Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.07.2009 15:29
Ah täydellinen topiikki

Kerran ihanihanpienenä ihmettelin auton kattoikkunaa ja kysyin isältä mikä se on.
isä: se on kattoikkuna.
minä: onko se sellainen ikkuna mistä voi kattoa?
Hii...

Toinen tapaus on kerta jolloin söin luumua. Kun olin syönyt luumun ja jäljellä oli vain kivi, menin pienen etäisyyden päähän roskiksesta, sinkosin kiven sinne ja huusin "siemensyöksy!"
Keittiössä lisäkseni ollut äiti pudisteli päätään ja sanoi ettei tollaista kannata huudella, mä olin oppinut sanan vaan jostain kissakirjasta

Luulin muuten seitsemänvuotiaaksi saakka, että Aku Ankan Hessu Hopo on Hessu Homo 8´)
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.09.2009 20:27
Olen joskus ollut aivan täydellinen idiootti (nykyään aivan samanlainen) siis: Luin paljon Muumeja ja pidin erityisesti siitä Kuinkas sitten kävikään? Kirjasta. Siinä kun oli se hemuli (en muista miksi sitä siisä kutsuttiin) niin sillä oli se imuri... Vanhempani huijasivat kerran, että isäni oli mennut meidän punaiseen Hemmo-imuriimme, jolla on silmät suu ja pitkä kärsä. Isä oli kyllä todellisuudessa sohvan takana, mutta minä olin aivan paniikissa ja mietin, että miten isäni saataisiin ulos.
Kirjoittanut: Karmakuono (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • • Muokkasi: Karmakuono
  • Lähetetty: 04.09.2009 01:25
Tää nyt on niitä mitä minä muistan tällä hetkellä käsittäneeni väärin. Kai sitä oli esittänyt tuon kaikkien lasten vakio kysymyksen eli mistä lapsia oikein tulee. En muista sainko siihen suoranaisesti mitään vastausta. Kai äiti jotain selitte reijästä mistä äidit ne lapset pukkaa, ja mitä toimitusta sanotaan synnyttämiseksi. Se jäi epäselväks mistä reijästä äiti sitten puhui ja tietty oletin että jostain noista reijistä mitä oon itessäni nähny, ne lapset tulee. Eli sieraimesta tai suusta. Kai siinä vaiheessa päätin etten ikinä lapsia hanki kun se varmasti sattuu ihan v*tun paljon työntää sieraimen tai suun kautta nuken kokoinen olento ulos itsestään
Kirjoittanut: Horned (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2009 14:38
toissa päivänä otin pikkusiskoni (5 vuotias) karkkipussista karkin ja illalla hän tulee huutamaan naama punasena että p*skapää! kun en illalla osannut sitä karkkiin yhdistää niin sain kyllä hyvät naurut
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.09.2009 20:14
Muistin tässä hölmön jutun lapsuudestani.

Joskus, ehkä 8-9-vuotiaana, menin innoissani selittämään äidilleni, kuinka olimme puhuneet koulussa kukkien yhdynnästä. Olisiko kuitenkin ollut yhteytys...
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.09.2009 22:50
Siteerasin pienenä paljon Muumeja, joskus osuvissa tilanteissa, joskus vähemmän... kerran hyvin pienenä piirrellessäni olin todennut "kirjoittavani muistelmiani". Omiin filosofointeihini kuuluu mm. "päiväthän vaihtuu eri tavalla" ja "eihän lumiukot maailmassa oikeesti itke".

Kerran kaiketi 3-vuotiaana olin herännyt sen verran myöhään, että isä oli lähtenyt jo töihin. Olin kysynyt äidiltä, missä isä on, ja vastauksen kuultuani olin todennut: "Perkele, sen piti antaa mulle velli!" (Outoa ainakin sinänsä, että kyllä äiti taisi useimmiten olla se, joka aamuvellin lämmitti...)

Alle 2-vuotiaana olin kerran juuri ja juuri saanut herättyä ja silmät avattua, minkä jälkeen olin todennut: "Ei yhtään naurata!"
Kirjoittanut: gothicknight (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.09.2009 23:59
Mitähän olisin ollut, sinä 10-11 ikäinen ja näin kerran painajaista. Aamulla heräsin ajattelin itsekseni näkemiäni hirviöitä ja sanoin hiljaa "jumalauta". No oltiin siinä sitten seuraavana aamuna lähdössä pikkuveljen kanssa kouluun ja kuulin äiteen huutavan keittiössä oikein lujaa "jumalauta". Olin sanonut isälle autossa, että "vie äitille kukkia, se näki hereillä painajaisen"
Kirjoittanut: Lorach (Jäsen)
  • • Muokkasi: Lorach
  • Lähetetty: 11.09.2009 21:02
Äiteeltä olin joskus kysynyt "Minne te sitten muutatte kun mä meen naimisiin?"

Ja sitte kuulin keväällä. että olin myös sanonut äiteelle tämän seistessä peilin edessä:
"Kaikki näkee itsensä peilissä aina läskinä, mutta sä näät päinvastoin"

Sutkautuksien ajankohtaa en tiedä, mutta en myöskään muista sanoneeni ;D Kuullut vain tässä jälkeenpäin.

Noin kahden ikäisenä lentokentällä olin kulkenut hirveellä vauhdilla olallani semmoinen pieni "jenkkikassi" tai putkikassi mitä nuo on.
Kovaa vauhtia kävellessäni väkijoukon läpi, hakkasin ihmisiä polvitaipeisiin kyynärpäilä ja huusin että "Mä meen tästä nyt!"
Olivat vanhemmat kai puhuneet jotain lentokoneen lähdöstä ja luulin että nyt on kiire.
Tästä kai tulee nimitys "Kyynärpäätaktiikalla tungoksen läpi"

Löin joskus välioveen vasaralla reijän ja laitoin siihen turtles tarran päälle. Myöhemmin reikä tuli esiin ja paikkasin sen taas ralliautotarralla.
Nuo oli siellä ovessa sen viisitoista vuotta ennenkuin muutettiin pois.

Kolmevuotiaana juoksin sisälle ja huusin äidille "Ulkona on humalainen!"
Äitee meni katsomaan, niin kimalainen pörräsi kukkapenkissä.

Lainaus: Iiriva

Meilläkin leikeltiin hiuksia. Pikku-Mea 3 v. sai kulkea pitkään suuri lovi otsatukassaan löydettyään keittiösakset, mutta se ei tainnut menoa haitata.

Minäkin joskus leikin parturia. Randomisti leikkasin sieltä täältä. Seuraavalla parturikäynnillä parturi kysyi että kukas näitä hiuksia on viimeksi leikannut? Vastasin että Äiti.

näitä alkaa tulla flashbakkina mieleen kun lukee muiden juttuja.

Neljä tai viisivuotiaana olin vanhempien kanssa jossain ostoskeskuksessa ja odoteltiin hissiä. Päästin siinä sitten hiljaisen hiihtäjän juuri ennen hissiin menoa. Kahden kerroksen jälkeen totesin hyvin vakavalla äänellä "Paska haisee. :|"
Takaa kuului tukahdettuja hirnahduksia

Tarhassa halusin piirtää käärmeen. Boan tai jonkin ison kuristajakäärmeen. Tarhatäti kysyi että miksi mä tahdoin kokoajan uuden paperin. Vastasin jotain suuntaan, että se käärme on niin iso, ettei mahdu. Piirsin sitten kutakuinkin 20 paperia pitkän kuristajakäärmeen.

Mistä tulikin mieleeni, että tarhassa oli myös jokin sirkuspäivä. Lapset pukeutuvat eläimiksi tai sirkustaiteilijoiksi. Minä halusin olla käärme. Äiti teki sitten mulle käärmeasun vanhasta oranssista pussilakanasta missä oli jotain nallen kuvia. Pääreijän ylle oli pääksi laitettu jotain täytettä ja se siitä könötti muodottomana ilman silmiä etuviistoon.
Lisäksi oli metrin pituinen todella paksu häntä.
Musta se asu oli hirveen nolo ja mökötin koko sen päivän. Kaverit oli ovelasti akrobaatteja, ja sai olla vähän normaalimmissa asuissa.
Sitten oli jotain sirkusnumeroja missä piti hyppiä hularenkaan läpi. Tarhatäti kysyi että haluaako käärmekin hypätä, johon kimpaantuneena vastasin "No en haluu >.< Ihan tyhmä asu!"
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 11.09.2009 23:13
Pienenä neuvolatarkastuksessa tehtävänä oli piirtää ihminen. Minä sitten piirsin vain viivan jonka päällä oli pallo ( __O__). Neuvolatäti sitten ihmetteli että eihän tässä näy käsiä yms ollenkaan. Minä sitten loukkaannuin kun ei ihmiseksi tunnistanu ja selitin että ei tietenkään näy kun täti istuu pöydän takana Olin siis piirtänyt sen mitä näin, ihminen pöydän takana.
Kirjoittanut: Azop (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2009 23:33
En ollut vielä edes oppinut puhumaan. Osasin ehkä muutamia sanoja (R-kirjaimen olin kyllä oppinut jo ennen kuin osasin edes sanoja)...
Olin sitten vanhempieni kanssa kirkossa ja kun virsi oli päättynyt ja kirkkoon laskeutui hiljaisuus papin puhetta varten, olin sitten päättänyt aloittaa oman virren ja laulanut täysillä hyvän akustiikan saattelemana: "Rrreekka-autooo!"... Näin olen kuullut tapahtuneen. Olin hyvin äänekäs vauva...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit