Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Loukkaavin asia mitä sinusta/sinulle on sanottu?

Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.07.2008 18:35
Taidan olla pumpulissa kasvanut yksilö, mutta enpä sille mitään voi... Kuitenkin tälläinen on jäänyt pahasti mieleen:
Ala-asteen viidennellä luokalla meidän opettajamme jäi sairaslomalle ja rehtori tuli emidän opettajaksi siksi aikaa. Rehtori keksi, että lähetämme äänikirjeen omalle opelle sairaalaan. Ihan kiva homma. Juteltiin sitten nauhalle kivoja ja lähetettiin kukin terveisiä. Sitten lopuksi piti laulaa yhteislaulu. Rehtori tiputti minut ja toisen tytön pois lauluosuudesta, koska "piti saada kaunista laulua". Se sattui.
Sen jälkeen en ole laulanut, muuta kuin pakolliset laulukokeet musiikintunnilla ja niistä tuli sentäs numeroksi 8 joka kerta. Olen ikuisesti katkera meidän rehtorille, joka pilasi mun iloni äänikirjeestä ja laulamisesta. Yhä edelleeen, jos pitää laulaa, niin liikuttelen vaan suutani mukana. Poikaystävä on kyllä vihjaissut, että voisin laulaa ihan oikeastikin (mokoma on kuullut, kun lauleskelen yksinäni), mutta kun en kehtaa.
Kirjoittanut: nexubus (Nimetön)
  • • Muokkasi: nexubus
  • Lähetetty: 11.07.2008 13:15
Tosi vaikea päättää. Se oli ainakin loukkaavaa kun äiti sano että mä näytän ihan vammaiselta kun tuolla kadulla lihavana selkä kumarasssa jurnotan. Sekin oli loukkaavaa kun mua aina haukuttiin läskipaskaks ja ties mikskä ja kehotettiin että tappasin itteni. Fyysisesti loukkaavinta oli ehkä joku kymmenen tyyppiä mun kimpussa, osa istuu päällä, suurin osa potkii mua, yks hakkaa päätäni asfalttiin ja tytöt hihittelee vieressä. Se on varmaan hauska näky kun tällaista muita huonompaa yksilöä piestään kunnolla. Sitten vielä nostivat ilmaan ja tiputtivat kuralammikkoon.

Kyllähän mua loukataaan melkein joka päivä, eikö se ole melkein velvoite paremmille ihmisille, olenhan minä niin vastenmielinen ja vääränlainen olento.
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 12.07.2008 22:15
Entinen tyttöystävä tuohon otsaani arven jättäneeseen tapaukseen viitaten: "olisi ollut parempi jos olisit kuollut silloin - olisi jäänyt vaan paremmat muistot". Tuolloin siis vielä seurusteltiin.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 13.07.2008 18:13
Minua kiusattiin ala-asteella,koska olin uusi koulussa ja olin kuulemma erilaisen näköinen. Minulla on ollut niin monta vuotta niin h*lvetin *********** "ystäviä" että tekisi mieli hakata kaikki tohjoksi. Mutta eihän se väkivalta mitään auta..
Minulla oli vielä uusioperhekkin,vanhemmat erosi kun oli 7 vuotta ja mutsin luoksi muutti asumaan mies jota kutsun nyt vaikka Idiootiksi. Muistan ensimmäisen kerran kun tapasin tämän Idiootin, pelkäsin niin paljon että jouduin lähtemään kotoani pois siksi aikaa että hän oli lähtenyt. Ei se tehny mulle mitään,mutta siitä huoku jotenkin niin.. en tiedä miten kuvailla mutta pelkäsin enemmän kuin koskaan.
No, mutsi ja tämä Idiootti alkoivat tapailla useammin,ja tuli aika milloin Idiootti muutti meille.. Elämä meni v'tuiksi sen jälkeen. Joka päivä henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä,aivan sama mitä tein. Pahin asia mitä minulle on kotona sanottu on : "Sinä s*atanan luupää, sulla ei ole mitään syömishäiriötä, oot hullu ja huomisaamuna sut viedään mielisairaalaan! Näätpä mihin oikein kuulut!!" Ja sinnehän ne mut vei.. Eivätpä siellä suostuneet kirjoittamaan mua sisälle,mut silti mutsi ja Idiootti jaksa sanoa samat asiat aina uudelleen.. Sanoin joskus että haluan muuttaa pois niin katkasivat mun puhelinkortin,visan ja hävittivät mun vaatteet ja muut tavarat.. Mursipa mutsi mun kädenkin.
Ja tätähän juttua riittää..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2008 18:18
Olisikos aika pirauttaa lastensuojeluun...? Poliisille?
Kirjoittanut: Mörkökeiju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.07.2008 20:07
Aika kamalia juttuja ihmisille voi sattuakki...
Ite oon ollu kans koulukiusattu jo eskarista asti, erilainen ja outo. Pieneltä paikkakunnalta ku on niin aika vaikee muutenki saada kavereita, onhan se mukavaa ku jokainen koulussa omaa pikkusiskoa myöten haukkuu noidaks ja h**raks.

Kaikkein loukkaavimpia juttuja vissii ollu ku isä heitti ulos kotoa 13 vuotiaana, onneks äidin luo saatto muuttaa. Mut on se aina mukava kuunnella omaa isää huutamas et "takasin ei oo tulemista"
Toinen juttu oli viime vuoden syksynä ku pienen yläasteen muut oppilaat päätti viikoks ettei mua ole...ainut kaveriki sattu oleen ulkomailla. Onneks yks opettaja muisti sanomalla et: "likka sul on niin rautanen itsetunto ettet sä noista välitä"
Niinhän se vähä on, ku tarpeeks kauan saa selkäänsä niin kasvattaa itelleen selkärangan.
Onneks nyt sentää pääse vähä isommalle paikkakunnalle lukioon Eipä tuu tätä paikkaa ikävä!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.07.2008 20:20
Isompi paikkakunta on ainakin mun kohalla ollu pelastava tekijä. Alkuun ne pikkupaikan "kaverit" sano isolla paikkakunnalla niitä kiusaajia vaan olevan enemmän, mutta onneks siellä niitä erillaisiakin on useempi. Olin kyllä silti ihan kakat housussa ekana päivänä koulussa, kun pelkäs, että koska se sama vanha alkaa. Oikeestaan se alkokin jossain vaiheessa, mutta ei niin isossa mittakaavassa, ja niitä kavereitakin löyty. Voimia vaan kaikille, jokka pyristelee koulukiusaamisen kanssa elämässään! *rutistaa kaikkia* kyllä se loppuu viimeistään sillon, kun loppuu koulutkin!
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.07.2008 21:35

Lainaus: Piiskansiima

Olisikos aika pirauttaa lastensuojeluun...? Poliisille?

Eipä siitäkään mitään apua ollut..
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2008 22:46
SinofSatan arvaa tahtoisinko ampua tuota sun idioottia päähän notta aivot leviää seinälle, vaikka en tunne sua, enkä tota paskiaista ni silti pistää vihaksi.
Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.07.2008 21:58
SinofSatan
Minäkin tahtosin myös ampua tota Idioottia päähän, ei jumankeuta mitä hommaa, tyyppihän on täysi sekopää. Ja tollanen on oikeasti todella, todella julmaa, tuntuu niin pahalta sun puolesta ja se kaikki mitä oot joutunut kestämään. En tiedä mikä tilanne sulla nykyään on mutta yritä jaksaa, ei elämä kai aina ole niin kamalaa.

En muista koskaan oman äiti huutaneen mulle, ikään mitään pahaa mulle koskaan tehny, ei koskaan sinä aikana kun hän viel oli mun elämässä, se oli aina se kaikista tärkein ihminen johon turvautua kun muu maailma tuntui kamalalta. Koko mun lapsuusajan isä oli sellanen pelottava, siinä ihmisessä oli ja on edelleen jotain pelottavaa, se sen temperamentti ja se kuinka se huusi ja huusi, rankaisi lähes kaikesta silloin kun olin kersa, ja ihan kuin se syyttäisi mua äidin kuolemasta. Miksi hemmetissä isien pitää olla sellaisia helvetin kamalia auktoriteettipaskoja, en ymmärrä. Hyvinpä sekin auktoriteetti ja kunnioitus koko jätkää kohtaan katosi kun ryyppääminen alko ja se ulosanti sen suusta siinä tilassa oli jotain mitä ei vaan unoha, se oikeasti sattuu. ************ to oli niin kauan ku sossut ilmesty kuvioihin. Ja voi vaan arvata et mitä sitten kun sossut pölähtää paikalle. Kirottua. Ja tästäpä ne niinkutsutut ystävätkin saivat aikoinaan hyvän syyn aloittaa veetuilemisen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit