En ole tainnutkaan tähän ketjuun vielä mitään kirjoitella... Harrastan ratsastusta säännöllisen epäsäännöllisesti lähinnä rahatilanteen mukaan. Minulla ei ole turvaliivejä, hyvin olen pärjännyt ilman niitä, mutta turvakypärä tietenkin löytyy. Ilman kypärää en ole ikinä harkinnutkaan ratsastavani.
Käyn tuolla pienellä lähitallilla ((no, 15 kilsan päässä)) ratsastamassa, siellä on enimmäkseen suokkeja ja suomenpienhevosia, mutta ihmiset ja varsinkin ope ovat mukavia. En yleensä suokeista hirveästi tykkää, minusta ne ovat vähän liian perushevosia, kun minä haluaisin ratsastaa jollakin erikoisuudella, mutta kyllä tuon tallin hevoset ovat silti ihania, oli rotu mikä tahansa.

Varsinkin yksi ex-ravuri ((!!!)) on aivan mahtava polle. Hämmästyin suunnattomasti, kun kuulin kyseisen heppaherran olevan entinen ravuri, koska se ei vaikuta siltä, ei yhtään.
Jos oman hevosen joskus hankkisin, ei sen tarvitsisi olla mikään huippukoulutettu tapaus, koska en kuitenkaan menisi sillä mitään koulukiemuroita, lähinnä maastoilisin ja hyppisin ehkä joskus esteitä. En oikein kouluratsastuksesta välitä.

Vaikka oikeastaan haluaisin friisiläisen, koska ne ovat niin mahtavan näköisiä. Sellainen pitäisi kyllä melkein tuoda Hollannista, kun ei friisiläisiä oikein Suomesta löydy...