Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2009 17:09

Lainaus: MustaHukka

Pienenä neuvolatarkastuksessa tehtävänä oli piirtää ihminen.

vähän samantapainen juttu oli käynyt kuulemma serkulle. oli serkku piirtänyt suorakaiteen jolla oli jalat ja päää ja tietty täti kauhistui ihan silmittömästi että miksei ole käsiä niin oli selvinnyt että serkkupa oli ajatellut että piirroksella on kädet taskussa.

tää nyt ei varsinaisesti ole sanomisista mutta kun äiti kun sai juustotarjottimen lahjaksi silloin kun olin ihan pieni enkä osannut vielä puhua. no iskän kanssa sitten istuttiin sen tarjottimen ääressä ja isi maistatutti juustoja mulla. no miäpä topakkana tyttönä ojentelin käsiäni kohti kaikkein tujuimman makuista juustoa. isä koitti että ei ei hän tuota sulle anna mutta en kait sitten huolinut muita juustoja. isä sitten antoi pikkiriikkisen palasen sitä juustoa ja minä sitten söin sen ja irvistin. kun pala oli saatu syötyä niin totta kai pikku-Katja halusi lisää
Kirjoittanut: Swiine (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.07.2010 17:45
Oli mun pikkuveljen ristiäiset... Ja jostain kumman syystä möläytin: "Minullapa on isommat suolet kun tuolla vauvalla."

....Näin jälkeenpäin: RRRRREPS!!

Muoks: Lisään tähän viel sen ku kummisetä tarjos mulle ruisleipää, nii totesin siihen: "Anteeksi vain, mutta olen saanut jo tarpeeksi kuitua."
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2010 19:51
Vasarasta kutsuin nimellä kompakka Ja tänä vuonna sain selville, että (Muistaakseni Nilsiässä) on "kompakka" -niminen rautakauppa :P
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.07.2010 11:13
Luulin pienenä, että rusakot ovat kauriita. Minusta sana rusakko kuulosti aivan kaurislajilta, eikä lainkaan pupulta. Muistan kun isoäiti kerran huusi minut ikkunaan ja sanoi, että tule katsomaan kun pihalla on rusakko. Juoksin innoissani ikkunaan ja ihmettelin, että missä muka. Eihän tuolla istu kuin pupu lumihangella. Olin minä nyt pupuja nähnyt monesti, mutten kauriita koskaan, niin olin tosi pettynyt.

Sukuni on myös täynnä aika aktiivisia purjehtijoita. Olimme setäni perheen kanssa purjehtimassa usein kun olin pieni. Setä sitten paloi auringossa ja hänen ihonsa alkoi kesiä. En ollut aiemmin moista nähnyt ja ihmettelin mikä kumma sedän ihoa vaivaa. Isäni sitten leikillään meni sanomaan, että setäni luo nahkaansa. Luulin varmaan 10-vuotiaaksi asti, että ihmiset luovat nahkansa tullessaan keski-ikäisiksi.
Kirjoittanut: kuunsuru (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2010 03:05
Joskus pienenä kun olin tädin luona hoidossa niin yritin leikata silliviipaletta. No ei onnistunut, niin huusin "Silli ei toimi!".

Ja sitten pienenä luulin että mikroaaltouuni on mikroautouuni. Ja kuulakärkikynä on kuulOkärkikynä.
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.09.2010 13:25
Minä olin pienenä kunnon rääväsuu. Johtunee varmaan kahdesta reilusti vanhemmasta isoveljestä.. :P

Joskus 2-vuotiaana huutelin parvekkeelta eräälle meille tulossa olleelle vieraalle (joka oli vähän ei-toivottu) että "Saatanan perkeleen [lisää nimi tähän]!!" Oli ollut tyyppi vähän ihmeissään kun ketään ei näy mutta pieni ääni kuuluu.

Olin samaa ikäluokkaa, kun istuimme perheen kanssa aamupalapöydässä ja join maitoa kaikessa rauhassa. Yhtäkkiä kuulemma tempaisin maitomukin kovaa pöytään ja huusin: "Paskajätkän kosto!" Kukaan ei kai tiedä, miksi.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.09.2010 15:05
Hmh.. Lapsena perhonen oli pikku-Minalle moihe.. Syytä en tiedä, eikä kyllä kukaan muukaan Sama sanonta "Palaa poroksi" esim. "Sudet paloivat poroksi", löytyi jostain lastensadusta jota yksikseni luin, luulin että ne hukkaset jotenkin muuttuivat poroiksi Transformers-susia tjsp..
Kirjoittanut: Colma (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2010 21:06
Kerron nyt eräästä ystävästäni, se suodettakoon minulle anteeksi.

Mutta tosiaan, tästä on kehkeytynyt jo jonkinlainen legenda kaveripiirissämme, mutta erään kaverini ''mikä susta tulee isona'' -selitys on jäänyt videolle, olisikohan hän siinä noin.. 4/5 -vuotias?

''Mikäs meidän jarkosta (nimi muutettu) tulee isona ?''

''Raiskaaja, isona raiskaan kaikki naiset *levittää kätensä* KAIKKI!''
Söpö pikku tenava
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 09.09.2010 21:30
Joo-o, miten sitä pikkupojat tutustuukaan aikuisten ihmeelliseen maailmaan.

Tosi kauan aikaa sitten kun olin alle kouluikäinen, niin oltiin kaverin kanssa meillä ja sattumalta tutkittiin paikkoja ja eksyttiin vanhempien makuuhuoneeseen. Siellä oli sellainen mysteerinen piironki ja sitten availtiin sen laatikoita. Siellä oli jotain kummaa.

-"Kato, tossahan on särkylääkkeitä" sanoin. Otin yhden käteen ja ihmettelin "Nää on tosi kumisia, mitenköhän näitä uskaltaa syödä?"

Tosiasiassa laatikon pohjalla oli paketti sulttani-kondomeja, jossa oli paketin päällä kuva turbaanipäisestä miehestä ja tietysti luulin, että se turbaani on siteitä ja laastaria, eli että sillä on pää kipee ja näin ollen paketissa täytyy olla SÄRKYLÄÄKKEITÄ!!!
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2010 22:00
"Äätelöö taatana!" huusin joskus hyyyvin pienenä jäätelön himoisena kersana kaupan ostoskärryistä.
Mistähän ton jälkimmäisen sanan olin kuullut? kotoa en ainakaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit