Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.08.2010 04:31
Ukkosta, näköjään enemmän kuin muistinkaan. Onneks ei eilen kestänyt kauaa.... Ei niinkään ne salamat vaan se kova melu. Kuulostaa siltä kun joku iso karjuisi ihan hurjana.... huh. Olihan tuskaisaa yrittää käydä nukkumaan. Oli jo todella lähellä etten ottanu kissaa kainaloon ja juossut äipän helmoihin kun tuossa lähellä asustelee. Krhm.
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.08.2010 22:21
Että joku tulee yllättäen selän takaa kun istun pimeässä tietokoneella. Joo tota noin talo natisee aika mukavasti...
Kirjoittanut: SpeedCutter (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.08.2010 04:30
Syrjityksi tulemista, siitä kun on kerran päässyt vuosien jälkeen eroon ei halua sitä enään ikinä. Nytten yritän vain olla kaikille mieleiks tai täysin huomaamaton.
Kirjoittanut: Idiot (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2010 23:35
Ainakaan näin yhtäkkiä ei tule muuta mieleen, kuin käärmekammoni. Sekin iski vasta muutama vuosi sitten. Outoa siinä on se, etten pelkää isoja käärmeitä, vaan sellaisia pienempiä.
Kirjoittanut: EiKukaanTärkeä (Jäsen)
  • • Muokkasi: EiKukaanTärkeä
  • Lähetetty: 20.08.2010 17:18
Minulla on outo pelko, tai se on ehkä kehittynyt jo fobiaksi! Minua alkaa ahdistaa, tunneleissa, alikulkusiltojen alla, hississä, jäähallissa ja maan alla, eli kaikkialla jonka päällä kulkee jotain tai on syvällä... Outoa, tiedetään! O.o

En itse pelkää ampiaisia, mutta kaikki ystäväni (joita ei ole montaa) pelkäävät niita kuollakseen, he juoksevat maapallon toiselle puolelle aina sellaisen nähdessään, minusta se on suunnattoman ärsyttävää! Itse annan aina ampiaisen vain olla! =D
Kirjoittanut: LauriGhost (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.08.2010 22:56

Lainaus: EiKukaanTärkeä

Minua alkaa ahdistaa, tunneleissa, alikulkusiltojen alla, hississä, jäähallissa ja maan alla, eli kaikkialla jonka päällä kulkee jotain tai on syvällä... Outoa, tiedetään! O.o

Ei välttämättä niin outoa. Ahtaanpaikankammon jonkinlaiselta alalajilta kuulostaa.
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.08.2010 19:28
No siis mähän pelkään oikeastaa hirveesti kaikkea, mutta sanonpa tässä suurimmat pelkoni.

-Korkeatpaikat on ehkä yksi kamallimmista asioista mitä tiedän. Ja _silti_ joka kesä mun kaverit saa mut pakotettua Lintsin maailmanpyörään. ja mä oon siellä itku kurkussa ja pidän silmiä kiinni.

-Ja yksi pelko joka on sinänsä sairasta, mutta koska olen sairastanut tiettyä tautia johon liittyy sairaalloinen lihoamisenpelko.

- Ja tietenki kaikki madot,torakat,ampiaiset ja muut ötikät on ihan _YAKK!_ En voi sietää mitään öllejä

Siinä oli nyt ehkä suurimmat pelkoni
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 10:49
Omaa mielikuvitusta =D
Kirjoittanut: Bloody Lauren (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2010 14:16
Ja yks asia mitä pelkään tai oikeastaan en pelkää vaan INHOAN on yleiset vessat :/ iyyy
Kirjoittanut: BluhtEngl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2010 21:59
hämähäkit ja käärmeet kiehtoo mut ne osaa olla omal tavalla myös pelottavia. ahtaita paikkoja tukehtumista ja et nuppii tulee jotai häikkää. monta kertaa nähny unii et ei saa henkee tai on tukehtumaisillaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit