Pakko vielä turvaliivi-asiaan kommentoida, että tuo Airo wear oli huomattavasti mukavampi kuin racesafe, olen sellaisessa useaan otteeseen ratsastanut. (Tähän voin vielä heittää bonukseksi parin kansainvälisen kenttäratsastajan positiiviset kommentit, tunnin jälkeen sovittajia löytyi.

) Palaliivikin voi olla saaplarin kova, riippuen ihan siitä mitä materiaalia ne palaset ovat. Samaan syssyyn ei-palaliivi voi olla erittäin pehmeä ja mukava jos materiaali on hyvä. Ja se siitä...
Olen päässyt viimeaikoina äärimmäisen hyvin sinuiksi tallimme yhden jäykänjähmeän suokin kanssa, eritoten koulutunneilla. Henk. koht. oon aina saanut suurempaa tyydytystä siitä että saa jonkun nuoren/hankalan/muun reppanan hevosen menemään hyvin helppoja asioita/luokkia kuin hyvillä hevosilla ratsastamisesta/kilpailemisesta... Mitä ei tosin ole mitenkään ihan hirveesti tullut tehtyä.
Tämä heijastuu vahvasti siihen, millaisia hevosia olen katsellut... Haluan suuren (170 on minimikorkeus, mieluummin 175 -->) hevosen pitkien jalkojeni kaveriksi, ja näistä jättiläisistäkin mieleen jäävät vain kaikki ongelmahevoset. Ja niin kun sanoin, että nyt ostetan kunnon hevonen...

Tää on niin tätä.
Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.