Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

• Vastaa
darkAngel. Olet todennäköisesti kuullut termin evoluutio. Se loi aikojen saatossa tälle ihmissuvulle sellaisen jännän sisäänrakennetun toiminnon. Rahvas kutsuu sitä "sekoamiseksi". Se mahdollistaa silmittömän väkivallan käyttämisen. Why not use it? Olet oikeutettu hyvitykseen. En usko noiden pahoinpitelijöiden ihan omatahtoisesti lähtevän hyvittelemään, joten joudut hakemaan sitä. Väkisin. Väkipakolla. Väkival...

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Olet todennäköisesti kuullut termin evoluutio

no kieltämättä olen hiukan agressiivisempi ja hieman väkivaltasepi kun ala-asteella. jaa-a. sepä muuten selittääkin paljon miksen ole vielä moisiossa...

when angels deserve to die

• Vastaa
kyl se varmaa oli joskus sillo ala-asteel ku joku mu sillosista luokkalaisista pojista huus vaan ilman mitää erityistä syytä et "vitun *********** mä oon aik kaukana sitä sanaa tarkottavasta asiasta mut sillon se sattu ja paljo.

olen ihmine jolle musiikki merkitsee todella paljon.enkä tiedä mitä tekisin jos minulta kiellettäisiiin musiikin kuuntelu.

• Vastaa
Perjantaina ku olin mieheni porukoiden kämpällä muiden tuttujen kanssa hauskaa pitämässä, yksi jätkä sammui sohvalle ja oksensi sitten lattialle+ lehtikoriin. Kävin hälyttämässä sakin paikalle tätä tyyppiä kattomaan. Sen verran tämän sotkun tekijän virottua pyysin häntä ystävällisesti siivoamaan sotkunsa, kun on nähdäkseni tarpeeksi siinä kunnossa, että sen voi tehdä. Enkö sitten suoraan siitä saanut hyökkäyksen päin naamaani, että mitä siinä alan synnyttämään hänelle... Tyyppi marssi ulos muun seurueen luokse ja alkoi suoralta kädeltä haukkumaan kaikkien edessä (paikalla myös miheni) minua pirihuoraksi, ********, ämmäksi ja ties miksi kunnes hyökkäsin ovesta puolustamaan itteäni. Muu seurue nosti tästä aikalaisen metelin ja mieheni suuttui oikein kunnolla. Anteeksi en antantut, koska hän ei sitä tosissaan pyytänyt, vilpin kuuli äänestä. Olen tuosta edelleen hyvin verisesti loukkaantunut ja turpaan vedän jos vielä moista kuulen.

HC-Wild Line

• Vastaa
Näistä tulee pohjattoman paha mieli, koska minulle ei itselleni tule heti mieleen mitään mikä edelleen kaivelisi, vaikka joskus yläasteella minuakin on snadisti nälvitty. Ei mitään kovin perustavanlaatuista, tai sitten olen vain päässyt asiasta yli, ja olen sinut itseni kanssa. Miten ystävät/vanhemmat/oma aviomies voivat olla niin tahdittomia että sanovat tuollaisia typeryyksiä?

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Varmasti yksi pahemmista kommenteista koskaan on tullut isäni uuden daamin suusta.
Isällä ja tällä naisella on kaksi yhteistä lasta ja yleensä on mukava, kun syntyy sisarpuolia,mutta meilläpä ei. En näe sisaruksiani, koska olen kuulemma vaaraksi heille ja en ole perhettä. Tämä ahdistaa minua, sillä rakastan pikkusiskoani ja pikkuveljeäni kovasti..
Sama nainen on myös käytännössä katsoen potkinut, mut kotoa ollessani 15-vuotta ja sanoin sanasta sanaan minulle lähtiessäni, että älä tule takaisin, koska täällä ei ole sinulle tilaa eikä mitään muutakaan.
Että näin niitä "onnellisia" uusperheitä tulee...

Mau?

• Vastaa
"Oot kymmenen pennin katu h*ora!" Tulee nyt ensimmäisenä mieleen. Ala-asteella yks poika vähän innostu haukkumaan. Vastasin sitten siihen:"äitis oli ku sut teki" Jotenkin vaan jääny mieleen.

If you're Hook, then who am I? You are a codfish.

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

miä ansaitsen sen ja että oma vika.

Itellä tuli sama olo, joka tosin meni ohi sillä olen aika vahva persoona lopulta. Laitan tollaset aivan omaan arvoonsa ja tiedän että jonakin päivänä he saavat takaisin samalla mitalla itse. TOSIN nyt on hemmetin ärsyttävää olla samalla luokalla jälleen, lukiossa, osan näistä ihmisistä kanssa. Tulee välillä olo, ettei uskalla edes ohi kävellä, joten usein kierrän heidät kaukaa vaikka kaukaa tarkottaisi sitten monia kymmeniä metrejä lisämatkaa.

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa

Lainaus: Bloody Susie

Että näin niitä "onnellisia" uusperheitä tulee...

ARGH! Toi on kyllä kamalaa. Vihaan että tollasta tehdään oikeesti ja eniten vihaan sitä että ihmiset ajattelee sen olevan jtn "saippuasarjojen hössötystä" No eipä ole. Tiedän muutaman ihmisen jolle myös käynyt näin. (Tosin toisessa tapauksessa oma äiti heitti pihalle).
Tälläsessä vaiheessa tulee niin hemmetin vihanen ja voimat on olo, että jos netin välityksellä voisi pitää moraalisaarnoja ihmisille kasvotusten niin tekisin sitä parhaimmillani, murh. :|

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa
Moni asia viime aikoina, nimenomaan myös erään miehen suusta. Häneltä en uskonut sellaisia kuulevani.

Mutta ehkä sitten hänen mielestään olen vaikka mitä nykyään.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!