Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: iPOP (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.07.2012 01:05
oma ainut kaveri joka on kyllä vain joskus mun kamu,niin kuntelee ihan massamusiikkia ja pukeutuu värikkäästi.
hahah! hupasaa kun mennään kauppaan toinen näkee pääkallotakin niin ja toinen kukkamekon!
Kirjoittanut: Bloody Monster (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.11.2012 00:15

Lainaus: iPOP

hahah! hupasaa kun mennään kauppaan toinen näkee pääkallotakin niin ja toinen kukkamekon!

Mulla on ihan sama juttu! Mun kaverit pukeutuu pinkkiin ja valkoiseen, mutta minä kokonaan mustaan.

Pahin asia, mitä mulle on koskaan sanottu on varmaan se, kun mun yksi tärkeä ystävä sanoi, ettei enää kestä mun sekopäisyyttä ja sitten sen jälkeen mun toinen kaveri sanoi mua mielisairaaksi. Sen jälkeen se kaveri vielä lähetti mulle jotain tekstareita missä se valitti, että miten mä suutuin siitä ja että mun olis pitäny sanoa sille, että mä suutuin jne.
  • Lähetetty: 18.11.2012 12:50

Lainaus: Bloody Monster

Pahin asia, mitä mulle on koskaan sanottu on varmaan se, kun mun yksi tärkeä ystävä sanoi, ettei enää kestä mun sekopäisyyttä ja sitten sen jälkeen mun toinen kaveri sanoi mua mielisairaaksi. Sen jälkeen se kaveri vielä lähetti mulle jotain tekstareita missä se valitti, että miten mä suutuin siitä ja että mun olis pitäny sanoa sille, että mä suutuin jne.

mun yks kaveri (no kaveri ja kaveri...) no kumminkin,sano aika pahahkosti pukeutumisestani.
mut mun "oikeet" kaverit kumminkin on onneksi hyväksyneet mut ja pitää siitä että oon persoonallinen.
vaikka kyllähän ne koulun pissikset aina mulle päätään aukoo ja paskaa levittää musta..........
mut oon onnelinen että oon löytänyt uusia ystäviä jotka hyväksyy mut.
Kirjoittanut: RosyGirly_ (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.01.2013 20:55
Äitini sanoi minulle kerran, että näytän siltä kuin pukeutuisin hautajaisiin, kun olin pukeutunut mustiin vaatteisiin. Ja minua on haukuttu myös japanilaiseksi katuhuoraksi ja huoraksi pelkästään, tämä on jättänyt minulle ison jäljen sisälleni ja se on painanut välillä mieltäni todella kovasti.
Olen myös miettinyt, että mikä minusta sitten oikein tekee sellaisen ja että olenko liian erilainen kuin muut. Mutta nyt kun minulla on muutama miespuoleinen hyvä ystävä, he ovat kannustaneet ja kehuneet minua paljon, niin olen saanut takaisin itseluottamusta ja uskallan taas olla oma itseni, vaikka se välillä tuottaakin ongelmia hieman koulussa. Pelkään välillä muiden mielipiteitä, mutta koitan kovasti olla mietimättä niitä ja kulkea omaa polkua eteenpäin ylpeänä siitä mitä olen.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.01.2013 02:49

Lainaus: RosyGirly_

Ja minua on haukuttu myös japanilaiseksi katuhuoraksi ja huoraksi pelkästään, tämä on jättänyt minulle ison jäljen sisälleni ja se on painanut välillä mieltäni todella kovasti.
Olen myös miettinyt, että mikä minusta sitten oikein tekee sellaisen ja että olenko liian erilainen kuin muut.

Nykyään kaikki pojat ovat homoja ja tytöt huoria, jos kuuntelee peruskouluikäisiä, joten älä välitä.: / Tuskin sinussa oli mitään sellaista, joka nimenomaan aiheuttaisi huorittelun, sellaista vaan joutuu kuulemaan naispuolisena. Enkä sano että se on oikein, yritän vain selittää, ettei vika ole sinussa.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.01.2013 15:03

Lainaus: Myria

Nykyään kaikki pojat ovat homoja ja tytöt huoria, jos kuuntelee peruskouluikäisiä,

you tell me. Olen kuulemma
(vitun) läski
(vitun) huora
(vitun) neekeri
  • Lähetetty: 13.01.2013 00:48

Lainaus: RosyGirly_

Äitini sanoi minulle kerran, että näytän siltä kuin pukeutuisin hautajaisiin, kun olin pukeutunut mustiin vaatteisiin.

hm.....joo kyllähän sitä tommosia kommentteja kuuloo aina vähän keltä sattuu.....

kuten kuulin tässä hupasan toteamuksen:
"nykyään et irokeeseillä ja saatananpalvonnalla voi järkyttää tai kapinoida yhteiskuntaa.
jos haluat olla kapinallinen niin paa kravatti ja puku äälle ja rupee kokoomusnuoreksi"

no,voihan asian kanta olla näinkin...................
Kirjoittanut: Capitaine Ina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.01.2013 16:49

Lainaus: iPOP

"nykyään et irokeeseillä ja saatananpalvonnalla voi järkyttää tai kapinoida yhteiskuntaa.
jos haluat olla kapinallinen niin paa kravatti ja puku äälle ja rupee kokoomusnuoreksi"

Enemmän kieltämättä järkyttäisi jos joku läheinen nuori ihminen tekisi tuon pukuhomman Mutta lienen hieman epäkelpo arvioimaan järkytysmittaria, pukeuduit millä lailla hyvänsä, uskoit mihin hyvänsä, olit vaikka laimein puoliliberaali hutunkeittäjä koskaan kyllä joku voi kuitenkin vetäistä sen vapaavalintaisen vihanneksen nenään -aina löytyy jotain kauhistuttavaa riippuen siitä kuka katsoo!

No, mutta nyt meni offiksi. En oikeastaan usko että pidemmän päälle olisin loukkaantunut mistään yhdestä lausahduksesta kovin pahasti. Enemmän se on että jatkaako sillä loukkaavalla linjalla vai katoaako elämästäni/pyytääkö anteeksi. Mutta pahin minkä voisin kuvitella kuulevani olisi 'pikkusielu'. Pääasiassa siksi, että se olisi painavin loukkaus mitä voisin itse koskaan kenestäkään käyttää. Ei huorittelut niinkään satu, se kertoo vaan sen asteen kuinka syvällä arvostelijan pää on omassa ahterissaan. Joskus haukkuivat peikoksi, nykyään olen friikki. Mutta peikot on kivoja.
Kirjoittanut: MetalHammer (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.01.2013 00:57
Minä kun aloin pukeutua tummiin vaatteisiin, nahkatakkii ja maihareihin niin kaverit eivät olleet moksiskaan vaikka ovat fruittareita. Ainut mitä sitten tuli niin opettajista alko huomata miten niillä nenät menit kurtulle aina kun kuljin heitä käytävällä vastaan....
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.01.2013 17:03
Se että tuomitaan ja hylätään koska sairastaa masennusta.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit