Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Dark Eyes (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 01.08.2008 16:52
Tässäpä viimeisin..
Isukki rakas kävi setvimässä taloutemme auto-ongelmia, ja tulin sitten paikalle mustassa t-paidassa ja Mercyn remmipöksyissä.. Eka kommentti oli sitten hänen tuttuun tapaansa "Minkälaisia rääsyjä se taas pitää päällään?! Etkö vois pukeutua niinki normaalit ihmiset?!"
Noh, jätin sitten kohteliaasti huomauttamatta hänen tuulipukumuodistaan ja hymyilin vain kauniisti.

Ah ihania sukulaisia.
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.08.2008 20:24

Lainaus: snowwiewolf

Yksi pahimmista asioista joita minulle on tapahtunut oli kun koulun psykologi käski minua pukeutumaan normaalimmin...

Tuttu juttu. Muistan alaasteella kun koulun psykologi stalkkasi minua vuoden päivät, vain koska pukeuduin eri tavalla kuin muut. Ompa minulla mukavia muistoja...
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 01.08.2008 21:05
Yksi narri tuli avautumaan kännissä kuinka ********* kasvissyöjät on(en tiedä lukeeko se mulla otsassa vai miksi se tiesi) ja että minä olen ********* koska ajattelen edes vähän ekologisesti ja sitten yritti tapella. Lopuksi, kun huomasi että minä en tappele niin systemaattisesti haastoi riitaa jokaisen mukana olevan kaverini kanssa, kunnes sai melkein aloitettua tappelun. Lähettiin sitten pois, kun haluttiin pitää mukava ja rauhallinen ilta, vaikka se nyt kuitenkin meni pilalle.

Tunnen tyypin kaverin ja tämä kertoi, että se on kännissä aina tuommoinen. Ihmetyttää vain, että jos tietää olevansa kännissä tuollainen ******* niin miksi pitää ylipäätään juoda? Noh, ehkei tuo nyt niin loukkaavaa, kun en osaa muutenkaan ottaa suurinta osaa ihmisistä kovin todesta, mutta pistipähän V*tuttamaan. Näin siis toissaperjantaina.
Kirjoittanut: Dragonfly (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2008 12:42
En ole varma, mutta luulen, että muista on hauska katsoa kun otan negatiivista palautetta tyhjästä.
Omat vanhemmat tietysti sanovat aina sen kauheimman (isänikin turhautuneena joskus totesi, että olisimpa kuollut...).

Kavereiltakin olen saanut kuulla kaiken näköistä pikkukivaa, ja koulussa olen saanut olla monta välituntia yksin koulukiusauksen takia. Ainahan lapsi löytää hyvän syyn henkiseen pahoinpitelyyn ,on se sen verran julma eläin.

Sitten kasvoin, ja nykyään kuuntelee valituksia läheisiltä. Tai ovatko ne sittenkään niin läheisiä, kun eivän hyväksy kuitenkaan.

Aamulla parempi puoliskoni raivostui. hohhoij, kaikki tässä maailmassa on taas minun syytäni.

Niin, eihän se haukku haavaa tee, se vain tappaa hitaasti sisältä.
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.08.2008 15:57

Lainaus: Dragonfly

koulussa olen saanut olla monta välituntia yksin koulukiusauksen takia.

Jeah, kuulostaa melko tutulta. Olihan mulla yks kaveri välitunneilla, mutta olo oli silti yksinäinen. Sitä aina miettii, että onko itse tehnyt jotain väärin ja onko itsessä jotain vikaa...
Kirjoittanut: Silence (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.08.2008 17:15
Olen omalta kummisedältäni saanut kuulla, että kukaan ei toivonut minua tänne ja että minusta ei tyylini ja ajatusteni takia tule koskaan onnellinen. Että käytökseni on niin epäkunnioittavaa että melkein oksettaa. Ja että olen vain h*lvetin houkka, kaikin puolin. Vaikka tiedän, että hän oli aika mukavasti kännissä tuon sanoessaan, se silti sattui. Rakas sukuni. Mutta tuossa vaiheessa olisi ehkäpä syytä miettiä että kumman käytös tässä on oksettavaa..
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.08.2008 20:19
Onhan se aina kaikista kivointa kuulla omilta perheenjäseniltään kaikenlaista positiivista, kuten vaikkapa kiitokseksi avusta "oletko sä noin v*tun tyhmä?"

Jeejee, perhe on paras
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.08.2008 21:40
Hmmm... minkähän takia aina gooteilla tuntuu olevan niin mahdottoman vaikealta olla sinut itsensä kanssa?
Itsekin mustaan pukeutuvana saan aina välillä kuulla kaikkea itsestäni, varsinkin kun olen juuri näitä minihame,verkkosukkahousut ja saappaat - käyttäjäkuntaa kera pvc:n.
Yleensä annan mennän toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, en anna sen masentaa itseäni
Tulisena persoonana menen yleensä sanomaan takaisin.

Mutta ei varmaan muilla tyylisuuntausten edustajilla (räppärit,hipit,metallistit yms..) ole myöskään kovin helppoa

Ainoat muistot jostain pahasta sanomisesta on kyllä minullekin tullut aina sen hetkiseltä seurustelukumppanilta... se loukkaa varmaan eniten jos joku rakas ihminen sanoo pahaa.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.08.2008 14:27

Lainaus: Breviary

Onhan se aina kaikista kivointa kuulla omilta perheenjäseniltään kaikenlaista positiivista, kuten vaikkapa kiitokseksi avusta "oletko sä noin v*tun tyhmä?"

Uh. Se on kyllä karu totuus, että läheisten kommentit tuollatavalla satuttavat eniten. Ne ulkopuolisten kommentit voi vielä kuitata olankohautuksella tai vastaavasti, Mutta että joku läheinen niin sen ottaa jo itseensä.
Kirjoittanut: Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.08.2008 10:46
Nää jututhan kuulostaa tutulta! Sehän on selvää että monia tälläkin foorumilla on koulukiusattu erilaisuutensa takia kuten itseäni. Muakin -ala-asteelta armeijaan-, nyt sille voipi naureskella kun on vähän aikaa kulunut
Kaikista suurin yksilöiden riisto tapahtuu yleensä perheiden piirissä siis siellä mistä kaikista suurin rakkaus ja välittäminen pitäisi huokua. Perheissä, riistäminen johtuu siitä että vanhemmat ja muut perheenjäsenet EIVÄT kykene RAKASTAMAAN itseään sellaisena kuin ovat ja muutenkaan hyväksymään itseään. (Ja myöskin jotkut vanhemmat kohtelevat lapsia omaisuutenaan, joista täytyy pitää kiinni, ja se on typerää) Tämä itserakkaudenpuute on saattanut olla suvussa jo useita sukupolvia ja sitä viedään eteenpäin aina vaan jos joku perheessä ei ole riittävän voimakas ja fiksu lopettamaan sitä. Eli toisin sanoen isät ja äidit ovat "kiusanneet" lastaan jotta tästä tulisi "kunnollinen" jne ja kun tämä lapsi varttuu ja perustaa oman perheen hän vie vanhemmiltaan oppimansa "elämäntavan" eteenpäin saastuttaen omat lapsensa vanhemmiltaan oppimalla rakkaudenpuutteella eli hän kostaa omille vanhemmilleen "lastensa kautta" koska he eivät ole opettaneet hänelle kunnollisia "elämän arvoja"

Toivotan kaikille VOIMIA jaksaa!!! Rakastakaa itseänne!!! Ja sitäpaitsi teitä ja minua hiljaisesti kunnioitetaan juuri sen vuoksi koska myö ollaan erilaisia ja meillä on myös ROHKEUTTA olla sitä mitä olemme! Ugh, olen puhunut! Suuri Intiaanipäällikkö vaikenee
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit