Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: koppoti koppoti goth!

• Vastaa
Das Buch der Schatten John Dee.......
  • Vastaa

Lainaus: Tiragen

Nee, uudestaan selkään vain, tsemppiä kovasti harrastuksen uudelleen alottamiseen. Ja niihän se sanontakin on tai vastaava että jos putoaa niin uudestaan selkään vain niin ei jää mitään kammoa.

Kylhän mä sillon vielä tippumisen jälkeen menin selkään kun kehotettiin mutta eipä auttanut :S Mutta nyt täytyy kyllä ottaa itteensä niskasta kiinni ja lähteä joku päivä koittaan uusiks pitkästä aikaa

And there is another corpse under my bed. Can you take it away? Why do i ask? I know that, you can't do it.

• Muokkasi: AuroraBorealis
  • Vastaa
Hui ihanaa ^_^ Minäkin oon ollut hevosiin hurahtanut ihan pikkutytöstä lähtien. Joskus pikkusena kuljeksin ratsastustunneilla aina kun joku viitsi viedä toiselle paikkakunnalle ratsastamaan. Olen työharjoittelussa ollut yläasteella hevosenhoitajana, jossa kaverini kanssa hoidin tallihommat melko kaksisteen. Hevosleirillä olen kerran ollut, oli mahtavaa, voi niitä lapsuusaikoja :') Nykyään olisi ihana aloittaa harrastus taas, mutta ratsastus on ihan mielettömän kallista! Olen haaveillu omasta hevosesta kyllä aina. Nykyään haaveena että joskus omistaisin talon jossakin keskellä ei mitään että voisin sinne heposen itselleni ottaa. Mutta sen näkee sitten joskus onko asiat noin hyvin : ) Toivon mukaan, ja ainahan tuota saa haaveilla, kaupungissa en loppuikääni aijo kuitenkaan mädäntyä. Viimeksi taisin vuosi sitten käydä ratsastamassa kuntoutusryhmän kanssa. Oli ihanaa

World renowned failure at both death and life Given nothingness, purgatory blight To run and hide, a cowardly procedure Options exhausted, except for anesthesia - anesthesia I don't feel anything.

• Vastaa

Lainaus: AuroraBorealis

Nykyään olisi ihana aloittaa harrastus taas, mutta ratsastus on ihan mielettömän kallista!

Oletko miettinyt että alkaisit vuokrata heppaa? Minusta ainakin se on monin verroin mielekkämpää kuin että kävisi vain ratsastustunneilla missä pahimmillaan tuodaan hevonen valmiina käsiin.
Kun vuokraa heppaa/ponia, saa rauhassa puuhata sen kanssa, harjailla vaikka pari tuntia ja rapsutella. Itse käyn just puuhaamassa yhden ponin kanssa. En ratsasta ollenkaan. Taluttamalla tahtoisin käydä hänen kanssaan kävelemässä mutta eilenkin piti kääntyä takaisin kun mulla on suunnaton KARHUKAMMO!! Se on ikävää koska haluisin kävellä hänen kanssaan. Mut en voi itselleni mitään. Onko täällä kellään neuvoa, vinkkejä ym. Hevoset ja tallit kun aika usein tuppaavat olemaan syrjäisissä paikoissa. Ja tää nyt on vielä pohjois-karjalaa ja on synkkiä karhumetsiä! Mä diggaisin enempi etelän valoisia ja lehteviä metsiä. Lehmänkelloakaan ei ole laittaa ponin kaulaan - enkä tiedä auttasko se mua yhtään. Eikä ole ketään seuraksi. Minä ja poni kaksin vain. Ja ponikin on pikkuinen. Mää en tahtois karhun kaa painia lyödä...

En utomjordings kärleks törst...

• Vastaa
Tulipas vaan mieleeni, kun tätä lueskelin, että tänään kun olin koirien kanssa lenkillä niin heppa tuli vastaan metässä. No ei siinä mitään ihmeellistä, mutta kun se oli yksin siellä..
Otin sen sitten kiinni ja onneksi oli remmi mukana Talleja kohden sitten vaan pollea palauttamaan. Tää nyt oli sitten vähän vaihtelua munkin aamuun.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Ööö...ei kai ne karhut nyt ihan iholle ole tulossa edes siellä pohjoisemmassa?

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa

Lainaus: Piiskansiima

ei kai ne karhut nyt ihan iholle ole tulossa edes siellä pohjoisemmassa?

Ei, mutta ei se paljon karhukammoista helpota.
Onneksi ei aiheuta minulle haittaa, kammoan hevosia ja karhuja ihan yhtä paljon.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Vastaa

Lainaus: Cata

kammoan hevosia

Ei hevosia pelätä tartte, ei ne syö sua elävältä.

Lainaus: kismet

mulla on suunnaton KARHUKAMMO!!

Sun kannattaa koittaa tsempata itteäs jotenkin et uskallat lähteä kävelyttämään sitä pounia sinne metsään. Onko siellä jotain yleisiä ratsastuspolkuja tai vastaavia missä ihmiset kulkee hevostensa kans? Aattelis että ne karhut niitä välttää. Tai sitten vaan pidät itse ääntä kun käyt metsässä, laulat tai puhelet itseksesi, mutta kuitenkin pidät jotain ääntä niin karhut ei tuu lähelle. Ja ne takuulla pelkää sua enemmän kuin sinä niitä.

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa
Tänää käytiin passini kanssa klinikalla, pikkutammalle tehtiin tiineystarkastus. Peukut, varpaat kaviot pystyssä jännitettiin kun ell ultrasi että onko siellä masussa vauveli. Pettymys tosin oli aikamoinen kun todettiin että on tyhjä. Nöyf. -__-

Kahleissa näin on vapainkin mielin, lyö tahtia sade ikkunaan. Kaiken valon näin pimeys nieli, ei toivoa pidä vankinaan.

• Vastaa

Lainaus: Tiragen

Onko siellä jotain yleisiä ratsastuspolkuja tai vastaavia missä ihmiset kulkee hevostensa kans? Aattelis että ne karhut niitä välttää.

Ei ole. Eilen käveltiin taas ponin kanssa mutta ei uskalla kuin ihan lyhyen matkaa vaikka tahtoisin talutella ponia pidempään.
Olisiko täällä kellään vinkkejä mistä voisi NOPEASTI ja HELPOSTI löytää ohjeita miten tehdä erilaisia lettejä ponin harjaan? Ihan tavan lettejä tein kerran muutaman, mutta tahtoisin mm. koettaa semmoista et tulee ikään kuin verkkoa.

En utomjordings kärleks törst...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!