Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2006 19:28
Niinh, tuollainen kysymys tuli mieleen.

Itse pelkään hämähäkkejä, niin tyhmältä kuin se kuulostaakin. Itselläni se ei kuitenkaan ole pelkkää inhoa kyseistä lajia kohtaan, vaan joka ikinen kerta kun näen läheltä 1cm isomman hämähäkin, joudun aivan paniikkiin. En pysty liikkumaan tai puhumaan mitään, huimaa ja ahdistaa.
Vihaan tuota asiaa itsessäni, mutta en ole ainakaan tähän mennessä voinut sille yhtään mitään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:00
Ötököitä, varsinkin silloin jos ne tulevat yllätyksenä, ts. riippuvat minussa yhtäkkiä jossain tai sätkivät lattialla juuri kun tulen nurkan takaa. Kammoan myös säiliöjunia. Tiedättehän ne puhkiruosteisen näköiset, ällöttävänhajuiset, miljoonan tankin mittaiset tavarajunat, joissa säiliöissä lukee venäjäksi jotain "so long, suckers" varmaan. Hrrr... Pohdin aina, minne suuntaan lähden juoksemaan jos sellainen kosahtaa aseman kohdalla.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:05
tiedän nuo junat ^^ ovat muuten kamalia. Mutta pelkään (tai ainakin inhoan)isoja käärmeitä, rottia ja muita kamalia otuksia. Jonkun verran voin myös pelätä onnettomuuksien sattumista, tai että jollekin tärkeälle ihmiselleni sattuisi jotain.
Kirjoittanut: Rottenicia (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:08
öh tämä minun fobiani saattaa kuulostaa teidän mielestä täysin naurettavalta mutta itse joudun aina ihan hirveään paniikin tapaiseen kohtaukseen... öhm... pelkään ranteita! jos joku tuo kätensä sisäpuolensa( jotenkin näin sen sanoisi) näytille "hei kato tätä!" pelästyn sitä aivan kamalasti...ärgh.. pahin painajaiseni ovat viilletyt ranteet... se on pelottavinta mitä tiedän... tiedän että kuulostan ihan tyhmeliiniltä -____-muuta minä en sitten pahemmin pelkääkkään...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:08
mä en oikee tiiä, mitä pelkään. En mitään konkreettista, onnettomuuksia ehkä. Ah, on minulla pienimuotoinen liukumäki-fobia! pelkään eritoten putkiliukumäkiä. Minua ei saa edes laskettelemaan, en mie sellaisia hökötyksiä osaa ohjata. Mutta en minä kyllä mitään tarantellaa käteen mielelläni ottaisi, vaikken hämähäkkejä pelkääkään. :S
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:15
Iiriva: entäs pulkkamäet?

Rottia, hiiriä ja sen sellaisia on tullut tallilla nähneeksi sen verran, etteivät ne juuri karmaise. Tosin jos ne tulevat yllättäen nurkan takaa/katon rajasta, niin sitten tulee iik-reaktio. Vasta eilen näin varmaan Suomen suurimman rotan jota mummotallikissamme tappoi ja söi oikein iloisesti. Yök. *nenän nyrpistys*
Kirjoittanut: Siikakala (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:28
hmmh, olen sinänsä onnellisessa tilanteessa etten mielestäni pelkää muuta kuin ehkä että tyttöystävälleni kävisi jotain... mutta mut on sit äärimmäisen helppo säikäyttää, kun välillä säikähtää sitä kun joku räpsäisee valot päälle kämpässä ><
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:30
Mä pelkään ihan hulluna lentokoneita. En pysty lähteen mihinkää, jos joutuis lentään. Tuntuu et se kone ei pysy millään ilmassa. Lisäks inhokkilistalla on kaupunkiasunnoissa (50-luvulta rakennetut) pesivät inhottavat toukat ja muut madot. Byyärgh.
Mut hämikset on kivoja !
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:45
Sen jälkeen kun on ajettu yli panssarivaunulla, on hyvin vaikeaa löytää aihetta fobia-tilaan kovinkaan arkisen materialistisista asioista.
Ja kaikenmoiset möröt ja muut on tähän mennessä käyty läpi ja sanottu päivää että joo..
Aika rauhassahan tuota saa olla.

Ja näyttäisi sille että suurin osa edellä mainituista asioista, pelonkohteista siis, ovat minusta kivoja.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.10.2006 20:49
Muita ihmisiä, itsekurin menetystä, nöyryytystä , the usual, ja ampiaisia, ei oo koskaan ykskään pistäny (ehkä siks kun meen aina pakoon kauheeta tahtia, muuten olenkin sitten hitaalla vaihteella )
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!