Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 10.10.2006 16:23
Tämä kuulostaa hyvin typerältä, mutten pysty nukkumaan täysin pimeässä, eniten pelkään sitä että joskus yöllä tavanomaiseen tapaani herään ja huomaan että on täysin pimeää, ei mitään valonlähdettä, esimerkiksi sähkökatkon aikana. Menen hirmuiseen paniikkiin, varsinkin yöllä, jos on pimeää, siinä tilassa en edes tiedä missä olen, alan ajatella sekavasti. Noloa myöntää. Mutta niin se on. Kerran niin on käynyt enkä tahdo toista kertaa käyvän. Edes pieni valopilkku pitää jostakin löytyä, että tiedän missä olen...
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2006 17:42
Ehkä enemmän, jopa niitä hämähäkkejä enemmän, pelkään sitä että muutun. Kasvan yhä enemmän ja enemmän ulos omasta itsestäni, naamioidun joksikin mitä en ole, enkä huomaa sitä ennenkuin on liian myöhäistä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.10.2006 19:23
Lainaus: Henna Kasvan yhä enemmän ja enemmän ulos omasta itsestäni, naamioidun joksikin mitä en ole, enkä huomaa sitä ennenkuin on liian myöhäistä.

Mulle kävi yhdessä vaiheessa noin. Ei kannata pelätä, sillä aina on mahdollisuus (eikä koskaan myöhäistä) löytää itsensä uudelleen.
Kirjoittanut: Teme (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Teme
  • Lähetetty: 10.10.2006 22:06
Ennen en mitään. Nyt on kevyt kammo hiekkateitä kohtaan!

Syy?

Nooh. Ei mitään vakavaa. Ajoin viime syksynä auton 90km/h metsään kyljelleen.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 11.10.2006 11:38
Hiekkatiet on helvetistä. samaten mukulakivikadut. Korvaakohan kaupunki, jos sattuu piikkikoroilla kaatumaan ja katkomaan niskansa niillä kirotuilla kivillä.

Pelkään hevosia.
Ja sitten ihmisten nimiä, en ikinä ole oppinut muistamaan nimiä.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2006 13:34
Lainaus: Teme Ennen en mitään. Nyt on kevyt kammo hiekkateitä kohtaan!

Sama täällä. Ajoin skootterillani ojaan hiekkatiellä ku luisti se hiekka alta nii perkeleesti. Nyt vältän hiekkateillä ajamista viimeiseen saakka.

Ja pelkään myös tikapuita. Niillä kiipeeminen on niin kamalaa, ku ei oo selän takana mitään mist sais kiinni jos astuu harhaan tai jotain.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 11.10.2006 15:50
Lainaus: Teme Nooh. Ei mitään vakavaa. Ajoin viime syksynä auton 90km/h metsään kyljelleen.

Ouh! Kävikö pahasti?

Lainaus: Cata Pelkään hevosia.
Ja sitten ihmisten nimiä, en ikinä ole oppinut muistamaan nimiä.

Ei hevosia voi pelätä.. vai voiko? Ihanimpia elukoita ovat.
Ja ihmisten nimet taas.. mä olen aina muistanut hyvin ihmisten nimet ja osannut yhdistää ne kasvoihin. Kaveri ihmettelikin sitä tuossa taannoin.

Hmm.. toiset sanovat vilkkaan mielikuvituksen olevan hyväksi, mutta minä kumoan väitteen. Sanotaan niin, että toisinaan jopa pelkään sitä - omaa mielikuvitustani.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 11.10.2006 16:51
Lainaus: Piiskansiima Iiriva: entäs pulkkamäet?

riippuu mäen pituudesta, jyrkkyydestä ja laskemisvälineestä :/ esim. kotimäki pulkalla vielä meneekin, vaikka maanittelua se muilta vaatiikin. Mutta joku jyrkkä jäämäki pulkalla, hyi olkoon. Tälle saa nauraa ja kyllä pelko on tullut traumoista. nii useasti itseni mäissä satuttanut.

esim. kun olin toisella luokalla, olin laskettelukeskuksen pulkkamäessä stigalla. Joku viisas ihminen oli jättänyt vaalean kolan väärinpäin mäkeen enkä sitä tietenkään ajoissa huomannut. Siinä sitten 8-vuotias pikkutyttö lensi komeassa kaaressa parkkipaikalle, auton konepellin kautta asfaltille. Olin siinä tajuttomana hetken, mutta ei sitä kukaan huomannut, autojen väliin kun katosin, yksin heräsin ja ensitöikseni oksensin. Lievä muistinmenetys tuli ja lääkäriinhän sitä sitten mentiin kun kotiin päästiin. Eipä opettajakaan hirveästi välittänyt. Käski vaan parin muun oppilaan pitämään huolta.

että miettikääs tätä
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2006 17:44
no mul ei oo kauheesti pelkoja paitsi ilkeet ihmiset jotka haluavat ilman syytä /jonkun naurettavan syyn takia murhata
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 11.10.2006 18:40
Lainaus: liothe Ei hevosia voi pelätä.. vai voiko? Ihanimpia elukoita ovat.

kyl niitä voi pelätä. Ihan jumalattoman kokoisia eläimiä ovat. Onhan nuo kauniita, mutta jumalauta jos huomaan että tulee esmes pyörätiellä vastaan. Kerran törmäsin Hesassa ratsupoliiseihin ja säikähdin ihan helvetisti. hyvä etteivät kytät lähtenee perään, kun niin pikaisesti häivyin.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit