Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: koppoti koppoti goth!

• Vastaa
Pakko tulla hehkuttamaan kisojen ihanuutta. Ei haittaa, ettei niihin pääse osallistumaan itse, kunhan pääsee tunnelmaan mukaan. Meillä oli tänään kansalliset koulukisat, jossa ihmiset vaikuttivat yllättävän iloisilta (kentän pohja -marinasta huolimatta), aurinko paistoi pätkittäin ja ratoja oli hupaisaa "arvostella" hyvässä seurassa.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Minusta taasen on mukavaa talutella pikkuista ponia kauniin metsän keskellä hiljaisuudessa kun kuuluu lähinnä vain ponin kavioiden rouske soratiellä. Aaaah... sielu ja mieli lepää. Vain minä ja poni ja kaunis luonto. Aikomus olisi parin viikon päästä kokeilla suostuuko poni kantamaan minua selässään - ilman satulaa tahtoisin mennä. Hieman jännittää miten tulee käymään kun poni on kuulemma taipuvainen pukitteluun enkä minä ole koskaan mennyt pukkipollella. Muutenkin selässä olemisen on tarkoitus olla minulle "terapiaa" eräänlaista, eli en tahdo ratsastaa "oikeasti" koska se vaatii voimaa ja kuntoa mitä minulla ei tällä hetkellä ole. Vain rauhallista kävelyä pikkuteillä. Kun tuntuu etten jaksa enenpää kävellä, voisin heilauttaa itseni ponin selkään. Poni se tarttee enemmän liikuntaa mitä minä.

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
Huh, että oli tänään rankka tunti. EI siinä, vaikka itse oli hiestä märkänä niin oli kyllä pollekin! Mutta kyllä ne paikatkin kertoo jo tänään että töitä on tullut tehtyä. Kauhulla huomis aamun nousua odottaen. Mutta on se vaan niin ihanaa

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Tuntuu vähän porvarilta, mutta päätin ottaa ja panostaa ja ostin tuon Outlinen airoWearin turvaliivin vaikka se olikin kallis... Testasin noita vaikka kuinka monta päälleni, eikä mikään mennyt mukavuudessaan lähellekään tuota. Sitäpaitti miten niiden palaliivien kanssa selviää kun säätöremmitkin sivussa vaikutti niin hankalilta, että kesken tuntia ei oo mitään asiaa sitä säätää...

Mutta mulla on se oma hevonen oikeesti hankinnassa, ja sitämyöden jokuset kenttäkisatkin ovat tulossapäin... vielä kun isäntäkin saisi vakituisen työpaikan jostakin, niin tietäisi mihin päin tästä muutetaan.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Palaliivin kanssa selviää huomattavasti mukavammin kuin tavan panssarikuoren!! Itse en vaihtaisi Racesafeani pois enää mistään hinnasta, palaliiviä kun ei tarvitse mukautella kaapin mallista vartalon malliseksi ja säädötkin voi hoitaa ennen tuntia.

• Vastaa
En ole tainnutkaan tähän ketjuun vielä mitään kirjoitella... Harrastan ratsastusta säännöllisen epäsäännöllisesti lähinnä rahatilanteen mukaan. Minulla ei ole turvaliivejä, hyvin olen pärjännyt ilman niitä, mutta turvakypärä tietenkin löytyy. Ilman kypärää en ole ikinä harkinnutkaan ratsastavani.

Käyn tuolla pienellä lähitallilla ((no, 15 kilsan päässä)) ratsastamassa, siellä on enimmäkseen suokkeja ja suomenpienhevosia, mutta ihmiset ja varsinkin ope ovat mukavia. En yleensä suokeista hirveästi tykkää, minusta ne ovat vähän liian perushevosia, kun minä haluaisin ratsastaa jollakin erikoisuudella, mutta kyllä tuon tallin hevoset ovat silti ihania, oli rotu mikä tahansa. Varsinkin yksi ex-ravuri ((!!!)) on aivan mahtava polle. Hämmästyin suunnattomasti, kun kuulin kyseisen heppaherran olevan entinen ravuri, koska se ei vaikuta siltä, ei yhtään.

Jos oman hevosen joskus hankkisin, ei sen tarvitsisi olla mikään huippukoulutettu tapaus, koska en kuitenkaan menisi sillä mitään koulukiemuroita, lähinnä maastoilisin ja hyppisin ehkä joskus esteitä. En oikein kouluratsastuksesta välitä. Vaikka oikeastaan haluaisin friisiläisen, koska ne ovat niin mahtavan näköisiä. Sellainen pitäisi kyllä melkein tuoda Hollannista, kun ei friisiläisiä oikein Suomesta löydy...

Devils never cry

• Vastaa
Hui mie en pystyis kuvitella käyttäväni turvaliiviä, pelkkä ajatuskin ahistaa. Tuli mieleen sellanen ihana seikka että katotaanko ratsastuskouluilla vinoon jos pölähtää tunnille ravikypärä päässä, siis onko pakko pakko olla ratsastuskypärä. Miun mielestä ravikypärä on paljon turvallisempi ja jämäkämpi kuin ratsastuskypärä. Tää on vaan miun mielipide, en tiiä mitä työ muut sitte ajattelette.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Ajatus turvaliivistä ei ahdista, kun on tippunut estetunneilla sen verran monesti että liivistä on ollut enemmän hyötyä kuin haittaa. Kouluratsastusta harrastan silti edelleen ilman liiviä koska koulutunnilla olen tullut alas viimeksi vuonna...2004 varmaan...ja sitä ennenkin vain alkeiskurssilla.

Luulen, että joku katsoo aivan varmasti vinoon ravikypärän käyttäjää ratsastustunnilla, mutta väliäkö hällä. En kyllä yhdy väitteeseen että ravikypärä olisi jotenkin parempi, kyllähän ratsastuskypäränkin kuitenkin pitää suorittaa tehtävänsä turvavälineenä eli melkoiset standardit niidenkin pitää täyttää ennen kaupanhyllylle päätymistä. Mutta makunsa kullakin, ja jos sinulla on jo aivan kelpo kypärä niin mitäpä niitä uusia hankkimaan vain muodon vuoksi.

• Vastaa
Se on tämä ikuinen ravikansa-ratsukansa sota. Makunsa kullakin.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Se on tämä ikuinen ravikansa-ratsukansa sota.

Ainii, nyt mun pitää varmaa dissaa sua ku sä oot ihan varmaa taputtanu turvalle jotai älveetä. Siis niinq hyi. Ja sillee.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!