Gootti.net

Mitä te pelkäätte?

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.10.2006 19:00
Mä pelkään isoja koiria, jotka murisee uhkaavasti. Mua on joskus purrut koira. Ehkä ne aavistaa että olen kissa-ihminen. Yks mun ystävä pelkäs kyllä mun kissaakin. Hevoset on kyllä jees, oon joskus ratsastanu hiukan.
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.10.2006 15:35
Lainaus: Cata kyl niitä voi pelätä. Ihan jumalattoman kokoisia eläimiä ovat. Onhan nuo kauniita, mutta jumalauta jos huomaan että tulee esmes pyörätiellä vastaan. Kerran törmäsin Hesassa ratsupoliiseihin ja säikähdin ihan helvetisti. hyvä etteivät kytät lähtenee perään, kun niin pikaisesti häivyin.

Heha. Njah.. ei saa olla vahingoniloinen. Siinä olisi saattanut olla selittelemistä jos kytät olisivatkin lähteneet perään kyselemään, että mikäs hoppu se sinulle tuli.
Kirjoittanut: Teme (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2006 16:32
Lainaus: liothe Ouh! Kävikö pahasti?

Ihme kyllä omaan nahkaan ei tullut naarmuakaan. Autokaan ei kärsinyt kuin maalivaurioita. Tuuria oli matkassa, auto oli kyljellään metsässä niin että kuskin sivuikkunasta pystyi katsomaan tähtiä
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.10.2006 19:18
Itse pelkään ehkä pimeää... En silleen kamalasti, mutta kuitenkin.
Kerran kun pienenä veli meni sänkyni alle ja odotti nukkumaanmenoani. Itse olin kuusi vuotias ipana.
Sitten kun valot sammutettiin, velini tiputti nalleni lattialle, niin että jouduin hakemaan sen. No ylös nousin ja hain sen, mutta ylös sängylle en päässyt, kun rakas veljeni otti vilkastani kiinni ja alkoi vetämään. Sitä ennen oli kertonut kauhutarinan möröstä joka asuu sängyn alla pimeässä.
En kyllä enään sänkyä pelkää, mutta pimeässä käveleminen yksin pelottaa iha kamalasti!

Outo len...
Kirjoittanut: Lenore (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2006 20:13
Nro. 1 pelko on pimeä ja kaikki ne hirveet asiat jotka siel varjoissa lymyää. Mie saan ihan hirveitä paniikki kohtauksia jos jään yksin pimeeseen. Oudointa tässä on se, et ulkona ollessa pimee on ihan jees ja viihdyn siellä, mut jos sisätiloissa on pimeetä ni sit mie pelkään ja paljon.
Toinen pelon aihe on kaikki posliininuket, varsinkin ne pellet. Tuntuu siltä et ne ihan oottaa yötä ja pimeetä et ne pääsis kaivamaan ihmisiltä silmät päästä..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.10.2006 20:20
Mulla helpottaa "pimeysahdistus" , jos pitää radiota tai musaa päällä, hiljasella. Aikasemmin jouduin pitään aina keittiössä tai eteisessä valoja öisin. Yks mun ystävä pelkäs ihan sairaasti sellasta pehmoapinaa joka mulla oli seinällä. Se sano aina et se vaanii sitä.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 12.10.2006 23:13
Mulla on 2 fobiaa, araknofobia (todella paha) siis hämähäkkikammo, ja mustan veden kammo. Selitän vähän kumpaakin, eli jos edes nään jossain kaukana pienen hämähäkin (saati sitten vähän isomman), en pysty edes tappamaan sitä, lamaannun yleensä siihen paikkaan tai pyörryn. Kaikkia 6-jalkaisia itikoita siedän vaikka päässäni vilistämässä, mutta jos siihen lisätään yks jalkapari lisää, niin huhhuh! Tää kuulostaa hullulta, mut niitä isoimpia, karvatarantelloja en pelkää niinkään, kaikkein pahimpia on sellaset mustat lesket ja sellaset halkaisijaltaan (jalat mukaan lukien) 5-10 senttiset. Sellasia on paljo sademetsissä.
Se mustan veden kammo on ihan ihme juttu, en pysty esim ylittämään siltaa, jonka alla raivoaa tummavesinen koski jossa valkosia kuohuja. Alan heti hyperventiloimaan. Tai jos joudun olemaan jonkin lammen reunalla yöllä, et sen vesi näyttää ihan mustalta ja liikkumattomalta, seuraa sama reaktio. Hulluinta tässä on se, että jos olisin esim sillä sillalla, jonka alla se koski kuohuais, ja tippuisin sinne veteen, en pelkäis yhtään! Jos oon vedessä, oon tavallaan yhtä sen kanssa, mutta alhaalla se näyttää niin petolliselta ja jotenkin uhkaavalta. Onko kellään samantapaista fobiaa? Vai oonko ainoo maailmassa?
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2006 10:55
Vähän samantapainen pelko on itellänikin, mutta hieman erilainen. Nimittäin aina kun olen uimassa, ja sukellan kohdassa, josas ei näy pohjaa vaan pelkkää pimeyttä, niin iskee aivan kauhea kammo. Äkkiä on pakko kauhoa rantaan.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 13.10.2006 13:59
Lainaus: Henna kun olen uimassa, ja sukellan kohdassa, josas ei näy pohjaa vaan pelkkää pimeyttä, niin iskee aivan kauhea kammo.

Hyvä etten oo ainoo maailmas tän oudon fobiani kans....
Kirjoittanut: SaMArA (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.10.2006 17:57
Lainaus: Lenore Toinen pelon aihe on kaikki posliininuket, varsinkin ne pellet.

Mäkin kärsin lievästä koulrofobiasta (=pelle kammo) ja kammoan posliininukkeja. Viimeksi mainitusta olen kai pikkuhiljaa pääsemässä eroon, mutta pelle kammo on taas voimistumaan päin...

Kammoksun myös mopolla ajamista. Päädyin viidennellä luokalla kokeilemaan kyseistä kulkuneuvoa ja täräytin suoraan autotallin seinään niin, että leuka meni sijoiltaan. En yksinkertaisesti enää kykene ajamaan mopolla vaikka kortin olenkin suorittanut.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit