Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Vanadium-I-Ching
  • Lähetetty: 15.07.2014 19:07

Lainaus: YönKirahvi

"Yönkirahvi on noitakuningatar" joku pikkupoika minua siellä taisi kosiakkin
Minua he ovat sanoneet mustasiipiseksi enkeliksi (!) ja joku on joskus kysynyt, olenko "kovistelija".
"Ööh..." kuvitelkaa vain vastaukseni.
Sekä tietysti olen ollut monelle metsäkeiju, merenneito, ja joku Monster High-nukke.

Itse olen ylläpitänyt lasten keskuudessa saturnuslais-imagoani.
Yksi 4 v. poitsu muuten kosi minuakin...
Ja voi kamala, olen saanut heitä värjäämään hiuksiaan tahtomattani, ja minusta on tehty veistoksia.
Mutta nyt menee offtopic-puolelle.
Kirjoittanut: Elisabet Addams (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.07.2014 19:32
Pitkään aikaan en ole mitään herjoja joutunut sietämään, mutta yläasteelta syöpyi erittäin hyvin mieleen yksi kerta. Kuljin tyhjällä koulun pihalla yksin. Vastaan tuli yksi henkilö kavereineen, jolla oli muutenkin vähän kyseenalainen maine ja ilmeisesti jokin ongelma synkempään estetiikkaan suhtautumisessa. Ohi kulkiessaan tyyppi tokaisi kaverilleen, että kaikki gootit pitäisi ampua. En ottanut sitä mitenkään henkilökohtaisesti, mutta pisti kyllä huolella ärsyttämään tuollainen epärakentava vihapuhe. Nyttemmin kuulin, että heppu työskentelee nykyään ala-asteikäisten lasten parissa ja kertoilee niille pilven polttelusta. Kumpihan meistä nyt siis olikaan sitten se huonompi ihminen?
Kirjoittanut: Sieluton (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2014 21:23
Tänään kaupungilla mustalais poika yritti kourasta persuuksistani! O_____O ( DAT ASS)
Jalassani oli huonot kävelykengät ja olin illasta jo väsynyt, joten jäin porukoista jälkeen.
( Näytti siis siltä että olisin yksin)
Kävin 2 mustalais pojan ohi ja toinen niistä ihmeisesti yritti läpsäistä takamustani.
Itse en tuota huomannut, mutta äitini joka oli 5 metrin päässä ja katsoi minuun päin niin näki.
Niin että tämmöstä...tosin ne mustalaiset jäi kiinni myymälä varkaudesta 20 minuutin päästä, joten voinen sanoa että ne pojat ilmeisesti yrittää saada kaiken käsiinsä! XD
Kirjoittanut: Dagonist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.11.2014 17:52
No ehkä eniten sellanen tilanne loukkas kun juhlittiin isäni 50v päiviä ja sinne tuli käymään setäni vaimonsa kanssa joita en ollut nähnyt varmaan yli kymmeneen vuoteen, no ei siinä kun juhlat oli taputeltu valmiiks niin illalla setäni soitti isälleni ja rupes mua solvaamaan ja sanoi ''kyllä me niin järkytyttiin vaimon kanssa, kun nähtiin teijän poika'' Joopa joo.. Eikä meitin perhe enää olekkaan niiden kanssa tekemisissä, ylimieliset paskat sukulaiset, ei me tollasia tarvita..
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.11.2014 01:08
Selkäänpuukotus on taiteenlaji.

Sanoisinko että on huonoa kun sivulliset kertoo mulle että se on vaan sitä hormonimyrskyä ja kaikkea sellasta.
Mie tiedän, ja mulle voi sanoa kaikenlaista, mutta sitte kun aletaan vetämään asiaankuulumattomia sekaan ja rajusti otetaankin.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.01.2015 16:20

Lainaus: Dagonist

''kyllä me niin järkytyttiin vaimon kanssa, kun nähtiin teijän poika''
No johan on. Ei ollut pokkaa tulla sanomaan tuota suoraan ja asianomaiselle vaan piti oikeen isille mennä sanomaan. Välittää vähän semmosen viestin että "tämä tarvitsee aikuisen valvontaa". Pöh.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit