Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.06.2010 16:28
Korkeat paikat on aina olleet paha juttu. Jalat alkaa tuntua veltoilta ja koko kroppa voimattomalta ja sitten tulee vertigo. Vähän korkeuksista riippuen toki. Tietyt korkeudet menevät jo sen kynnyksen yli, ettei edes osaa enää pelätä. Esimerkiksi lentokoneessa. Mutta tosiaan asun seitsemännessä kerroksessa ja en uskalla pestä parvekelasejani itse. Pitää pyytää aina joku kaveri pesemään ne.

Lisäksi pelkään läheisten menettämistä ja yksin jäämistä. Nuo nyt tuollaisia ihmisluonteelle aika ominaisia pelkoja ja vielä suhteellisen normaaleissa mittasuhteissa.

Nuo nyt on ainoat fobian tapaiset, mutta en katso kauhuelokuvia. Lainkaan. Viimeksi monta monta vuotta sitten. En pidä pelon tunteesta, säikyn helposti kauhuleffoja ja en vain kykene millään muotoa nauttimaan niiden katsomisesta. Että joo, täällä ollaan aika nössöjä, mutta ihan tyytyväisiä siihen.
Kirjoittanut: Wanderer (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.06.2010 17:25

Lainaus: kuopassa

Voisitko kokeilla jotain kotikutoista siedätyshoitoa? Tai shokkihoitoa?

On kokeiltu ja yritetty, mitkään kuvat eivätkä videot saa mua edes värähtämään, koska tiedän että aina saan äänet pois tai suljettua kuvan. Mutta ukkosen tullessa mua kohden se odottaminen saa ensinnäkin ihan sekaisin ja saati se, kun ukkonen tulee päälle. Olen yrittänyt myös katsoa ikkunasta, mutta jos vain jyrisee tai viimeistään salama iskee, lähes kuin valot katkaisisi, pää sekoaa ja hyvin todennäköisimmin oon pönttöä pian tervehtimässä. Siedätyshoito ei tunnu oikein onnistuvan. Jokseenkin mukavaa kun on ollut jokseenkin kylmiä päiviä eikä ukkosta lähimaillakaan. ''
Kirjoittanut: Criceto (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.06.2010 14:11
Yöllä juoksee susi metsästä, hyppää ikkunasta läpi ja syö mut. Ihan tyhmä pelko.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.06.2010 14:43
juopot, raiskarit ja ihmiset yleensä. Tullu joku oikee kammo ihmisiin etten uskalla ulkona liikkua. :/ Inhottavaa sillä se alkaa rajoittaa elämääni jo.
Kirjoittanut: CharmedDoll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: CharmedDoll
  • Lähetetty: 22.06.2010 12:31
Pelkään puhelimeen vastaamista, ja se vaikeuttaa elämääni. Jos joku tuttu soittaa niin pystyn vielä vastaamaan kun ensin vain rauhoittelen itseäni, mutta jos kyseessä on puolituttu tai tuntematon niin menen paniikkiin, työnnän kännykän jonnekin vaatekaapin perälle, juoksen toiselle puolelle taloa ja yritän unohtaa koko asian. Sitten kun nään tämän tyypin livenä ja minulta kysytään miksen vastannut puhelimeen niin sepitän jotain: "Ai soititko? En kuullut, kun olin just silloin suihkussa." Minua pelottaa puhua ihmisen kanssa jota en näe.
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.06.2010 13:28
Isän soitto kännykkään...jos näen, että hän on soittanu tai yritttää soittaa, en pysty vastaamaan. Kerran vastasin, siis vanhempien eron jälkeen, ja hän alkoi heti haukkumaan äitiä sitten minua.
Ei siis kiinnosta vastata, laittakoon viestin jos on jotakin asiaakin.
Jossain määrin pelkään ihmisiä...tai olisko se enemmänkin inhoamista...ehkä molempia.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.06.2010 15:46
Mulla nykyään ehkä kanssa toi isän soitto.. Mälläsin sen auton ja en ehtiny vakuutuspapereita viedä postiin ja nyt se on sitte huutanu mulle. Vaikka ei kyllä olis mtn aihetta, koska se ite aiheutti mulle tonnin laskun mun omasta autosta minkä piti olla korjattu. Mut nykyään en sitten vaan viitti iskälle vastata, laittakoon viestiä jos on asiaa... Enskerralla jos se soittelee työaikana ni sanon että lopeta helvetti se soittaminen, mä olen töissä ja en voi puhua ja luuri kii. Haatana.
Kirjoittanut: Unikarma (Jäsen)
  • • Muokkasi: Unikarma
  • Lähetetty: 31.07.2010 11:45

Lainaus: Heetteri

Lainaus: Unikarma

epämuodostuneita käsiä.

Mielenkiintoinen pelon kohde; tarkenna!

Vuoden sai tarkennusta ootella, mutta siis asiaan esim. sormien puuttumista osin tai kokonaan, kroppaan nähden liian lyhyitä käsivarsia, patteja oudoissa kohdissa tmv.. Vaikea selittää, tää on joku juttujuttu. Enhän nyt tietenkään ketään käsien takia syrjisi tmv, mutta aiheuttaa itselleni suuria vaikeuksia esimerkiksi keskustella tälläisen henkilön kanssa kasvokkain, koska ahdistun käsistä. Huh.

Nykyään olen huomannut pelkääväni myös juhlatilaisuuksia, varsinkin sellaisia virallisia. ennen kykenin sentään sellaisiin osallistumaan, enää en Hiljaisuus ja vastapainoksi kovat, äkkinäiset äänet kammoksuttaa. Pelkään myös tuntematonta, kuten suurin osa ihmisistä. Ja kontrollin menettämistä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.08.2010 16:44
Pelkään varmaan eniten todella ahtaita paikkoja ja ne myös ahdistavat. Toisaalta myös pelkään yöllä pimeällä kävelemistä ulkona. Olen ennen pelännyt ihan liikaa joitain asioita, mutta oon saanut niitä pelkoja hyvin hallintaan. Oon ennen muun muassa pelännyt aivan liikaa syöpää ja muita sairauksia, kuolemaa ja tuntemattomien puhelinsoittoja. Enää en niitä pelkää läheskään yhtä paljon. Oon ehkä ollut vähän liian herkkä kaiken maailman peloille :/
Kirjoittanut: Teme95 (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.08.2010 09:52
Pelkään kuollakseni korkeita paikkoja, sekä humalaisia pimeällä. En muutenkaan tykkää hirveästi pimeällä kulkemisesta yksin, koska koko ajan pelkään että puskasta hyökkää joku :< Ei ole enää Kuopiokaan niin turvallinen, niin ei voi enää talvi-iltoina mennä kaverien kanssa ulos
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit