Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Uskotko rakkauteen?

Kirjoittanut: Little Vampire (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2010 18:04
Yleensä määritellään että ainoastaan aito rakkaus kestää loppuun asti. Mutta voihan se rakkaus olla aitoa vaikka se ei ikuisuuksiin kestäisikään. Kyllä se sillä hetkellä on aitoa kun rakastaa, mutta tunteet voi muuttua ja tilanteet vaihtua.

Mielestäni vahvinta rakkautta voi olla esim. sisarusten välinen rakkaus ja perheen välinen, eihän aina tarvitse olla kyse seurustelusta
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2010 19:16
Enpä tiedä enää...Koitan uskoa edelleenkin, vaikka paskaa on tullut niskaan niin monasti.
Kirjoittanut: Eldnaard (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.08.2010 13:47

Lainaus: Heetteri

Meniköhän nyt ihan oikeaan topicciin tämä..?

Tää on taas näitä et pitäsköhän kuitata et ei ihan menny ku sit jatkaa tätä off-topiccia ja floodaa ketjuun, mut näköjään kirjotan jo tätä viestiä ni oho.
Kirjoittanut: Nukke (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.08.2010 14:24
Uskon, uskon. Rakastankin monia henkilöitä. Tässä ketjussa onkin selitetty, että se on ihan oikea olemassa oleva asia se rakkaus. Vois sanoo et "Rakkaus on parasta huumetta." En kyl tiedä pitääkö paikkansa kun en käytä aineita
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.08.2010 15:38
Kuten ketjussa aiemminkin on sanottu, eihän tämä mikään uskon asia ole. Niin epäromanttiselta kuin se joistakuista saattaakin kuulostaa, kyse on ihan todistetusta aivojen kemiallisesta reaktiosta. Omasta mielestäni tieteellinen tausta ei kuitenkaan tee rakkaudesta yhtään sen vähemmän tärkeää tai hienoa asiaa. Melkein päin vastoin. Ainakin tiede on todistanut, ettei kyse ole vain legendasta tai maailmanlaajuisesta joukkopsykoosista.

Rakkautta on myös erilaista. Rakastan poikaystävääni, perhettäni ja ystäviäni ja isoa läjää muita ihmisiä. Eri tavoilla tosin, mutta yhtä tärkeitä he silti minulle ovat.
Kirjoittanut: Pähkinähiiri (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.09.2010 22:41

Lainaus: Giffirt

Omasta mielestäni tieteellinen tausta ei kuitenkaan tee rakkaudesta yhtään sen vähemmän tärkeää tai hienoa asiaa.

Samaa mieltä. Päinvastoin, kai se puhuu rakkauden tarpeellisuuden puolesta, koska muuten se kai olisi karsiutunut jossain vaiheessa pois repertuaarista. Ja onhan meillä maassa oikea rakkausprofessorikin, tosin lähestymistapansa taitaa olla vähemmän luonnontieteellinen. Itse uskon rakkauteen, jopa romanttiseen sellaiseen. Yhteen "Siihen Oikeaan" en usko.
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2010 20:20
En usko rakkauteen, en rakasta tietääkseni ketään tällä hetkellä, enkä usko, että tulen enää koskaan rakastamaankaan. Elämä on yksinäistä ja joskus varsin julmaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.09.2010 01:08

Lainaus: ArkkiLuopioX

En usko rakkauteen, en rakasta tietääkseni ketään tällä hetkellä, enkä usko, että tulen enää koskaan rakastamaankaan. Elämä on yksinäistä ja joskus varsin julmaa.

Sen kerran kun lyödään päin lärviä, sen kyllä huomaa. Eikä elämän tarvi olla siitä huolimatta yksinäistä. Mutta se kyllä muuttuu keneen luottaa... ja miten pitkälti luottaa.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.09.2010 03:54

Lainaus: mlrd

Sen kerran kun lyödään päin lärviä, sen kyllä huomaa.

Se, että huomaako se toinen osapuoli saman niin on eri juttu.
Miussa on varmaan jotain vikana. Jos joku johon en itse ole kiinnostunut osoittaa mielenkiintoa miua kohtaan, mulle tulee heti tälläinen "eih! mene pois! jätä mut rauhaan!"-reaktio enkä osaa antaa edes mahdollisuutta ihastumiselle tapahtua. Ja sitten kun itse ihastun (ja varsinkin jos ihastun tulisesti) niin tämä miun mielenkiinnon kohteeni ei tunnu tuntevan samoin tai en ainekaan uskalla ottaa selvää saatikka halua ihastumiseni näkyvän. Yhtäkin todella tulisen ihastuksen kohdetta kohtelin aika kylmästi. En itse edes tajunnut asiaa, kunnes yks kaveri (joka ei tiennyt ihastumisestani) kysyi multa että miks miä tunnun vihaavan ja inhoavan sitä poikaa niin paljon jolloinka kerroin että olen ihastunut häneen. Kaverin ilme meni aika hämilleen. En ymmärrä itseäni joskus...
Kirjoittanut: ArkkiLuopioX (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.10.2010 03:59

Lainaus: mlrd

Sen kerran kun lyödään päin lärviä, sen kyllä huomaa. Eikä elämän tarvi olla siitä huolimatta yksinäistä. Mutta se kyllä muuttuu keneen luottaa... ja miten pitkälti luottaa.

Eipä mulla oikeen noita huippu traumaattisia kokemuksia ole. Sen sijaan en vain osaa rakastaa itseäni. Tässä tämän vuoden aikana olen erityisesti huomannut jo luovuttaneeni. En usko enää koskaan löytäväni ketään ja olen jättänyt etsimisenkin tyystin. Olen varmaan tullut jo liian vanhaksi. Välillä toki tapaan ihmisiä, mutta eipä silloinkaan usko ketään löytävänsä. Oikeastaan varmaankin vihaan itseäni niin paljon, että en koe ansaitsevani ketään ja siksi en edes yritä.

Luottamus? Luotan kyllä itseeni ja toisiin, mutta en tähän elämään. En usko satuun rakkaudesta.

En oikeastaan usko koko perheen ideaan. Omat vanhempani erosivat riitaisasti kun olin 8v. ja eivät koskaan enää tietääkseni menneet uudestaan naimisiin. Kavereitteni vanhemmista joku 75% ainakin on eronnut. Varsin paljon tiedän myös alkoholiongelmista ja väkivallasta ja muusta sellaisesta, että perheestä haaveileminen on aikalailla turhaa, kun onnistumisprosentti on jotain 10% luokkaa. Lottoaminenkin on oikeastaan järkevämpää, kun siinä sentään vaan menettää rahansa.

Ehkäpä musta tulee jonkinlainen vanha synkkä gootti-setä, joka käy 8-16 jossain turhassa duunissa, sen jälkeen salille nostelemman rautaa ja illalla pelaan jotain tietokoneella. Eipä tällä elämällä muuta tee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit