Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Poreileva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.02.2011 14:52
kyllä se kai on joku.....kohta kai saan tietää olenko rajatapaus....ilmankos mua ei normaalit ihan tajuu mis mennään.....psykiatri pitäs laittaa mulle selvitys mun vaivoihin...jooooh.....ilmankos ei ole kavereita......
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2011 17:05

Lainaus: Shunn

Täs rupesin miettiin että onko tuo ihan diagnosoitava sairaus tai mikälie? Sillä itsellenikin tulee näitä inhottavia "kohtauksia" että olis niinkun unessa tai lähtis ruumista yms. , mut sit säpsähtää vähän ajan päästä. Mä vaan oon ajatellu koko ajan että se on ihan normaalia.....

Voi olla normaalia, mutta voi myös olla merkki sairaudesta. Itselläni tulee tuollaista ihan jo pitkän valvomisen jälkeen. Eli saattaa johtua ihan vaikkapa stressistä tai univajeesta. Kannattaa varmistaa että perusujutut kuten nukkuminen on reilassa. Jos häiritseviä tiloja yhä tulee riesaksi, on syytä mennä lääkäriin. Voi olla merkki abouttiarallaa miljuunasta eri sairaudesta aina epilepsiasta masennukseen. Tai sitten vain kohtalaisen harmiton muistutus keholta, että nyt kaivataan lisää lepoa ja ravintoa.

Panikoida ei tarvitse, mutta jos vaikuttaa siltä että syö ja nukkuu normaalisti ja olo on outo vaikka ei pitäisi olla, on ehdottomasti kannattavaa mennä lääkäriin. Tuon tyyliset kohtaukset voivat liittyä neurologisiin tai psyykkisiin ongelmiin, joista suurin osa on parannettavissa tai joihin on olemassa elämää helpottavia hoitokeinoja. Selvittämättä ei kannata jättää kuitenkaan, lääkäreitä on olemassa syystä.

/offtopic
  • Lähetetty: 07.02.2011 16:32
mulla just tarkkaillaan mitä tää mun olo oikein on.kun mulle liittyy paljon juttuja lapsuudesta joita en olekaan kertonut psykiatrille.....mulla oli outo sydänkipu---alanko vanheta......heh.-...mulla tulee aina paniikki miksi mulle näin.......
Kirjoittanut: fantasos (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.02.2011 00:39

Lainaus: Poreileva

sellainen sairaus et välillä epätodellista oloa jne

Itsellä vastaavaa aiheuttaa epilepsia. Linkki tässä, lyhyt lainaus tässä:

Lainaus: EdellinenLinkki

Oireet riippuvat täysin siitä missä kohtaa aivoja purkaushäiriö sijaitsee... ...voi olla muistihäiriö, ennen koetun tunne (déjà-vu, entiselämys), ymmärryksen häiriö, pelko, ahdistus, hyvän olon tunne, harhat tai puheen tuoton häiriö. Monimuotoinen paikallisalkuinen kohtaus on muutoin kuin yksinkertainen kohtaus, mutta tajunta hämärtyy kohtauksen jossain vaiheessa.
  • Lähetetty: 16.02.2011 12:31
mulla ei oo epilepsiaa..vaan ajattelen liikaa ja yli ja tunnen yli.....se johtuu jostain huh huhu
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.02.2011 14:24

Lainaus: Poreileva

mulla ei oo epilepsiaa..vaan ajattelen liikaa ja yli ja tunnen yli.....se johtuu jostain huh huhu

Yritäthän saada viesteihisi vähän enemmän sisältöä, kiitos. Tähän mennessä valtaosa postauksistasi on ollut yhden lauseen pituisia.
Kirjoittanut: Neminess (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.03.2011 09:01
Yksi pahimmista loukkauksista mitä olen kuullut on tullut ylä-asteen ihastukselta. Kaveri meni kysymään häneltä että "kumman ottasit, N:n vai Sallan?" Sanoi siihen; "No hyi v*ttu mitkä vaihtoehdot. Sotanorsu ja lissu, en kumpaakaan." Minä olin se sotanorsu. Toinen mikä on loukannut aika pahasti; ala-asteella eräs luokallani ollut pieni ja äärettömän laiha tyttö tökkäsi mahaani ja sanoi: -Oho tää on ihan pehmee, siis käsi uppoo tänne ihan kokonaan!-. Siinä kiva sitten 12-vuotiaana yrittää olla välittämättä. Yleensäkin nuo "läski"+"ruma"-huudot sattuneet eniten. Hiukan offtopic nyt, mutta noista on tullut kaikenlaisia syömishäiriöitä. Vastapainoksi noille huudahduksille on tullut myös positiivista asiaa: yksi jätkä joka haukku ja kiusasi ala-asteella huusi tuossa viime vuonna "hitto sulla on muija siisti tukka!".
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.03.2011 23:32
Muistojen arkistoista: "Milloin sinä alat ammuskella?" ...siis jokelan ammuskelun aikoihin heräsi huhu että minä suunnittelisin samanlaista Minulla ei ole edes asetta ja en koskaan ole lyönyt ketään.. Vihaan väkivaltaa. Joten tuo oli äärimäisen törkeä hyökkäys minua kohtaan.
Kirjoittanut: winterheart (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.03.2011 10:44
Mulle on tokaistu jos jonkinmoisia epämiellyttävyyksiä. Hyvänä esimerkkinä: "Söisit vähän enemmän niin saisit lihaa luittes ympärille". Tuo loukkaa mua aika paljon, koska mun on hankala saada painoa lisää vaikka kuinka söisin. 15-16-vuotiaana painoin vaivaiset 42 kg ja painoindeksi häilyi siinä 15 kieppeillä. Ihan niin kukkakeppi en nykyään ole, mutta laiha vieläkin.
"Vitun pirihuora", sitä mun "luokkakaverit" toitottivat ammattikoulussa, ilmeisesti vain mun isojen silmien takia. Hohhoijaa.

Mulla on myös niin fyysisiä kuin psyykkisiäkin vaivoja ja psyykkisten osalta olen kuullut jos jonkinmoista avautumista. "Mee hoitoon, vitun hullu", "kannattais sunkin varmaan tappaa ittes" jne. Fyysisten suhteen on tullut jopa vielä loukkaavampia kuten yksinkertaisesti "vitun vammainen".

Tässähän näitä.
Kirjoittanut: Orthoxina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2011 09:10

Lainaus: winterheart

"Vitun pirihuora"

Tuosta väännöstä se minäkin kuulin aikoinani minusta käytetyn... Olin hirveäksi huumeidenkäyttäjäksi väitetyn poikaystäväni crackhuora -.-'. Ja kuulin olleeni silloin parhaan ystäväni kanssa koulumme pihalla koulun jälkeen ja kun olimme lähteneet siitä, oli kuulemma siltä sijalta löytynyt huumeisiin kuuluvaa välineistöä. Yeah, kyllä!
Varsinkin kun molemmat olemme huumeidenvastaisia henkilöitä, minä myös absolutisti, eli... Oli se mukavaa, kun pienen kylän vanhat juorukellot ja kyläpoliisit mustamaalasivat nuorisoa niin suurella sudilla, ettei mitään pidikkeitä näyttänyt olevan. Useampi nuori joutui silloin käymään huumetesteissä putsatakseen maineensa, hyvä ettei useampaa kunnianloukkaussyytettä nostettu :/.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit