Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Hauskoja asioita joita olette pikku kersana sanoneet..?

Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.04.2008 13:43
Tuli tuosta jäätelöstä mieleen. Pienenä sairaalassa, kun multa oli justiinsa leikattu kitarisat... no kuitenkin olin kiukutellut koko sen aikaa ja juoksuttanut henkilökuntaa, kun muut pienet potilaat nukkuivat kiltisti. Sitten olin minä nukahtanut noin viideksi minuutiksi kunnes hoitaja tuli huoneeseen ja kysy kuka haluaa jäätelöä. Mä olin kuulemma umpiunesta ponkassu ekaks ylös ja pinnasängyn laitaan nojaten huutanu "äätelöö!!"

Niin, että sen minkö nuorena oppii sen vanhana taitaa.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.04.2008 14:26
No tää on lähinnä tyhmää eikä hauskaa, mutta :
Olin josksu penskana isäni kanssa kaupassa ja näin siellä tummaihoisen miehen. Fiksuna kersana kajautin suureen ääneen "mikä neekeri toi nyt muka on?!". Isällä taisi tulla kiire viedä mut muualle.
Kirjoittanut: Miss Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.04.2008 17:20
Olin vanhempieni kanssa autokaupassa. Itse menin johonkin esillä olleista autoista sisään ja istuin sitten takapenkille. Jonkun ajan kuluttua miesmyyjä tuli katsomaan ja kysyi ystävällisesti: "No ostetaanko auto?" Minä sitten sanoin ystävällisellä ja selkeällä äänellä: "Ei kelpaa!" Oli kuulemma myyjä ollut hämmentynyt hetken aikaa. Oisinkohan ollut neljä- tai viisivuotias.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 23.04.2008 17:40

Lainaus: Iiriva

Kai tähän voi myös muiden juttuja kertoa?

No tottakai!!
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2008 21:18
No joku kersa joskus totesi kassa jonossa, kun edessänsä oli hieman tukeva nainen:
-Äiti varo, toi peruuttaa.
  • Lähetetty: 25.04.2008 14:53
Joku kersa tule kerran kysymään että olemmeko me (minä ja kaverini) rokkityttöjä.. Kyseli että onko meillä bändiä ja näin.. on ne vaan niin sulosia joskus..
Kirjoittanut: Kryptonice (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2008 16:45
Jaa mä luin tuolta faijan muistiinpanoista jotain mun kommeluksii pienenä ja löysin tämmösii ruokapöytäjuttuja:
''Minä en tykkää simapitsa minä tykkän kepsupista''

''Hei kato mä oon voimamies mä jaksan nostaa kepsuppipullon yhdellä kädellä''

Ja kaikkea tämmöstä en nyt muista enempää.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.04.2008 18:12

Lainaus: Kryptonice

Minä en tykkää simapitsa minä tykkän kepsupista''

''Hei kato mä oon voimamies mä jaksan nostaa kepsuppipullon yhdellä kädellä''

Aaw, oletettavasti ketsuppi on ollut iso osa lapsuuttasi. <:

Pelkäsin kersana kaikkia lentäviä ötököitä. Pelkäsin mm. sitä, että "kääpänen syö mun jäätelön".
Kirjoittanut: Sather (Goottiprinsessa)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.04.2008 19:22
Yks oli kun parivuotiaana mua työnnettiin junassa rattaissa ja faija oli mutsilta kysyny et mitä juotavaa se haluu ravintolavaunusta. Siinä mä sit herään horroksesta ja huudan kurkku suorana "kaijjaa viinii, kaijjaa viinii" (=kaljaa, viiniä)
Siinä oli ollu sit vaikeuksia saada mut takas nukkumaan kun niin pätevästi tiesin mitä äitsykkä tahto ja halusin että koko muu junakin tietäis.
  • Lähetetty: 27.04.2008 20:33

Lainaus: Sather

Yks oli kun parivuotiaana mua työnnettiin junassa rattaissa ja faija oli mutsilta kysyny et mitä juotavaa se haluu ravintolavaunusta. Siinä mä sit herään horroksesta ja huudan kurkku suorana "kaijjaa viinii, kaijjaa viinii" (=kaljaa, viiniä)
Siinä oli ollu sit vaikeuksia saada mut takas nukkumaan kun niin pätevästi tiesin mitä äitsykkä tahto ja halusin että koko muu junakin tietäis.

Repesin.. Olette olleet kyllä hauskempia kakaroita kuin minä..!!
Lisää!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit