Lainaus: AuroraBorealis
Nykyään olisi ihana aloittaa harrastus taas, mutta ratsastus on ihan mielettömän kallista!
Oletko miettinyt että alkaisit vuokrata heppaa? Minusta ainakin se on monin verroin mielekkämpää kuin että kävisi vain ratsastustunneilla missä pahimmillaan tuodaan hevonen valmiina käsiin.
Kun vuokraa heppaa/ponia, saa rauhassa puuhata sen kanssa, harjailla vaikka pari tuntia ja rapsutella.

Itse käyn just puuhaamassa yhden ponin kanssa. En ratsasta ollenkaan. Taluttamalla tahtoisin käydä hänen kanssaan kävelemässä mutta eilenkin piti kääntyä takaisin kun mulla on suunnaton KARHUKAMMO!! Se on ikävää koska haluisin kävellä hänen kanssaan. Mut en voi itselleni mitään. Onko täällä kellään neuvoa, vinkkejä ym. Hevoset ja tallit kun aika usein tuppaavat olemaan syrjäisissä paikoissa. Ja tää nyt on vielä pohjois-karjalaa ja on synkkiä karhumetsiä! Mä diggaisin enempi etelän valoisia ja lehteviä metsiä. Lehmänkelloakaan ei ole laittaa ponin kaulaan - enkä tiedä auttasko se mua yhtään. Eikä ole ketään seuraksi. Minä ja poni kaksin vain. Ja ponikin on pikkuinen. Mää en tahtois karhun kaa painia lyödä...
En utomjordings kärleks törst...