Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.02.2012 12:14
yksi lapsuusajan fobioista juontuu eskarista. Meille luettiin tuttua klassikkoa "veljeni leijonamieltä" mieleen jäi kohtaus jossa päähenkilö pakenee jostain mestasta maahan kaivetun hyberahtaan tunnelin kautta, ja pelkää koko ajan että se romahtaa. Seuraavana yönä näin painajaisen jossa ryömin ahtaassa tunnellissa jossa pikkuhiljaa loppuu happi, olen jumissa ja hiekkaa varisee silmiini. Tästä klaustrofobia, joka tosin on alkanut lientyä mutta mihinkään putkiin ei minua vieläkään saa.
Toinen asia (naurettavampi) on naapurin suloinen pikkukoira joka kerran puraisi minua hemmetin kovaa käsivarresta. haava tosin oli olematon mutta kauhu jäi, enemminkin siitä että piski murisee aina minut nähdessään. enkä minä sille mitään tehnyt. koitin ottaa hihnaa sen takajalkojen alta kun se kävi päälle. nykyään pakenen puolijuoksua jos koiran näen.
Lisäksi pelkään kaikenmaailman sairauksia, okei, tiedän että on häviävän pieni mahdollisuus että sairastun lepraan, mutta silti uskonnonkirjan kuva spitaalisesta miehestä jäytää jatkuvasti alitajunnassani. Siinä pahimmat fobiat. Lisään, jos keksin muuta.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2012 17:29
Itellä on sillee et pelekään robotteja. Mää pelekään kans ihimisiä ja elläimiä yhtä palijo ko niitä mutta ko itekki oon ihiminen ni pakko kestää. Sitte joittenki kasvien juuret on kans kammottavia.
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2012 20:20
Hymyileviä ihmisiä, niillä on varmasti jotakin taka-ajatuksia joita yrittävät toteuttaa manipuloimalla muita kasvolihaksillaan.
Kaikkein pahimmat saattavat olla jopa vilpittömästi onnellisia.
Kirjoittanut: Sad Angel (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 13:06

Lainaus: The Trap-door lover

Hymyileviä ihmisiä, niillä on varmasti jotakin taka-ajatuksia joita yrittävät toteuttaa manipuloimalla muita kasvolihaksillaan.
Kaikkein pahimmat saattavat olla jopa vilpittömästi onnellisia.

huhhuh... sun on varmaan aikaan hankala liikkua kaupungilla tai missä vaan...
Kirjoittanut: The Trap-door lover (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2012 18:22
No onneksi vaikutan pääasiassa täällä Suomessa jossa on tavatonta ottaa minkäänlaista kontaktia tuntemattomiin, eikä monellakaan ole syytä hymyillä ...ainakaan minulle.
Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.03.2012 14:14

Lainaus: The Trap-door lover

täällä Suomessa jossa on tavatonta ottaa minkäänlaista kontaktia tuntemattomiin

En nyt menis sanomaa. Tääläpäin ainaski jos kävelee joku tuntematon vastaa nii ruukaa moikata vaikkei tuntiskaan.
Kirjoittanut: Maahinen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.03.2012 14:46
Noh, mulla on trypofobia. Tuntuu tyhmältä pelätä reikiä, jotka on rykelmässä. (Tai pisteitä.)
Ei se niinkään okseta, menen vaan paniikkiin.
Kirjoittanut: Wicked (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.03.2012 02:45
rokotusneulat. 10 metrin päästä saatan liikkumatonta tällaista tiirailla (mielellään panssarilasin läpi), mutta sellaisen ihoon painautuessa on paniikki lähellä. kuvottaa jo pelkästään katsoa. hrr.
Kirjoittanut: Vanadium-I-Ching (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 18.12.2013 14:09
Muistan, kun joskus selailin listaa fobioista ja mietin mitä kaikkia minulla on, niin nyt päällimmäisenä tulee mieleen, että pelkään kuollakseni unohtamista.

Minulle on erityisen tärkeää muistaa minkä vuoden mikäkin päivä on mikäkin hausta, tärkeä tai vähemmän tärkeä tapahtuma tapahtunut ja mistä olen kenenkin kanssa puhunut.
Olen kännissä kirjoitellut asioita ylös ja joku pilven polttelu ei ole todellakaan minua varten!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.12.2013 23:27
Kuulostaa melko kornilta mutten pelkää enää yhtään mitään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!