 21:16
Olin joskus pikkutyttönä armoton Michael Jackson-fani. Minulta löytyi jostain kumman syystä tyyliin sopiva takki ja kengät, ja joskus laulelin kyseisen herran biisejä mitenkuten osasin niissä rytkyissäni. "Triiilöööö..."
Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2010 20:58
Aivan loistava ketju, piti lukea kokonaan läpi Siinä samalla muistui mieleen vielä yksi toilailu.

90-luvun alkupuolella kotikunnassani oli motelli joka oli kuuluisa siellä hääräävistä venäläisistä prostituoiduista ja motellin vieressä puolestaan oli pieni huoltoasema. Olin siinä isäukkoni kanssa tulossa autolla kaupungista ja pysähdyimme asemalle tankkaamaan. Maksu hoidettiin kassalla, joten jäin autoon hetkeksi yksinäni ja siinä ympärilleni katsellessa huomasin että aseman katoksen rakenteissa oli useita linnunpesiä. Kotiin päästyämme menin ensimmäiseksi ilmoittamaan äidille että "me käytiin motellilla kattomassa pääskysten pesiä!!" Hävytön vielä kysyi nauruaan pidätellen että montako näkyi ja totesin että "ainakin kolmetoista!".
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.09.2010 09:01
*nauraa kippurassa lukiessaan näitä*
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.09.2010 20:24
Jossain sukujuhlissa olin tuijottanut pappia pahaenteisesti ja sanonut sitten (ennen kuin äiti ehti reagoida päällemolotuksella) kovalla äänellä, että "herra jumala miten ruma mies".
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2010 21:16

Lainaus: Pähkinähiiri

"herra jumala miten ruma mies".

AHAHAHA! Tipahdin tälle aivan täysin! Upea!
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2010 20:40
Huh, näitä on paljon...

Suosikkini, joka ei kyllä silloin naurattanut, oli tilanne, kun naapurin sedän, Penan, poika oli menossa naimisiin. Olin varmaan 9-10 -vuotias ja puhuin aika paljon kirjakieltä sellaiseen pikkuaikuiseen sävyyn. Tämän lisäksi olin hyvin tietoinen monista seksiin liittyvistä asioista (tietenkin siis teoriatasolla) ihan uteliaisuuden ja kirjastokäyntien kautta. Noh, en halunnut kyseisiin häihin, mutta tätä vanhempani eivät olleet kai sanoneet naapurille, joka tuli meille kylään. Väkersin jotain omaa lattialla istuen vanhempieni keskustellessa järjestelyistä naapurin kanssa, kun yhtäkkiä naapuri kääntyi minuun ja kysäisi:

"Noh, kai se Idakin on tulossa sit vähä juhlistamaa?"
Minä en kuin vilkaissut ja mutisin:
"En taida"

tms ja jatkoin siinä omia leikkejäni. Naapuri ei luovuttanut, vaan jatkoi vielä:

"Noooh, tulisit nyt vaan. Kato siel on semmonen poika joka kauheesti odottais sua tanssimaan."

About. En sanatarkasti muista tuota. Mutta sen muistan kivuliaankin hyvin, mitä vastasin nasevalla sävyllä pikkuaikuista leikkien:

"Ei kiitos. Haluaisin olla neitsyt vielä vähän aikaa."

Syntyi sellainen kuoleman hiljaisuus. Sitten vanhempani alkoivat nauraa kiusaantuneina ja naapuri yhtyi siihen. Sellaista paniikkinaurua, kun ei tiedetty, miten muuten reagoida. Minä nousin ylös ja painuin naama punaisena pois ja äiti seurasi pian sähisten, että mitä ihmettä sanoin ja tiedänkö edes, mitä se tarkoittaa. Oli kyllä noloa siitä lähtien tavata naapuria.
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.09.2010 20:21
no ei niin hauskaa mutta kun ei osannu viel lausuu ni laatikko oli laakotti
turtles oli tuperenksi. äitee ei tienny mitä tarkotin mut sit ku juteltii serkulle siit ni se tajus
napakymppi oli napakynttilä. mitään tollast hauskaa en nyt muista.
Kirjoittanut: Miss_Reaper (Nimetön)
  • • Muokkasi: Miss_Reaper
  • Lähetetty: 18.11.2010 18:17

Lainaus: Severana

Minä olin sitten paukauttanut siihen: "Äiti, kun sä vihdoin kuolet, niin minä otan koiran."

Heh, tuosta tuli mieleen eräs juttu... Olin itse 9 v., paras ystäväni oli 8 v. ja hänen velipuolensa 6 v.. Koulu, jossa silloin olimme, oli niin pieni, että luokat eskarista kolmoseen olivat samassa luokkahuoneessa, "alaluokassa" ja loput olivat "yläluokassa". Luokassa oli kahdeksikon muotoinen pöytä, jossa kaikki söivät. Kerran tämä ystäväni vain sanoi kesken ruokailun: "Kun isi kuolee, minä otan koiran." Tai, hän kyllä puhui isäpuolestaan, joka ei halua heille lemmikkejä. Hänen velipuolensa vastasi tähän kysyen: "Milloin on isin hautajaiset?" Opettaja ei voinut olla nauramatta, vaikka vähän heitä tuollaisista puheista toruikin.

Itse muistan pienenä höpisseeni jotain "pusupatsaasta". Se oli siis keksimäni elävä, näkymätön miesalastonpatsas, joka saattoi yllättäen ilmestyä ihmisten viereen ja pussata heitä, kuten nimestä voi päätellä. Muistan joskus huutaneeni mummolleni: "Varo, pusupatsas on sun vieressä!"

Kerran oli hautojenlaittopäivä, ja äitini otti minut hautausmaalle mukaan. Hän oli sanonut sitä ennen, että voisimme lopuksi syödä siellä eväitä, onhan siellä penkit. Koska kävin siellä harvoin ja unohdin koko penkkien olemassaolon, sain sellaisen kuvan, että istuisimme hautakivien päällä keksejä syöden ja pillimehua juoden. Kun äitini sai laitettua ukkini hautaa, joka oli viimeinen, kysyin: "Istutaanko me nyt tuohon kiven päälle ja syödään?" En muista, mitä äitini siihen vastasi, mutta nauraa ainakin taisi.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit