Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 25.04.2008 16:03
Tulipas mieleeni tällainen ketju. On ollut nyt hauskimpia juttuja, hassuja sanomisia lapsena ym, mut mulla kun on tää synkistelykausi taas vaihteeks meneillään, niin tuli tällainen aihe mieleen.
Omalla kohdalla on sanottu kaikkea pahaa laidasta laitaan ihan nuoresta asti, koulukiusattu kun olin ja sitten myöhemmin on ihmissuhteissa saanut kuulla h-sanaa ym. Mutta pahin juttu on syöpynyt ikuisesti mieleen:
Kerran yläasteaikoina roikkui hämähäkki olohuoneen katosta, ja huusin kurkku suorana faijaa hävittämään sen. Se ei suostunut, jokin metsästäjän logiikka, et vaan syötäväks kelpaavan tai kituvan elikon saa tappaa. Jatkoin silti kiljumista, jolloin faija sanoi sanasta sanaan tarkalleen näin: "Voi kun sekin spermamälli jonka seurauksena sä synnyit olis lentäny seinään!"
Se mulle on jääny loppu iäkseni mieleen, vieläpä kun muuten ei oo sen kummempaa riitelyä faijan kaa ollut.
Mutta millasia stooreja teillä muilla?
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.04.2008 16:12
Yläasteella, kun olin pyöreä ja kiusattu, pyysin kaveriani kysymään eräältä pojalta, mitä mieltä hän on minusta. Kohta hän tuli takaisin ja sanoi, että olen kuulemma "ruma läski pa*ska". Voisinpa olla uskomatta tuota, mutta tottahan se on, ja nyt taas kun olen samoissa mitoissa kuin yläasteella, on itsetunto uskomattoman alhaalla - niinhän se vain on, ei tästä rumasta ankanpoikasesta tule joutsenta.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2008 16:20
Vaikka kaikkea olen kuullut, niin pahimpia ovat varmaankin, ensimmäiseksi oman pikkusisareni huutama "toivon että sä kuolet!", yhden turhanpäiväisen riidan päätteeksi. Joo, tiedetään, että sisaret tappelevat enempivähempi keskenään, mutta se jäi mieleen. Ja sitten yläasteella kerran eräs ulkomaalaistaustainen poika tuli sanomaan minulle, ettei minulla ole vanhempia, näytänkin kuulemma siltä. Ne ovat varmaan pahimmat asiat, joista on kylläkin jo aikaa. Huorittelu ja tuollainen menee nyt ihan kivuitta ohitse. Sinänsä hassua, että tuokin kun minulle sanottiin vanhempien muka puutoksesta, se sai minut todella voimakkaan raivon valtaan. Vaikka en olekaan kovin hääppöisissä väleissä porukoitteni kanssa. Ehkä se on sellainen sisäänrakennettu juttu. :P
Kirjoittanut: Suicide Commando (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 25.04.2008 18:07
phin asia mitä must on sanottu on et oon kuulemma niin ruma ettei oma äitikään edes rakasta sua. se saattais olla pahin mitä must on sanottu. pahimmat on juuri ulkonäköön viittavia.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.04.2008 21:30
Yläasteella olin ihastunut yhteen poikaan ja me pussailimme jne. Sitten kerran kävin hänen kotonaan, sen jälkeen soittoihin ei vastattu. Kaverilta sain kuulla, että mut oli jätetty sen takia, että olin hänen veljensä mielestä ruma. Sinänsä ihan hupsu juttu, mut se on vain jäänyt mieleen. Ja sitten on nämä monet "Läski!" ja "Hyi, v***u!" huutelut. No, oikeassahan he ovat :]
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 25.04.2008 21:45
Hmh... mua loukkas ihan vasta ihan hirveästi, kun eräs poika sanoi suoraan, että olen hänestä tyhmä, koska en opiskele pitkää matikkaa. Mut jos aatellaan näin vakavasti niin eniten mua on loukannu se, että mieheni kerran sanoi minulle, että "No, jos mun pitäs valita panenko sua vai Pamela Anderssonia, niin kyllä mä sitä mielummin panisin." Sen jälkeen hän saikin lepytellä mua aika pitkään ennen kuin suostuin hänen edessään edes vaihtamaan paitaa. Kyllähän tuo tulee edelleen mieleen silloin tällöin, vaikka eipä siinä, en mä mikään kukkanen ole, et en ihmettele yhtään. Ja se oli aika loukkaavaa, ku mun isä sano mua hutsuksi joskus, kun olin 12-vuotias.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.04.2008 22:08
Pahin asia mitä mä oon kuullu mulle sanottavan, tämäkin ah niin ihanilta yläaste ajoilta kun pahin teiniangstikausi oli päällä ja oli ongelmia ystävien kanssa, niin paras ystävä sanoi ************** jotain tyyliin että en mä ainakaan haluaisi olla minkään s**tanan itsemurhan tehneen hullun psykopaattiakan ongelmallinen tytär.

Se jäi mieleen aika vahvasti ja tuntui kyllä aika pahalta parhaan ystävän suusta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 25.04.2008 22:08

Lainaus: raavittu

Ja se oli aika loukkaavaa, ku mun isä sano mua hutsuksi joskus, kun olin 12-vuotias.

Meillä ei ole mitenkään tavatonta nykyäänkään että äitini haukkuu minua h*oraksi. Eniten loukannut lausahdus sivusi juuri tuota aihetta:
Olin aika vasta alkanut seurustelemaan nykyisen ukkoni kanssa, ja vastarakastuneinahan meillä oli varsin aktiivinen seksielämä. Eipä jäänyt äidiltäkään huomaamatta, ja siitä tietty seurasi jumalaton huuto, alaikäinen kun olin.
riitahan alkoi, kuten meidän riidat yleensäkin, sitä että äiti tuli näennäisen rauhallisesti puhumaan. Riita päättyi siihen kun kävelin ulos huoneesta sen jälkeen kun äiti oli naama punaisena karjunut että: "Sen kun teet pikku-h*uora elämälläs sitte mitä tahot, sen kun vaikka jaat p*rs*ttäs kaikille kylän kolleille, kun kerran ite parhaiten tiiät! Mutta piäpä mielessäs että minä en mitää alaikäsen h*oran äpärälapsia ala hyysäämään tai itkua kuunteleen sitte ku jätkä pettää ja jättää!" Muistan tuon riidan sanatarkasti ulkoa, vaiika siitä onki kulunu jo kaksi vuotta. Äiti on sanonut mulle paljon ilkeitä asioita, mutta silti tuo tuntuu jotenki pahimmalta.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.04.2008 22:10
En ole varma mikä nyt on se pahin asia mitä minusta on sanottu..
Mutta pahalta on kyllä aina tuntunut, kun jotkut ihmiset entisessä koulussa nimittivät aina wanna be gootiksi ja muuta vastaavaa.
Äiti ja sukulaiset toitottavat koko ajan, että tämä on vain vaihe joka menee kyllä ohi iän myötä. Puhuvat kuin minulla olisi joku sairaus! Raivostuttavaa, sillä minusta taas tuntuu että olen viimein löytänyt minulle oikean tavan pukeutua ja on todella harmi jos muut eivät sitä pysty hyväksymään, sillä minä en rupea muuttamaan itseäni vain siksi että muut pysyisivät tyytyväisinä.

Ja sitten minulle on aina huudettu koulussa, että koska olen niin hirveän ruma ja läski ja vaikka mitä muuta, tulen aina olemaan yksin enkä koskaan saa miestä vierelle.

Kyllä nuo minusta on aika loukkaavia olleet..
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.04.2008 22:11
Jos sanon tekeväni jotain, alkavat kaverini hokea että olen niin nynny etten voisi tehdä sitä!! On inhottavaa että he sanovat minua nynnyksi ja väittävät etten uskalla tehdä mitään.. JA koska olen sosiaalinen he kutsuvat minua sinisilmäiseksi!! Siitä tulee kuitenkin oikeasti yllättävän pahamieli..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit