Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Mirilla (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.02.2014 15:17
^ Anteeksi offi, mutta juuri näin! Ärsyttävää, että punakynääkään ei kohta saa käyttää, koska 'oppilas voi kokea sen uhkaavana'. Jos oppilas heittelee pulpetteja ja syö vierustoverin kännykkää, mielestäni opettaja saa kiroilla kaikessa rauhassa ilman erottamisen uhkaa.
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.02.2014 09:13

Lainaus: Satanica

Noh, keskustelin asiasta kaverini kanssa myöhemmin. Kerroin, että minulla oli ylläni rastalisäkkeeni sekä piikkipanta. Kuvittelin, että kyseinen mies oli kommentoinut varmaankin kaulapantaani, sillä sanasta predator tuli mieleen joku aiheeseen liittyvä. Kaverini alkoi nauramaan ja sanoi, että Predator on eräs hahmo yhdestä elokuvasta. Katsoimme hahmon kuvan ja repesin itsekin. Hahmo tosiaan näytti siltä, että sillä olisi ollut samanlaiset lisäkkeet kuin minulla En nyt muista mistä elokuvasta tuo hahmo oli, jostain Alienista muistaakseni, mutta naurattaa kyllä näin jälkeenpäin. Vaikka kommentti olisikin ollut ilkeäksi tarkoitettu, on se näin jälkeenpäin aika hauska. Oletan kuitenkin, että kommentti oli enemmänkin vitsi kuin mikään tosissaan otettava.

Predatorilla on omat leffansa. (Ja se kauhea Alien VS. Predator josta ei puhuta koska se on niin huono.) Jos joku kuitenkin saa loxien takia Predator-kommentteja niin ei kannata ottaa nokkiinsa, koska viime vuoden Ropeconissa oli niin hieno Predator cossi että jalat alta:

Rajusta hammaskalustosta huolimatta todella cool. En tiedä cossaajan nimeä, mutta respect.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.02.2014 00:37

Lainaus: Satanica

Tolla jätkällä on joku predatori mukanaan." Tarkoitti siis minua. Olin hieman hämilläni, kun en tienny mitä predatori tarkoittaa. Tietysti siinä sitten itku silmässä olin, kun kommentti kuulosti aika ilkeältä, mutta poikaystäväni sanoi, että ei se mitään pahaa varsinaisesti tarkoittanut.

Jos maskin alla ei ollut samanlainen naama niin tuohan oli melkein kohteliaisuus, olletikin jotta pitäisi olla arskaa päätä pidempi ja lihasta löytyä kuin teurastamosta.

jos noi kohdat ei täyty niin hiustyyli on vähintään kohdallaan.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.02.2014 12:38
Maskia ei ollut Enkä minä tuosta muuten loukkaantunut olisikaan, jos olisin tiennyt silloin, mikä Predator oikein on XD

Ja tosi upee tuo cossauspuku! Respect!
Kirjoittanut: gothic girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2014 01:07
Mun kaks kaveria sano mulle, et mun kannattais alkaa pukeutuu normaalisti ja kuuntelemaan normaalia musiikkia (one direction, Justin bieber yms). Se loukkas mua, vaikka eihän toi kovin loukkaavalta kuulosta, mut silti. Ja sit nää huora, läski ja ruma.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 28.02.2014 11:38
Sukulaiset ne parhaimmin osaa. Muutama viikko sitten viimeksi sain kuulla "oot jo melkein kolmekymppinein, eikö jo ois aika kasvaa aikuiseksi?"

Ei, ei ole. I do belive fairies, I do, I do.
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.02.2014 15:08
^ Tuo on kyllä törkeästi sanottu ja itsekin kuulin tuota. En tosin vanhemmiltani, vaan erään kaverini äidiltä, joka ei voinut ymmärtää, miten äitini antaa minun värjätä hiukseni mustaksi (tuolloin olin siis kokonaan mustahiuksinen) ja miten sain pitää sellaisia ja tälläisiä vaatteita. Hän sanoi minulle kerran päin naamaa, että "Koskas sinä lopetat tuollaisen?" vastasin että en ikinä, jos se minusta on kiinni ja hän naurahti todeten " Kyllä sä viimestää aikuisena. Toi on vaan tollanen vaihe". Olin tosi loukkaantunut ja vihainen, jopa äitini suuttui kun kerroin hänelle.

Kerran tuon kaverini äiti jopa soitti äidilleni. Hän oli vilkuillut Facebook sivuani ja oli sitten päättänyt soittaa äidilleni kauhistellen (tässä kohtaa olin jo täysi-ikäinen), että miten se ujo pikku Satanica ottaa itsestään tollaisia ja tälläisiä kuvia, että eikö äiti seuraa tyttärensä Facebookia ollenkaan. Äiti vain oli nauranut ja todennut, että Satanica on jo aikuinen, että hän ei vastaa enää kuvista, joita nettiin pistellään. Ja kuvitelkaa, että ihan oikeasti kaverini äiti soitti moisesta asiasta täysi-ikäisen tyttärensä äidille

No mutta joo. Noi on ehkä niitä kommentteja, mitkä satuttaa eniten. Samati moni kuvittelee, että erikoinen pukeutuminen on merkki heikosta itsetunnosta, vaikka se on nimenomaan toisinpäin. Itsetunto on yleensä hyvä, jos haluaa ottaa riskin siihen, että saa kuulla tyylistään jatkuvasti. Toki en taas halua yleistää, mutta minusta heikko itsetunto on enemmänkin sitä, että piilottelee itseään ja pyrkii olemaan aina pois parrasvaloista, eikä uskalleta tehdä mitään, ettei vaan kukaan kommentoi negatiivisesti..
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.07.2014 00:35
Ajattelin että pikkulapsille olisi tärkeä opettaa suvaitsevaisuutta.
Joten minähän ajattelin että olisi hyvä idea hakea esikouluun tet-paikkaa.
Paikan "pää" kerhotäti kahto hiljaa mutta sitäkin tuomitsevammin varpaista päähän ja takasin.
Sain semmosen sheissea niskaan että huh huh!
" Täällä ei kukaan pidä kaulupantaa, täällä ei esitellä ihteään!" jne.
Ei siis ihme että parin viikon pästä vaahtosammuttimen kokonen poika sano kaverilleen " tuolla tytöllä ei ole sielua" ja osotti minua.
Mistäköhän on oppinut?
Kirjoittanut: YönKirahvi (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.07.2014 23:03
Sieluton
Voii eii, minunn päiväköti tet kokemus oli ihan eriainen. Muksut rakasti sitä, kun olin rento ja hauska, enkä vielä elämäänkyllästynyt niinkuin tädit päiväkodissa. Sain kuulla kommentteja, kuten "oih, sulla on pinkki tukka, mäkin hauun pinkin tukan!!" Ja "Yönkirahvi on noitakuningatar" joku pikkupoika minua siellä taisi kosiakkin
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.07.2014 21:00
Yön Kirahvi
Itse ajattelin, että erillaisuuden näkeminen ja persoonallisiin ihmisiin tutustuminen olisi hyväksi lapsille, jotta he oppisivat jo nuorella iällä, että vaikka joku onkin gootti jne. niin että hekin ovat ihmisiä siinä missä muutkin eikä ole syytä pelätä erilaisuutta. Mutta niinkuin tässä nyt kävi...

Enkä usko että lapset olisivat pelänneet minua, vaan olleet uteliaita.
Ja kyllä, olisivat saaneet vaihtelua, koska tädit kerhossa on aika kärttyisiä aina!
Voisi kokeilla toisesta kerhosta ensi syksynä, kun on toinen tet jakso.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit