Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 14.12.2008 19:13

Lainaus: poison

Eikös sulle tullut maha pipiksi niistä huulirasvoista, ja muovailuaineista ?

Nooo, en mä onneksi sellaista silloin osannut siihen yhdistää jos niin kävikin. Hihi.. ilmankos musta onkin tullut tällainen, kun kaikkea outoa olen syönyt.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:42
Minun on kyllä pakko kirjoittaa tänne mitä kuulin lasten suusta tänään Voi kun lapsilla on pieni maailmankuva.

Poika 6v.: "Mä oon syntyny Oulussa, siis ihan eri maassa!"
Tyttö 5v.: "Mut MÄ oonkin suomalainen ku mä oon syntyny Helsingissä!"
Minä: "Oulu on kyllä ihan Suomea, se on kaupunki."
Poika: "Ai... Onko Oulussa ruokaa?"

Helsinki = hela Suomi?

häh? :'D
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:54

Lainaus: Iiriva

Poika: "Ai... Onko Oulussa ruokaa?"

X'D Ei jume! Päivän naurut! Kiitos niistä!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.12.2008 18:59

Lainaus: Iiriva

Poika 6v.: "Mä oon syntyny Oulussa, siis ihan eri maassa!"

itse luulin myös pienenä, että eri kaupungit ovat eri maita joiden välissä on meri :'D jotenkin olin saanut satukirjoista sellaisen kuvan, että kaikkien maiden välissä on aina merta. Kova oli ihmetys, kun kerran menimme autolla tädin luokse Espooseen, eikä yhtään merta ollut välissä (yleensä olimme menneet junalla, jolloin olin aina nukkunut/piirrellyt matkan enkä ollut nähnyt merta)!
Kirjoittanut: kissamaki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.12.2008 19:52
Oli varmaan pienelle kova pettymys.
Minä 2-vuotiaana maistaessani suklaata ensimmäistä kertaa: "Hapanta mutta hyvää."
Pikkuveljeni n. 3-vuotiaana joulujuhlissa: "Mennään pöydän alle syömään, siel on paikka huoleton!"
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2008 21:20
Olin 3 -vuotiaana neuvolassa käymässä. Neuvolan täti oli kysynyt äidiltäni, onko perheessämme karvaisia lemmikkejä, kun olin niin tuhottoman allerginen ja ihottumainen. Minä olin sitten paukauttanut siihen: "Äiti, kun sä vihdoin kuolet, niin minä otan koiran." Äitiparka oli joutunut selittelemään lausahdustani neuvolan tädille aika pitkään.
Kirjoittanut: Lost Soul (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2008 21:19
Severana, olet aika hirveä! :,D
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2008 22:02

Lainaus: Lost Soul

Severana, olet aika hirveä! :,D

Paljastin vain todellisen luontoni...synkiö mikä synkiö.
Kirjoittanut: kaukamieli (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.12.2008 22:02
Minun isäpuolella on päälaki kalju ja sivuilla hiuksia, pienenä kysyin häneltä, että miksi hän käy parturissa aina leikkauttamassa päälakensa kaljuksi?! Siinä olikin sitten selittämistä pikkutytölle
Kirjoittanut: warheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.12.2008 23:20
Aina kun iskä teki kanapastaa ruoaks niin sanoin aina kanapaskaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit