Gootti.net

Uskotko rakkauteen?

Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.02.2009 21:05

Lainaus: Astrella

Miksi hitossa avaudun tänne? Miksi ajattelen tälläisiä? Ajatteleeko muut tälläisiä edes puolileikillään?

Enhän ole mitään päättämään, mut se miten ite ajattelen, että jos rakastuu niin joutuu aina luopumaan. Jos ottaa tosiaan sen nautinnon vastaan mitä se tarjoaan niin asettaa itsensä vaaraan. Tietenkään ei tarvi kokoaikaa ajatella että kohta erotaan, sen saa työntää sivuun siksi aikaa kun todella on onnellinen.
Itse tosiaan tekisi mieli kans tehä se tilaus sopivasta kumppanista mutta ei se ole aina varmaa... Silloinkin saattaisi tulla petetyksi.
Kukaan muu ei ole siihen neuvomaan kukaan ei ole sanomaan lopullista syytä. Kehotuksena että pitäisi uskaltaa ottaa riski, kuitenkaan kukaan ei lupaa mitä on tuleman. Voi saada täydellisen rakkauselämän tai saada elämänsä kärsimyksen.
Mutta se mikä ei katoa niin nopeasti, on ystävyyssuhteet. Niitäkin rakastetaan, ystäviä. Ja perhettä. Itse en vaan osaa sitä perhettä mainita kun on jotenkin... vieraantunut siitä. Noh kuitenkin, perhe ja ystävät vetävät sinut ylös kaivosta ja lohduttavat jos on vaan säilyttänyt sen rikkauden/rakkauden.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.02.2009 00:36
Itse uskon raukkauteen ja uskon, että jokainen ihminen tarvitsee läheisyyttä ja rakkautta, mutta niin kuin joku viisas on joskus maininnut niin mikään ei kestä ikuisesti niin kuin sain itse kokea kokea eikä siitä sen enempää kannata masentua vaikka voi tuntua paskalta. elämä jatkuu oli siinä rinnalla rakas tai ei.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2009 01:30
Kyllä, mutta en ole sitä koskaan päässyt itse kokemaan. Olen kyllä ollut rakastunut ja olen sitä kai vähän vieläkin, mutta en ole koskaan saanut nauttia vastarakkaudesta. Ikääkin on kohta 30, eli ei tässä oikein jaksa enää uskoa että mikään tulee koskaan muuttumaan. Jäljellä on enää katkeroitunut nahjus kuka ei kelpaa kellekkään.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 28.02.2009 20:46
Nyt horjuu taas usko ihan kaikkee. Mä oon niin vtun helposti ihastuvaa tyyppiä et pettymyksiä kolahtelee jatkuvasti. Pitäis lakata rakentelemasta aina niitä iänikusia pilvilinnoja.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.02.2009 20:50
Taaspa tuntuu siltä, etten jaksaisi enää uskoa. Minua on runneltu jo ihan liikaa sillä saralla.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 22:26

Lainaus: Bloody Count

Ikääkin on kohta 30, eli ei tässä oikein jaksa enää uskoa että mikään tulee koskaan muuttumaan.

No, mä olin 33 kun tapasin mun rakkaan mieheni Ei se ikä estä rakastumasta! Sitäpaitsi, mä olen vähän sillä kannalla et vanhemmiten tulee todennäköisemmin vastaan niitä "vakavissa aikeissa" olevia, kun nuoruuden myrskyt ja hauskanpidot on ohi.

EDIT niin piti lisätä että silti ehdittiin mainiosti tekemään kaks lastakin =)

Lainaus: SeKukaVaaniiSängynAlla

Mä oon niin vtun helposti ihastuvaa tyyppiä et pettymyksiä kolahtelee jatkuvasti.

Nuorempana mulla oli samankaltainen ongelma. Tosin mun tapauksessa se johtui todennäköisesti huonosta itsetunnosta. Ihastumiseen riitti pahimmillaan se et poika/mies osotti ylipäätään mielenkiintoa mua kohtaan. Toki mulla joku "naamaraja" toimi, mut pääasiassa mä toimin monta vuotta renttumagneettina. Lopulta mä petyin ja ajattelin etten pysty rakastamaan oikeasti ja aidosti kuitenkaan, joten paras vaan alkaa vuorostaan hyväksikäyttää miehiä. Sanomattakin selvää että mettäänhän semmonen elämä meni. Ikävää siinä oli et tulin vahingoittaneeksi toista ihmistä, kun menin melko heppoisin perustein naimisiin miehen kans josta hyvän kaveruuden päätteeksi tuli vahingossa myös ensin avo- ja sitten aviomies. Ero tuli aika nopeasti. Ex-mies otti sen aika raskaasti.

No huh, tulipa vuodatus Mä yritän sanoa et kaiken sen toivottomuuden jälkeen mulle tuli "se oikea" vastaan, ja kävi lopulta hyvin - eli kannatan et pysytte optimistisina!!

Mode muokkasi viestit yhteen. Ei enää tuplapostauksia, kiitos.
Kirjoittanut: BlackBird (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 22:48

Lainaus: Bloody Count

mutta en ole koskaan saanut nauttia vastarakkaudesta

Tuttua juttua. Vaikka parisuhteessa tällä hetkellä olen, mutta jotenkin vaan tuntuu että tunne on vaan niin yksipuolinen. Ja jos kysyy että rakastatko mua tai tms. tulee vastaukseksi epämääräisiä hymähdyksiä. Ja näin ollu joka hiton suhteessa Enkä enää oikeestaan jaksa uskoa koko rakkauteen. Toivotaan että joskus jaksan taas uskoa..onhan tässä elämääkin edessä vaikka kuinka paljon.
Kirjoittanut: Bloody Count (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2009 22:58

Lainaus: MetalMama

Ei se ikä estä rakastumasta!

Niin, eihän se 30 vielä paljon ole. Mutta sitä vaan on tuntenut itsensä niin väsyneeksi ja kuluneeksi jo monta vuotta.
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.03.2009 02:06

Lainaus: MetalMama

Ihastumiseen riitti pahimmillaan se et poika/mies osotti ylipäätään mielenkiintoa mua kohtaan. Toki mulla joku "naamaraja" toimi

Suoraan kuin minun suusta.
Kirjoittanut: MetalMama (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.03.2009 15:47
SeKukaVaaniiSängynAlla, sitten ehkä tuosta mun "elämäkerrasta" sais jotain toivoa, kenties? En mä tietenkään osaa mitään suoraa neuvoa antaa, mahdotontahan se onkin koska jokainen elämä on yksilöllinen. Jotenkin vain olen yrittänyt kannatella optimismia läpi kaiken, vaikka välistä tuntuikin ettei maksa vaivaa. Semmoinen tuntuma tuli kyllä rakkauselämään, että ensin pitäs oppia tuntemaan itsensä ja rakastamaan ja kunnioittamaan itseään, sitten vasta muita. Kylläpä kuulosti kliseeltä! Eikä sitä silloin kun itse oli siinä tilanteessa tiennyt miten olis ulos päässyt. Jälkiviisas on vaan niin helppo olla...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit