Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

• Vastaa

Lainaus: kuopassa

Koulukiusaaminen loppuu kun lausutte kiusaajien kuullen maagisen lausahduksen: "Jokelankin kouluampujaa oli kiusattu".

Tuota voisi kokeilla.. Jos ne pässit saisi sillä lopettamaan...

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Muokkasi: BronzeRain
  • Vastaa

Koulukiusaaminen loppuu kun lausutte kiusaajien kuullen maagisen lausahduksen: "Jokelankin kouluampujaa oli kiusattu".

Aika hyvä!

Lainaus: SirMarylee

Toinen on ehkä tämä: Mutsi kommentoi jatkuvasti syöntiäni ja kutsuu minua ihan kauniisti nimellä "läski". Kyllä lääkärini huomautti tästä äidillenikin jonkin aikaa sitten kun sairastin vielä anoreksiaa MUTTA EI! Tämä idiootti osannut muuta kuin jatkaa sitä ja nyt kuulee taas jokapäivä: Läski, norsu, läskiperse, ynnä muuta kivaa tai sitten "taas syöt" "taas syöt" "kun mari syö niin ruokaa pitää tehä koko armeijalle" NOJAA-A Pitäsköhän sitten olla syömättä?

Oma äitini tekee samaa, mutta ei onneksi nykyään enään tuossa samassa mittakaavassa. Loppui siinä vaiheessa kun aloin päivittäin mainitsemaan syömishäiriöt ja laihduttamisen haitat, muka epähuomiossa.
Tosin edelleen äiti tekee tuota isälleni. Joka päivä kuuluu huomautuksia tyyliin: "Joo, tuolla syönnillähän sitä varmasti laihtuukin." tms. Välilä iskee melkein kuvotus kun seuraa sivusta porukoiden ruokailua, äiti ei tuki suutaan hetkeksikään vaan valittaa jatkuvasti. Ok, isäni on ylipainoinen, mutta osaa aikuinen mies itse miettiä mitä suuhunsa laittaa.
Pahinta on että äiti on alkanut pikkuhiljaa laajentamaan tuota moittimista minun poikaystävääni. Jos esim tulemme meille kotiin limupullon tai karkkipussin kanssa, heti tulee merkitseviä katseita ukkoni vyötärölle. Ja lausahduksista kuten: "Voisitte mennä lenkille, ei tekis pahaa kummallekaan teistä." on tullut melkein päivittäisiä.
Olin yläaste aikoina tuon takia hilkulla sairastua anoreksiaan, onneksi tajusin ajoissa mihin olin ajautumassa.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Voi hemmetti kun näitä nyt lukee niin yllättävän moni tähän ketjuu vastanneista kertoo ensin sen kokemuksen joka on syvästi loukannut, ja toteaa siihen perään sitten että: "Tottahan se on, kun oon niin ruma/läski/tyhmä/en osaa mitään tai muuta vastaavaa. Oon jotenkin tosi herkällä tuulella nyt, alkoi päässä kohisemaan ja syke nousi reilusti yli hunttiin. Älkää nyt hemmetissä uskoko noita muiden roskapuheita, voi kun voisin halata teitä jokaista huonon itsetunnon omaavaa ja vakuuttaa et kaikki järjestyy ja saada teidät uskomaan miten mahtavia tyyppejä te ootte ja... AARGGGHHH kun tuntee ittensä voimattomaks täs vaan koneen äärellä, todella turhauttavaa...

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Lainaus: Ninni

ARGGGHHH kun tuntee ittensä voimattomaks täs vaan koneen äärellä, todella turhauttavaa...

Sama täällä!! En usko että olisitte oikeasti rumia/läskejä/tyhmiä!! Ei sellaisia täältä foorumilta löydy!! .. paitsi minä, mutta huomioidaanko tässä asiassa oma mielipiteeni..??

• Vastaa

Jep, tuota kokeilisin jos vielä joku päättäisi kiusata. Onneksi kiusaaminen loppui minun tapauksessani kun menin lukioon.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Death Angel

Ei sellaisia täältä foorumilta löydy!! .. paitsi minä, mutta huomioidaanko tässä asiassa oma mielipiteeni..??

Noniin, siellä taas yks! Mä oon sen verran "vanha" useimpiin muihin foorumilaisiin verraten, et suhtaudun näihin asioihin vähän eri tavalla. 8 vuotta olin päivittäin pilkan ja fyysisenkin väkivallan kohteena, ja nyt kun niistä ajoista on kulunut vuosia, oon ehtiny moneen otteeseen pohtia näiden "pahantekijöiden" motiiveja ja omaa asemaani siinä rumbassa, ja ajan kuluessa kyllä ymmärtää, ettei se vika itsessä ollut, ja mielihyvää tuo ajatus siitä, ettei antanut sen vaikuttaa, kaiken sen keskellä kykeni säilyttämään oman identiteettinsä ja olla muuttumatta ympäristön painostuksesta huolimatta. Kyllä se arvet jättää ja useankin kerran haudoin kostoa, mutta kun se ei ratkaisisi mitään. Pysy omana itsenäsi, älä tunne pelkoa kiusaajia kohtaan, pikemminkin sääli heitä sen takia, miten onneton elämä heillä täytyykään olla kun purkavat pahaa oloaan muihin. Kun kuljet omaa tietä muiden puheista ja teoista välittämättä, olet voittaja omassa elämässäsi.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa

Kun kuljet omaa tietä muiden puheista ja teoista välittämättä, olet voittaja omassa elämässäsi.

En osaa kertoa mitä ajattelen, sillä "kaverini" ovat aiheuttaneet minulle todella huonon olon, alentaneet itsetuntoa ja saaneet minutkin uskomaan että olen todellakin nynny ja että en voi/uskalla tehdä mitään.. Olen monta kertaa yrittänyt kääntyä vastaan, mutta yksin siitä ei tule mitään.. Olen kuitenkin saanut sen verran rohkaisua että aion tehdä siitä lopun..

• Vastaa

Lainaus: Death Angel

"kaverini" ovat aiheuttaneet minulle todella huonon olon, alentaneet itsetuntoa ja saaneet minutkin uskomaan että olen todellakin nynny ja että en voi/uskalla tehdä mitään..

Mitä sana "kaveri" edes tekee tuossa lauseessa? Usko vaan itsees et pystyt mihin tahansa ja pistä ne nielemään sanansa näyttämällä et kykenet mihin vaan, eihän kukaan meistä suoriutuis mistään mikäli se olis toisten oletuksista ja sanomisista kiinni.

• Vastaa

voi kun voisin halata teitä jokaista huonon itsetunnon omaavaa ja vakuuttaa et kaikki järjestyy ja saada teidät uskomaan miten mahtavia tyyppejä te ootte ja... AARGGGHHH kun tuntee ittensä voimattomaks täs vaan koneen äärellä, todella turhauttavaa...

Tuli just täysin sama fiilis.

Kuolleet vetävät eläviä alaspäin ~ Kuolemaksi hänen untaan luulimme, ja uneksi kuolemaansa

• Vastaa
tuli vielä mieleen se että tuo koulukiusaaminen ei rajoittunut pelkästään kouluun. sain kesälomallakin kuulla sitä samaa sontaa ja kerran kun olin uimassa niin tuli yks näistä kiusaajista laiturille ja sylkäisi mua naamaan ja totesi että oon ruma ja ällöttävä. ja olipa jätkällä vielä viis kaveria seuranaan jotka kaikki vaan nauro ja sano että niinpä että tää jätkä on ihan oikeessa. vielä ihmettelevät miks mulla on huono itsetunto.

when angels deserve to die

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (mlrd, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!