Gootti.net

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2010 09:32

Lainaus: Piiskansiima

Välillä tulee miettineeksi, että minkäköhän painoiset ihmiset sitten ovat niitä joita ei koskaan nälvitä ja jotka ovat kiloihinsa tyytyväisiä... Onko sellaisia?

Mulla on semmoinen kutina, ettei se ole lainkaan painosta kiinni. Minulla on ainakin monen kokoisia ystäviä ja joka koossa löytyy sekä kokoonsa ja painoonsa tyytyväisiä että tyytymättömiä. Kyse on kai sitten vaan siitä, miten omassa päässään näkee tai haluaisi nähdä itsensä. Olisipa itse tyytyväinen!
Kirjoittanut: SuZiC (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.11.2010 10:49

Lainaus: Piiskansiima

Se on sitä itsetunnon kohotusta... Laihoilla vastaavaa käytöstä näkee kun päivitellään omia olemattomia läskejä ja närpitään suureen ääneen salaattiannosta "etten mä vaan LIHO.

Joo, itsekin tunnen todella hoikkia ihmisiä (naisia), jotka ilmeisesti tarvitsevat jatkuvaa vahvistusta hoikkuudelleen käyttäytymällä juuri kuvailemallasi tavalla. Lähinnä tunnen myötähäpeää tuollaista käytöstä kohtaan, enkä juurikaan noteeraa, jos joku tällainen minulle avautuu. Saatan ehdottaa urheiluharrastuksen aloittamista, jos löysä vartalo harmittaa

Tuskin länsimaista kovinkaan paljoa löytyy varsinkaan naisia, jotka olisivat tyytyväisiä itseensä, niin kyllästettyjä me olemme median luomalla naisihanteella. Itse tosin olen huomannut, että ainakin omassa tuttavapiirissä ne, jotka ovat ahkerimpia urheilijoita tuntuvat olevan kaikkein tyytyväisimpiä. Hmm.. pitäisiköhän tässä itsekin koittaa ryhdistäytyä oikein kunnolla tuon urheilun suhteen...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.11.2010 11:04
On hienoa että täällä syntyy keskustelua, mutta suosittelisin että tästä aiheesta jatkettaisiin vaikkapa jossain lukuisista laihdutus-/lihotus-/itsetunto-/media-/onko pituudella tai leveydellä väliä-ketjuistamme!
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.11.2010 03:44
En muista että kukaan olisi mitenkään kummoisesti minua loukannut, varmaankin niin on täytynyt käynyt mutta se on ollut niin merkityksetöntä että on päässyt unohtumaan.
Voisikohan joku loukata minua? edes vähäsen? olisi jotain muistettavaa.
Kirjoittanut: Sennay (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.01.2011 22:25
Enpäs osannut etsiä tätä ketjua, joten tein tuon uuden, mutta onneksi Piiskansiima huomasit tyhmyyteni/sokeuteni ja suljit sen. Kiitos

En tiedä, kuinka moni ehti lukea aikaisemman postaukseni, mutta se sopii tosiaan paremmin tähän aihepiiriin, joten postaan sen uudelleen, herättääkseni edes joitain ajatuksia "hyvistä ystävistä"

Kaverini tuli käymään tiistaina, katsoi minua hetken (oli rengas-kaulapanta, verkkohansikas toisessa ja valko-musta-raidallinen käsine toisessa kädessä, niittikoru ranteessa ja tummaa meikkiä, sekä täysin mustat vaatteet päällä) ja totesi, että mikäs "v*tun wannabe-gootti sinä muka luulet olevas" ja kysyi sitten vielä perään kihlatultani, että "mitä v**tua sä oot tuolle tehny?" ja katsoi minua hyvin halveksuvalla ilmeellä.

Ei tuntunut kivalta, vaikka kyseisen ystäväni kanssa on tunnettu monta vuotta ja tiedän, että hän on hieman ajattelematon välillä sanomisissaan.

Mode muokkasi viestit yhteen. Ei myöskään tuplapostauksia, kiitos.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.01.2011 21:34

Lainaus: Sennay

totesi, että mikäs "v*tun wannabe-gootti sinä muka luulet olevas" ja kysyi sitten vielä perään kihlatultani, että "mitä v**tua sä oot tuolle tehny?" ja katsoi minua hyvin halveksuvalla ilmeellä.

Ei tuntunut kivalta, vaikka kyseisen ystäväni kanssa on tunnettu monta vuotta ja tiedän, että hän on hieman ajattelematon välillä sanomisissaan.

Suosittelen kerran, jonkun kunnon sammakon jälkeen suuttumaan kunnolla ja tulisesti, niin, että kaverisi ymmärtää päästelemiensä sanojen merkityksen. Ei tuollaista jaksa loputtomiin.
Kirjoittanut: Poreileva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 03.02.2011 20:54
Moikka....ajattelin kans laittaa kun ottaa niin ...minulle on kamut tähän mennessä
olleet tosi ilkeitä kun minulla on sairaus.viimeksi minua on haukuttu luolamiehen näköiseksi,ja se kaverin mieskaveri joka on muslimi niin haukkui minua että minkä näköinen mä olen ja ja sit lopuksi se kaveri keksi mun sairauden syyksi että kadotin rahat baarissa,hän varasti ne ja sanoi mun olevan huono muistinen et m ulla ei tul e olemaan kavereita koskaan.olisi pitänyt äänittää nauhalla kaikki.että olen aika yksinäinen.......jos kamuja löytys kirjoitin tänne jos täältä löytys kun olen kummajainen.......
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.02.2011 11:45
Moikka, Poreileva.

Todella ikävää, että sairauden vuoksi pilkataan. Saako kysyä, mikä sairaus on kyseessä? Aikamoisia "kamuja" sulla... : (
Kirjoittanut: Poreileva (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.02.2011 13:08
joo..mulla on syntymästä asti sellainen sairaus et välillä epätodellista oloa jne....se on vaihtelua.viive kehityksessä niin kiusasivat...ja nyt niitä ei näy missään.....
Kirjoittanut: Shunn (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2011 10:17

Lainaus: Poreileva

et välillä epätodellista oloa

Täs rupesin miettiin että onko tuo ihan diagnosoitava sairaus tai mikälie? Sillä itsellenikin tulee näitä inhottavia "kohtauksia" että olis niinkun unessa tai lähtis ruumista yms. , mut sit säpsähtää vähän ajan päästä. Mä vaan oon ajatellu koko ajan että se on ihan normaalia.....

Mut tosiaan, ei mikään tuollainen ole ollenkaan syy kiusata. Enpä tiedä voiko tuollaisia kutsua kavereiksi ollenkaan. Tosin kukaan ei ole aina mukava, tulee sellasia päivä kun parasta kaveriaankin haluis lyödä turpaan (...okei ehkä se olen vain minä). Mutta tuo rahan varastaminen kyllä jo menee minun mielestä iha liian pitkälle
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit