Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

• Vastaa
"Hyi saatana, olemukses on sairaalloisen ruma! Oot ku keskitysleiriltä ja sinne joutaisit takasinkin".

Korjasin kieliasua vain, mutta suht koht tuollainen palaute ventovieraalta 17-v. nuorukaiselta tuli. Toki voisin koota samankaltaisista pienen kirjasen.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Nojaa, eipä tule mieleen mitään sen erikoisempaa kuin kun opettaja sanoi fysiikan tunnilla idiootiksi kun en tajunnut jotain matemaattista ongelmaa nanosekuntissa. Ei ihan minun vahvuuksia...

Blessed are they that mourn: for they shall be comforted.

• Vastaa
Voi itku. Mulla on aivan helvetin huono olo teidän kaikkien puolesta. Kun vois jotenkin auttaa, mutta miten minä ny... Muistakaa kuitenkin, että jokainen teistä on ainutlaatuinen persoona tällä pallolla, teillä on oikeus olla juuri se, mikä haluatte olla ja mikä ootte jo. Nostakaa nenä kohti aurinkoa ja koittakaa oppia rakastamaan ennen kaikkea itseänne positiivisella tavalla. Olen tosi huono kirjoittamaan, mulla olis vielä paljon mielessä, mutta en kertakaikkiaan saa niitä järkeviksi sanoiksi.
Halaus, voimia, kaikkea hyvää ja positiivista teille kaikille. Vois perkule, ny alakaa itkettään. Niin, tähän loppuun... onhan tuota v...tua haistateltu lähinnä oman isän toimesta. Ja yllätys, yllätys rumaksi on sanottu. Siitä on onnekseni aikaa, mutta ei se mieltä ylennä vieläkään, kun sen kuitenkin muistaa. Olen aika arka kritiikille, pureksin niitä pitkiäkin aikoja.

Elämä, se hassu pikku juttu, joka tapahtui matkalla kalmistoon! -Raidista-

• Vastaa
"miksi et vain voisi olla normaali"

noin sanoi sosiaali pamppu mulle, kyllä alkoi veri kiehua suonissa.
Minun käsitykseni normaalista on se että mikään ei ole niin normaalia että sitä voi todellakin sanoa normaaliksi.
noh, kiltisti sanoin että minä olen mitä olen..
mutta en hyväksy että aletaan hokea jotain tuollaista minulle, en ikinä

Kummalista.

• Vastaa
Mulle joskus ala-asteella yks opettaja sano, että ainut asia missä oon hyvä, on se, että laitan muitten niskoille omat virheeni. Se sattu aikalailla sillon.
Äitini kanssa on kans ollu aikamoista kärhämää. Pariin kertaan hän on kehottanut minua kävelemään ovesta pihalle jos ei koti miellytä. Rippijuhlissakin minulla oli pöytäliinasta tehty hame ja koulussa valmistettu korsetti, itse olin meikannut ja laittanut hiukset. Tällöin äitini töksäytti, että taidan olla liian hienona koko juhlaan. Muilla tytöillä oli kampaajan tekemät meikit ja kampaukset, joten kyllä se loukkasi. Tosin silloin kyllä vieraatkin tulivat lenkkareissa ja farkuissa. Kummitätiäni en ollut nähnyt kastamiseni jälkeen ja kyseisissä juhlissa hän ei keksinyt minulle muuta sanottavaa, kuin: "no mutta sinustahan on kasvanut.... öh, iso".
Jaan myös samankaltaisia kokemuksia muiden kanssa koulukiusaamisesta. Olen 160 pitkä ja yläasteella painoin vielä alle 60 kiloa, mutta silti sain kuulla, kuinka perääni huudettiin "varokaa, leveä kuljetus", "älä raiskaa plösöperse noita" yms.
Joillekin noista olen nauranut, sillä nolompaa se tilanne on ollut loukkauksen sanojalle kuin minulle, mutta osa on oikeasti ottanut päähän.

Which bone in her body should I break first

• Vastaa
"Sä näytät ihan halvalta h*oralta"

Juu kiitos vain, ex. Niin minäkin sinua. ._.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Muokkasi: Doucat
  • Vastaa
Kauan aikaa sitten juteltiin ystävieni kanssa koulukiusaamisesta, satuin sanomaan että erästä tuttuani oli kiusattu ala- ja ylä-asteella henkisesti ja fyysisesti. No sitten toinen kavereistani kysyi oliko kyse goottityylisestä ihmisestä vastasin myöntävästi.Ystäväni kohautti harteitaan ja tokaisi kylmästi"no ei mikään ihme, eiväthän ne ole ihmisiä..! Oli minulla siinä kiukussa pitelemistä. .>: (

live as if you would die tomorrow,dream as if you would live for ever....

• Vastaa

Lainaus: Doucat

"no ei mikään ihme, eiväthän ne ole ihmisiä..!

Ei jumankeuta O.o

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Hirvein loukkaus tuli keväällä mun kaverin suusta:
Me oltiin menossa kaverin kanssa selloon, koska siel oli joku sen fruittari kaveri.
Mä pyysin siltä mun kaverilta, ettei puhuis musta mitään p*skaa.. . (kuvitellaanpa nyt että sen mun kaverin nimi on Ääliö.)
Ääliö p*rkele pyys, et jos mä voisin pukeutua normaalisti! Kyllä otti pahasti pannuun, ja se loukkas aika hitosti!

Me sit mentiin sinne Selloon, ja sain sielläkin kuulla että mä oon ihan hirvee, ja mua kutsuttiin "hevari kaveriks", ja haukuttiin mun musa makua....
ei oo kivaa.

Ylimielisyyttä ei voita mikään.

• Vastaa
Sulla taitaa olla 40 kriisi....

Noo mitä noista. Se on ollu sit jo piitkän aikaa... Psugologit on koulutettuja hulluja... Ihmsillä vaan tuottaa suunnattomasti vaikeuksia jos joku ei oo niinkuin muut. Siis ihminen joka on silleen kun itse tykkää, ja siis erilainen niin toisia kiinnostaa hirveesti että mikähän tolla on vialla

Mut siis siitä ei kannata välittää, se vaan heijastaa kysyjän ja ihmettelijän suppeaa näkemystä asioista. Eikä ne reppanat osaa nähdä asioita laajasti.

Jaa siis onhan sitä saanut paljon kaiken näköistä kommenttia. Mut siis jos sitä aina tekis niinku muut haluis nii oma elämä jäis elämättä. Toiset vaan siis ei tajuu että tää on jokaisen oma elämä.
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!