Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.01.2009 23:10

Lainaus: warheart

Aina kun iskä teki kanapastaa ruoaks niin sanoin aina kanapaskaa

Heh heh, toi sai mut nauramaan, hauska juttu!
Kirjoittanut: helmeri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.03.2009 19:32
joskus kun oli ollu mun isosiskon synttärit, ja siel synttäreillä oli yks poika..
ja meillä oli/on kotona sellanen allas, ja me oltii pistetty sinne yks särki joka oli kuollu,
mä ja se siskon kaveri seistiin siinä altaan vieressä ja minä pikkutyttö
huokasen syvään "kylläpä se kala kuoli romanttisesti",
tuosta minä saan kuulla koko loppuikäni, ainakin isosiskon synttäreillä
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2009 09:25
Sanoin ikaalisten kylpylää Spitaalisten kylpyläksi
Kirjoittanut: Tifa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.03.2009 18:22
Kesällä jos aurinko paistoi totesin aina "Ankkoli paittaa"
nyt ei mitään suurempia "tapauksia" tule mieleen mutta kirjottelen tänne sit joku toinen kerta
Kirjoittanut: AlienSexGarden (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: AlienSexGarden
  • Lähetetty: 14.03.2009 15:49
Olin risteilyllä kun olin 4 tai nuorempi, ja laivalla oli jonkinlaiset pukeutumiskilpailut. Itse olin pukeutunut Punahilkaksi. Kaikki lapset pistettiin jollekkin lavalle riviin, ja vanhempi nainen tuli mikrofoonin kanssa kysymään kaikilta nimet ja miksi hahmoksi oli pukeutunut. Minulta kysyttiin ensimäiseksi...

"Moi, kukas sä oot?"
"Mä oon Punahilkka."
"Ja mikäs neidin nimi on?"
"En saa kertoa." Vanhemmat kun olivat aina sanoneet ettei saa kertoa nimeä tuntemattomalle. Katsoin vanhempiani lavalta, ja näin että isä osoitteli itseään. Joten vastasin lopulta ylpeästi "Minun nimeni on (isän nimi)!" ja koko sali alkoi nauramaan.

Samanikäisenä olin myös äidin kanssa jossain ravintolassa, ja lautasellani oli 3 lihapullaa. Rupesin leikkaamaan lihapullia pienemmiksi palasiksi, ja kun äiti kysyi "miksi sä leikkaat ne noin pieniksi?" vastasin "no koska nyt mulla on enemmän lihapullaa!"
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: God Of Wind
  • Lähetetty: 19.03.2009 15:19
Itte olin 4-vuotiaana ''etelänmatkalla'' jossakin Tampereella ja menimme perheeni kanssa johonkin huoltsikalle syömään. Tarjoilija toi miulle ja miun veljille lasten ruokalistan. Kun hän tuli hakemaan tilauksiamme, sanoin että haluan Muumimamman lihapullia. Ja kysyin sitte että onhan se Muumimamma varmasti tapettu ennen ko siitä on otettu ne lihat...

mie olin myös pienenä kaupassa ja siellä oli kuulemma ollut joku rintava ja nätti nainen kassamyyjänä,ja mie olin sanonu että kato äite ku on näkönen nainen ja mitkä tissit...
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2009 20:29
"Isä, elikö 700 vuotta sitten ihmisiä?"
Voi että, en tajua mikä siinä oli niin hauskaa, mutta nauroin ihan vedet silmissä...

Sukulaispoika isoenolle:
"Ukki, sitten kun sinä kuolet, minä haluan että sinut haudataan alasti."
"Miksi sinä niin?"
"Kun muuten sun lompakko saattaa jäähä housuntaskuun."
Kirjoittanut: menthal (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: menthal
  • Lähetetty: 09.06.2009 22:40
Haha tämä on ihan loistava aihe!

Itse olen ollut pienenä sukujuhlissa (olisiko ollut jonkin sukulaisen valmistujaiset) , joissa ryömin jonkun ison koppakuoriaisen perässä pyödän alle (pöytä oli päällystetty isolla liinalla, liki lattiaan asti ulottuvalla) ja huusin ihan täysiä että : "Happikaappi, happikaappi" .
Siis ilmeisesti oli ollut todella tunkkaista seisoskella sukulaisten ympäröimänä niin ettei ollut henkeä saanut Pienoinen hiljaisuushan siitä tuli kun olin huutanut ja lopulta joku oli sitten kurkistanut pöytäliinan alle ja tattadaa, siellähän minä istuin "henkeä haukkomassa"
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2009 21:59
Perheloma kotieläinpuistossa, ympärillä on paljon isoja aitauksia eläimineen.
Muut katselevat kiinnostuneena eläimiä, pikkuveli huutaa: "Kattokaa kattokaa! Tuolla on villejä lupiineja!!"
Olisi luullut että kuusivuotiasta kiinnostaisi enemmän vuohet ja lampaat kuin kukkaset
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.07.2009 14:39

Lainaus: menthal

"Happikaappi, happikaappi"

Päivän naurut! XD Pelastit ankean päiväni.

Nyt ei tule kyllä itellä mitään uutta juttua mieleen, joka liittyisi aiheeseen..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit