Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Nordis (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.04.2011 09:16

Lainaus: Orthoxina

hyvä ettei useampaa kunnianloukkaussyytettä nostettu :/.

Mitä hyvää tuossa on? Hyvä se täältä on huudella, mutta olisi sietänyt nostaa kunnianloukkaussyyte jokaisesta tapauksesta. Olisivat pysyneet mummot ruodussa.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.04.2011 16:31
Se on sanonta. Se 'hyvä ettei'. Olisi todellakin ollut aihetta... Itselle ei tullut tuon kummempaa shittiä niskaan, mutta monella muulla kärsi maine ja pahasti. -.-' Aiheuttajana pääosin eräskin kyläpoliisi, ja olisi kyllä sietänyt ne syytteet niskaansa saada!

Jumalavita.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.04.2011 16:33
Koulukiusaamisesta kun sain kärsiä koko peruskouluajan ja vielä silloinkin, kun suoritin ensimmäistä ammattitutkintoani entisessä kotikaupungissani, niin paremminkin omalta kohdaltani voisi kysyä että mitä ei olisi tullut kuultua.

Aika laidasta laitaan olen saanut kuunnella pahoja sanoja itsestäni. Ulkonäkööni liittyvistä kommenteista en myöhemmin enää välittänyt, koska olin jo niin tottunut niihin.
Varmaan pahinta 'läppää' sain kuulla silloin, ku kyseiset ********* saivat tietää psyykkisistä sairauksistani.
"Tappaisit ittes kun ei teistä hulluista oo mitään hyötyä kellekään"- tyyliset kommentit eivät todellakaan helpottaneet omaa paranemisprosessiani.
Kirjoittanut: Sumumarja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.05.2011 17:51
Kun katselin ystäväni vaatekaappia ja kysyin, voinko kokeilla yhtä hupparia, että harkitsen netistä samanmallisen tilaamista ja katsoisin, miten se sopisi kehoni muotoihin, niin tämä huutaa: "Eijeijeji, älä, ettei se veny!!!!" Olo oli aika voittaja. Kanssa aina nämä vaatekaupat, koska olen iso ihminen painollisesti, myös ihan kiitettävästi tuota leveyttä. Osaan silmämääräisesti kyllä arvioida, meneekö jokin minun päälleni vai ei. Mutta _aina_ äiti on: mahtuuko tuo varmasti?! Tuonko kokoa isomman? Kaksi kokoa? Kolme? : (
Kirjoittanut: Abigor (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.09.2011 02:36
Olenkohan vastannut tähän, en kait... No sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee, mutta ehkä yllättäen, kaikesta paskasta jota sai kuulla ja kokea melkein koko peruskoulun ja osan ammattikouluakin ajan, väkevimmin on jäänyt mieleen joskus yläasteella kuultu heitto, että "sua ei kukaan jäisi kaipaamaan jos sä kuolisit." ja sen perään Studiojulmahuvimaisesti "Sä tuut olemaan aina nolla ja sä oot koko elämäs yksin."
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.09.2011 20:31
No yksi tekstari viime talvelta oli aika kova: "...haluan lopettaa tämän meidän suhteen. Panin x kanssa." Olihan tuossa muutakin, anteeksipyytelyä ja pahoittelua mutta mutta....
Kirjoittanut: Onnetontar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2011 14:46

Lainaus: Vaulderie

revetä nauruun kuin sanoja olisi ihan täysi pelle. Ihminen hämmentyy, kun sille nauraa.

Tämän teen aina itse kun mulle sanotaan jotain ihme kommenttia. On kyllä vetänyt ne kommenttien heittäjät hiljasiks ja jääny ihmettelemään sitten. Hupsis vähän offia.

Mutta eipä tuu mielene mitään kovin uusia loukkauksia. Toki joskus, olinkohan 4 luokalla, mulla oli akne (paha sellanen) niin kyllä loukkas pahasti ku englannin tuntia ootettiin, juttelin kaverille ja luokkalaiseni sanoi suoraan päin naamaa "Mitä sä selität, finninaama". Tuon sanoja ei siis ollut se kaveri jolle puhuin, vaan joku toinen poika. Loukkaannuin pahasti ja olinkin koko päivän ihan hiljaa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2011 21:21
Sanoin; ''Mä rakastan sua''
ja se loukkaavin: ''mäkin tykkään susta tosipaljon''
Kirjoittanut: Animemo (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.09.2011 09:44
Nyt onneks ajat on muuttunut mutta mulle sanottiin pienempänä paljon pahaa. Olin yksinäinen ja hiljainen eikä sopeutumisessa kouluun ainakaan auttanut se että mua viellä kiusattiin. Ne haukku mun vaatteita (pienempänä) ja sitä että asun maalla. Oikeestaan kaikkee mussa. Siitä jäi ikuiset ikävät muistot. Enkä puhu kiusaajalle/kiusaajille mitään nykyäänkään.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.09.2011 15:00
Yhesti olin nukkumasa ja sit kone alako pittää jotaki ihime äänii. Mää vihasena menin kattoo et mitä ihimettä se kone oikee tekkee. Sittä äiti tuli ja sano et ''Saatanan kakara! ***** taasko sää täälä valavot? Mee nukkummaan siitä.'' Jotenki tollee se sano en kummiskaa muista tarkallee. Äiti muutenki aina syyttää mua semmosesta mikä ei oo mun vika. Sit ko olin pieni ni äiti yhesti kävi mut herättää kahentoista aikaa. Sitte se pisti mut istuu olohuoneen nojatuolille ja vahtas mua vastapäätä sohovalta. Mää ihimettelin et miks mun siinä piti olla ja istuu. Sainpaha istuu tunnin ennenku pääsin takas nukkuu. Seki on ärsyttävvää ko äiti käskee vaikka tehä läksyt vaikka oon jo teheny aikapäivii sitte. Ja mennä saunaan vaikka oon menosa. Sit se on aina seuraavana päivänä niiko ei ois mittää tapahtunukkaa. Sitte seki inhotti ko pappapuoli sano mua pienenä rupsuksi ja siskoo hammasportiksi. Mää en ois kyllä halunnu et mua kutsuttii tolla nimellä. Ainaski ko siskolla oli palijo parempi nimi. Sitte kerra mun entine kaveriu sano et sen äiti ei kuulemma tykänny musta. Mää ihimettelin et miks se ei muka musta tykkää vaikka en ollu teheny mittää pahhaa.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit