Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

• Vastaa
Viimeisin exä sanoi mulle kun dumppas mut että "Kun et osaa pitää huolta itsestäsikään niin miten osaisit pitää huolta meidän lapsistakaan?"
Oli ehkä sillä hetkellä totta, mulla meni heikosti eikä tässä lujaa mene nytkään mutta tuo satutti silti aika paljon. Siinä tilanteessa kun tunsi jo ihan muutenkin itsensä niin helevetin arvottomaksi.
Varsinkin kun niistä perkeleen lapsista ei edes ollut ollut mitään muuta puhetta kuin ehkä joskus paljon paljon myöhemmin ehkä ja niin pois päin.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Kerran minulle soitettiin pitkä puhelu, toisessa päässä olivat ne kolme tyttöä, jotka minua kiusasivat yläasteella. Oli palanut pinna yhteen heistä ja olin sanonut tätä hu*raksi, koska olin koulussa kuullut poikien puhuvan minusta tällä nimellä. Noh, nämä kolme ********** sitten soittivat, haukkuivat minut lyttyyn ja sanoivat, että "kun huomenna tuut kouluun niin me nolataan sinut koko luokan edessä", "ei kukaan menis sänkyyn sinun kanssa vaikka maksettaisiin", "oot ihan vitun läski ja saatanan ruma, ei susta mitään tule", "oot kaikenlisäks niin vitun lapsellinen että et ikinä tuu pärjäämään elämässä". Pahinta on, että tiedän noiden olevan totta, enkä osaa muuttua, koska olen niin vitun huono kaikessa.

Sun tarttis joskus pyytää jotain kaverias (jota ne ei tunne) niin esittään sun poikaystävääs kertaalleen niitten naaman eteen niin niillä olis hieman ihmeteltävää siinä sit

Live for riding. Ride for living

• Muokkasi: MissAnnThrope
  • Vastaa
Tämä on vanha juttu , mutta sentään jäänyt mieleen. Olen äitini kanssa ihan hyvissä väleissä mutta joskus teiniangstin aikoinani meille tuli paha riita ja se huusi mulle että "ei mikään ihme että susta tuli tollanen aivovaurio kun lapsivesi oli vihreää kun synnyit. Ois pitänyt silloin jo arvata". Se loukkasi silloin aika syvästi.

Sex ist ein Schlacht Liebe ist Krieg

• Vastaa

Lainaus: Bloody Susie

Että näin niitä "onnellisia" uusperheitä tulee...

törkeää... olet ihan yhtä suuri osa sitä perhettä kun on se narttukin ja jos multa kysytään niin vielä suurempi osa. ja tuo kotoa potkiminen 15 vuotiaana on lapsensuojelurikkomus.
koska
A. 16 vuotiaaks on valvontavelvollisuus
B. 18 vuotiaaks elatusvelvollisuus
miten ahdasmielinen nainen.

when angels deserve to die

• Vastaa
No onhan ton eksän suusta kuullut vaikka mitä, mutta tällä hetkellä ******** eniten: "Se entinen Mari oli vaan valhetta" No aijaa..

You and me, we have no faces.They don't see us anymore.

• Vastaa

Lainaus: Elegia

Ja sitten minulle on aina huudettu koulussa, että koska olen niin hirveän ruma ja läski ja vaikka mitä muuta, tulen aina olemaan yksin enkä koskaan saa miestä vierelle.

Tuohan on kunnianloukkaus, josta jossain päin maailmaa voi nostaa syytteenkin. Massaihmiset ovat sellaisia, että jos joku on vähänkin massasta poikkeava, se koetaan tosi outona tapauksena ja sitä ihmetellään ja yritetään "oikoa" riivaamiseen asti. Kukaan ei kuitenkaan ole niinsanotusti oikeassa muuten kuin vain omasta mielestään.

Muistan 15-vuotiaan tytön, joka rakastui heviin, ja hän osti ensimmäisen bändipaitansa. Joku laukoi mielipiteensä: "Toi ei sovi sulle", ja paita meni takaisin vaatekaappiin. Ei se pelkästään siinä ollut, kyllä sitä rumaksi ja läskiksi haukkumista oli tässäkin tapauksessa.

Kateus on usein kantava voima, kun joku uskaltaa olla oma itsensä.
  • Vastaa
Mitäs kaikkia on. ainaki on homoksi haukuttu ja se kai on ihan oma vika ku käytän kajaalia mut ei siitä enempää.
mahdollisesti pahin on se kun yks entinen frendi (joka on tätänykyä fruittarisaasta) sanoi mulle "oot v*tun säälittävä wnb gootti, muijaski on kuitenki mies ja ite jaat karvasta ********* jokaselle nysäkullille siel kampissas, pois mun kadulta v*tun homo!" ja näin edespäin. ensin vitutti ja teki mieli napata lähin teräsputki maasta ja lyödä jätkältä aivot pellolle mutta siitäki on toivuttu

Start bleeding, stop breathing. I take your life, I am defeating. Bind torture and kill!

• Vastaa
Itsekin olen saanut entisenä koulukiusattuna kuulla vaikka mitä, mutta ehkä kaikkein pahiten sattui se, kun eräs henkilö, jolle olin uskoutunut kaikissa asioissa ja jota oikeasti luulin ystäväkseni kertoi pitävänsä minua säälittävänä luuserina, joka on ansainnut kaikki kokemansa hakkaamiset, hyljeksemiset ja haukkumiset.
Samaan hengenvetoon tämä kyseinen ihminen kertoi naureskelleensa muiden kanssa niille asioille, joita olin hänelle luottamuksellisesti kertonut ja ihmetteli sitä, kuinka voin edes kuvitella, että kukaan voisi välittää minunkaltaisestani ihmisestä.

Ja minä tyhmä menin pitämään tuota ko. henkilöä ystävänä.

"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde

• Vastaa

Lainaus: Azrael

Samaan hengenvetoon tämä kyseinen ihminen kertoi naureskelleensa muiden kanssa niille asioille, joita olin hänelle luottamuksellisesti kertonut ja ihmetteli sitä, kuinka voin edes kuvitella, että kukaan voisi välittää minunkaltaisestani ihmisestä.

Auts, auts.. Tuollainen kyllä jättää ikävät jäljet itselle. Ja se tärkeä asia ainakin muihin ihmisiin menee eli luottamus. Yritä sitten jonkun kanssa sitä uudelleen luoda. Että voikin pistää vihaksi tuollaiset.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Varmaan yksi oli mummin ja ukin tekstari, jossa luki: "Älä ole äitisi äänitorvi".
Ja pahimmat on laukonu yks jätkä mulle mesessä.
Ei hän niitä oikeasti pahalla tarkoita, mutta söi vain ihan helvetisti aluksi itsetuntoa, kun kuuli olevansa pissis, vaikken ole, aika säälittävä, ruma jne.
Varsinkin kun yhdessä vaiheessa oli masennuskausi, minkä aikana tunsin itseni erityisen vastenmieliseksi ja hirveäksi ihmiseksi, eikä tämän kyseisen herran sanat paljoa lohduttaneet.
Olo oli vaan hirveämpi, kun esim. jos kuolisin, ei olisi paljon ihmisiä hautajaisissa.

No jaa, aluksi loukkaannuin paljon, mutta tajusin ettei hän tosissaan ole. Silti mielessä kytee ajatus, että heittääkö hän noita juttuja tosissaan, mutta sitten väittää niitä vain läpiksi...Mutta aika vähäpätöinen juttu

Would you take me away from me?

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow, mlrd). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!