Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: kreela (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: kreela
  • Lähetetty: 28.01.2007 11:42
Mulla on kammo neuloihin ja kuolleisiin kaloihin Ei mitään hajua miksi. Sellaiset hakaneulat tai nuppineulat ei kylläkään pelota, mutta pienet injenktioneulat saa aikaan sellasen tärinäpaniikkikohtauksen ja saatan mennä niin pahasti paniikkiin etten saa henkeä :P Kuolleiden kalojen kanssa ei ole ihan niin paha.

Voitte kuvitella miten herkkua on mennä verikokeisiin tai ottaa rokotus ;P
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2007 13:22

Lainaus: kreela

Voitte kuvitella miten herkkua on mennä verikokeisiin tai ottaa rokotus ;P

Mä tykkään verikokeista. Tulee jotenki kiva tunne kun se neula työnnetään ihon sisälle ja niin edelleen. Kaikki ihmettelee miten voin tykätä siitä. Outo kun olen
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 28.01.2007 13:32

Lainaus: blackie

Mä tykkään verikokeista. Tulee jotenki kiva tunne kun se neula työnnetään ihon sisälle ja niin edelleen.

Blackie, sä olet outo eläväinen!
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.01.2007 17:11

Lainaus: poison

Blackie, sä olet outo eläväinen!

Haha, myönnetään
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:09

Mä tykkään verikokeista.

Mie taas tykkään ottaa verikokeita ja antaa injektioita jollekin toiselle mutta en olla itse piikitettävänä terv. tuleva sisar hento valkoinen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:16

Mä tykkään verikokeista.

pienenä miekin pidin oikein pyysin ottamaan niitä neuvolakäynneillä, vaikkei olisi edes tarvinnut. sitten tuli yksi vaihe, kun pelkäsin niitä ja nyt olen ihan neutraali niille. ei verikoe tapa, ei edes satu.
  • Lähetetty: 28.01.2007 19:38

Lainaus: Iiriva

nyt olen ihan neutraali niille. ei verikoe tapa, ei edes satu.

Mäkin olen nykyään neutraali, sillä joudun käymään kerran kuussa verikokeessa. Eniten siellä ottaa pannuun aina se jonottaminen (Haagan-terveysasema)
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.01.2007 14:06
Tuli noista verikokeista mieleen etten aiemmin pelännyt niitä, mutta sen jälkeen kun kerran, noin vuosi sitten, se verikokeen ottaminen sattuikin yhtäkkiä todella paljon ja oli ihan millistä kiinni etten pyörtynyt, aloin pelkäämään. Ja sen yhden kerran jälkeen se on sattunut joka kerralla ja aina meinaan pyörtyä, eikä auta emlatkaan vaikka ihan ohjeiden mukaan laitettu, silti ainakin nipistää ja kuitenkin pyörryttää. Ei oikein innosta nykyään.
Onko muilla näin? Tai tietääkö kukaan miten tuohon voisi vaikuttaa ettei se sattuisi ja pyörryttäisi?
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.01.2007 14:18

Lainaus: Pudotus

Onko muilla näin? Tai tietääkö kukaan miten tuohon voisi vaikuttaa ettei se sattuisi ja pyörryttäisi?

Mulla on myös tuota pyörrytystä verikokeen otossa, eikä siihen auta oikein mikään muu kuin rauhallisesti hengittely ja muualle katselu. Kannattaa myös pyytää labrahoitajaa laittamaan tuoli makuuasentoon! Ainakin mulla tuo auttaa.
  • Lähetetty: 31.01.2007 20:28

Lainaus: Sharwynn

Mulla on myös tuota pyörrytystä verikokeen otossa, eikä siihen auta oikein mikään muu kuin rauhallisesti hengittely ja muualle katselu.

Tuli hassu idea, että jos auttais kun kuuntelis samaan aikaan MP3-soitinta. Musta tuntuu, että se vois helpottaa. Pitäis kokeilla, se musiikki jotenkin veis ajatukset muualle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit