Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: koppoti koppoti goth!

• Vastaa
^Jep, samalta tuntui kun lopetin siellä. Niin se aika rientää kun on hauskaa.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa
Nyt tuntuu että viedään elämä pois, tänään tuli hoitohevosen valmentajalta viesti että pikkutamma lähtee tampereelle uuteen kotiin vuoden sopimuksella. Ja tuota hevosta kun oon hoitanut sen 5, melkein 6 vuotta niin tuntuu kyllä niin pahalta luopua siitä. Sydänhän tässä särkyy, kuin oma lapsi vietäis pois.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Siun ois vissiin heti alusta alkaen pitänyt tehdä selväksi että kumpi ohjaa ja ketä, jos alkuverkan aikana itse löysäilee ja antaa kopun tehdä oman pään mukaan niin se ei takuulla tottele koko lopputuntiin - edes vaikka käyttää "kovempia" otteita. Tämä on koettu monesti ja kantapään kautta opittu.

Alkuverkalla totteli hyvin eikä kyyläilly, heti kun vähän ohjia otti niin samantien alko ihme pälyily.. Mut hyvin toimi sitte seuraavalla tunnilla, ei tarvinnu edes raipalla napauttaa

If only I had a heart it would break - Oh sure

• Vastaa
Kuuluin myös itse hevosteleviin "gootti-ihmisiin". Ratsastanut nyt olen yli 6 vuotta, hoitanut kisahevosia ja tehnyt tallia noin 3 vuotta. Tunneilla on tullut käytyä kerran viikossa, joskus on ollut taukoa. Ratsastettavia on saattanut olla jopa 5kpl päivässä, joskus ei ollenkaan kuten tällähetkellä.

Oma ratsastusura tuntuu kusevan aina hevosen puutteeseen. Kaverin vanhalla kenttä/este hevosella tuli kisattua paljon kunnes heppa kuoli, kaverin yksi hevonen lähti eläkkeelle ettei sekään ole enään ratsastettavani, muut hevoset ovat aina muuttaneet tallilta pois... Joten kisattua on tullut vain seuratasolla 80-90cm asti sekä koulua HeB:tä. Hyvin kisat ovat aina menneet ja hinku olisi kova edistyä sekä päästä enemmän kisaamaan, mutta ei ole hevosta. Vanhempien piti ostaa hevonen, mutta ovat niin pihejä etteivät voi. Ylläpitohevosta etin yli vuoden mutta ei löytynyt.... Nooh, ehkäpä joskus 10 vuoden päästä itselläni on rahaa, että pystyn oman hepan ostamaan ja alkamaa kisaamaan aktiivisesti
  • Vastaa
Häpihäpihäpi Toinen mun hoitohevosista pääsi Oulu Expressin finaaliin *jeiiii*

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Itselläni on oma polle ja haaveena ois saada se omakotitalo ja sinne muutama polle lisää.
Goottius ei näy tallityylissä muuten ku että lävistykset on päällä. Ratsastuskappeissa ei oo mitenkään gootti olo
Ei syö vaatebudjettia, mutta muuten kallis harrastus on ku omanikin on vuokratallilla. Onneksi kaapissa on vaatetta ihan liiaksi asti
  • Vastaa
Olen hoitanut hevosia kohta yhdeksän vuotta ja ratsastanu niistä kolme ensimmäistä.. Ihanaa puuhaa sanoisin ja kun on saanut hevosen luottamuksen se tuntuu niin hyvältä, varsinkin ku tulee talliin ja kuuluu tuo ihana hörähdys tutusta karsinasta..

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa
Pakko iloita täällä, kun sain viimeinkin aikaiseksi mennä ratsastamaan! Piti oikein käydä yksityis tunnilla, kun ei heti kehdannut ryhmään lähteä.. Edellisestä kerrasta onkin aikaa sellaiset 8- vuotta? Nuorempana ja teininä tuli aina niin pyörittyä talleilla hoitamassa. Ja eräällä ravivalmentajallakin tuli oltua töissä. Ja sitten kun alkoi opiskelemaan niin kaikki vaan jotenkin jäi. Mutta uusi tunti taas varattuna, joten kyllä se tästä lähtee taas

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Oma ratsastusura tuntuu kusevan aina hevosen puutteeseen.

Jos nyt tuota kisaamista mietit, niin aika moni ratsastuskoulu vuokraa heppojaan kisakäyttöön ja kun itsekin ilmeisesti vielä tunneilla käyt (?) niin jos kisaaminen tuntuu tärkeältä,mikset kysyisi talliltasi onko tämä mahdollista? Ja olisihan se varmaan jopa haasteellisempaa mennä kisatilanteessa vähän 'raakileella' hepalla kisakonkarin sijaan,meillä ainakin monelle tuntarille jo tuomarinpöydän näkeminen on ollu järkytys. ;D Tietenkihän tuossa on omat huonot puolensa,kun ei pääse hirveästi harjoittelemaan yms,mutta voisit kai tuota kokeilla,ainakin siksi aikaa,että saat sen oman/ylläpitohevosen?
  • Vastaa
mystinjection

Tunnen tallinomistajan (samalla tallilla olen siis töissä ja käyn rats. tunnilla kahdestaan kaverini kanssa) ja tiedä ettei ole mahdollisuutta päästä kisoihin. Tuntihevosia on niin vähän ja niiden elämä on muutenkin niin rankkaa, ettei kisahevosta irtoa. Myöskin kuljetus tulee ongelmaksi, sillä itselläni ei ole korttia, että voisin ajaa :/
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!